Gå til innhold

Er det bare jeg som er vanskelig ?

Anbefalte innlegg

Jeg er den heldige vinner av bekkenløsning :( jeg sliter med å stå, gå, ligge og løfte ja det eneste jeg ikke sliter med rett og slett er å sitte :( men min lege sier at smertene er bare fordi bekkenet utvider seg nå som jeg er gravid å det er helt normalt. Hallo ? Det er jo bekkenløsning. De siste 4 åra har jeg gått på sove tabelleter, når jeg ble gravid måtte jeg stoppe på de så jeg sliter også med søvn :( min natte søvn varer i 3-5 timer så jeg går i reserve modus i tillegg :( så nå har jeg null energi til å gjøre noenting. Så fort jeg er ferdig på jobb blir jeg sittende i sofan til leggetid. Jeg liker ikke å ha det sånn :( jeg spurte legen om sykemelding slik at jeg kunne få slappet av litt og fordi jeg bare er til bry på jobb. ( til og med sjefen syntes jeg burde sykemelde meg for han ser hvor mye jeg sliter og han er sterk motstander av sykemelding ) men NEI jeg kunne ikke få sykemelding for det. Jeg kunne jo ikke gå hele svangerskapet sykemeldt for hva om det var noe etter fødsel så fikk jeg ikke sykemeldin. Eehhmmm ?? Jeg er 4 mnd på vei. Men etter mye krangling med legen så fikk jeg da få 50% i 2 uker

Min jobb består av aktivitet og løfting av tunge ting hele dagen.

Forlanger jeg for mye når jeg spør om å få litt tid hjemme ?

Er det jeg som er vanskelig ?

Anonymous poster hash: 79e9b...284

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144197617-er-det-bare-jeg-som-er-vanskelig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, det er absolutt ikke du som er vanskelig!! Det er du som kjenner kroppen din, og kjenner hvordan den reagerer på ulik aktivitet.

Jeg ville helt seriøst vurdert å bytte lege, for å slippe å måtte kjempe deg gjennom de siste fem månedene av svangerskapet med den legen.

Anonymous poster hash: 28617...d45

Tusen takk for svar, ja jeg har lurt på å bytte lege selv også. Har måttet krangle med henne før også for å få ting gjort:( i hennes hode er det ingen som kan bedre enn henne, ikke en gang spesialister :P

I all verden, for en lege!!

Med de smertene du beskriver, og med tanke på hvor lite søvn du får, skulle det bare mangle at du fikk sykemelding. Du sliter deg jo ut FØR babyen kommer. Nei, som de andre over her sier, bytt fastlege.

Annonse

Gå inn på legelisten.no og søk opp leger i din kommune/ditt nærområde. Du vil finne omtale av mange leger der - og kanskje du vil klare å unngå å velge en lege i samme gate som hun du har.

Anonymous poster hash: 28617...d45

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...