Gå til innhold

Vanligste navnene i voldtekter

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Leser ganske ofte her inne at Liam og Matheo er de nye Ronny og Johnny. De nye "belastede" navnene som sies være overrepresentert i kriminalstatistikken. Men har ikke sett noen referere til denne statistikk.

Her har noen satt sammen statistikk (over voldtekter). Hverken Ronny eller Johnny kommer høyt opp på listen. Faktisk kommer de bak navn som Linda! (Heller ikke Muhammed kommer særlig høyt, hvis noen lurte). I topp kommer helt vanlige, skandinaviske navn.

Var ikke ment å såre noen. Men jeg syns ikke det er teit eller idiotisk. Jeg syns det er viktig.

HI

Anonymous poster hash: faf98...e45

Leser ganske ofte her inne at Liam og Matheo er de nye Ronny og Johnny. De nye "belastede" navnene som sies være overrepresentert i kriminalstatistikken. Men har ikke sett noen referere til denne statistikk.

Her har noen satt sammen statistikk (over voldtekter). Hverken Ronny eller Johnny kommer høyt opp på listen. Faktisk kommer de bak navn som Linda! (Heller ikke Muhammed kommer særlig høyt, hvis noen lurte). I topp kommer helt vanlige, skandinaviske navn.

Var ikke ment å såre noen. Men jeg syns ikke det er teit eller idiotisk. Jeg syns det er viktig.

HI

Anonymous poster hash: faf98...e45

Det er en privatperson som har, i sine egne ord, brukt en time på å smelle sammen litt "fakta"

Sluker du alt du leser rått?

Og! Dette er svensk. Norske og svenske belastede navn er ikke de samme.

Selv om Leon og Matheo kan bli bøllenavn i Norge, så kan det være helt andre navn i Sverige.

Så derfor, av disse to grunnene, er linken meningsløs og ikke verdt noen sin tid.

Anonymous poster hash: 2796a...343

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...