Gå til innhold

Hvilke gratis babypakker henter dere ut?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hva med Libero klubben, noen som er medlem der?Anonymous poster hash: 1356d...2c4

Jeg har meldt meg inn der også :) dyrt nok å få barn så da er det bare å gripe til seg alt gratis man kan få :D hehehe :)

Annonse

Nei det gidder jeg ikke. Sliter fortsatt med spammail 7 år etter at jeg hentet ut siste pakke.
Så sist graviditet syntes jeg ikke det var verdt det, på langt nær. Det er såpass lite du får, i alle pakkene, at det er IKKE verdt all den spamen en får.

Så svaret er enkelt: Ingen.

Nei det gidder jeg ikke. Sliter fortsatt med spammail 7 år etter at jeg hentet ut siste pakke.

Så sist graviditet syntes jeg ikke det var verdt det, på langt nær. Det er såpass lite du får, i alle pakkene, at det er IKKE verdt all den spamen en får.

Så svaret er enkelt: Ingen.

men kan man ikke unscribe mailene man får da?

Anonymous poster hash: 1356d...2c4

Nei man kan ikke melde seg av såvidt jeg har klart å finne ut av. Og det er snakk om så mange forskjellige avsendere at sorteringen til søppel tar sin tid. Det er ikke alt som blir søppel automatisk, mye, men langt fRa alt.

fram til jeg tok imot disse pakkene hadde jeg ikke søppelmail. Har vurdert meg ganger å bytte mailadresse. Men det er ikke bare bare det heller.

Nei man kan ikke melde seg av såvidt jeg har klart å finne ut av. Og det er snakk om så mange forskjellige avsendere at sorteringen til søppel tar sin tid. Det er ikke alt som blir søppel automatisk, mye, men langt fRa alt.

fram til jeg tok imot disse pakkene hadde jeg ikke søppelmail. Har vurdert meg ganger å bytte mailadresse. Men det er ikke bare bare det heller.

oki, takk for tips! Da skal jeg vurdere om jeg i det hele tatt gidder ;) men Libero klubben har jeg allerede meldt meg inn i så....

Anonymous poster hash: 1356d...2c4

Jøss så negative folk var her til de gratis pakkene da. Jeg hentet pakker fra forskjellige apotek, Rimi, libero og det jeg kunne raske med meg. Julaften og bursdag på en gang syntes jeg. Fikk så masse gøy, har fortsatt prøver på kremer og lignende fra da og jenta mi er 2,5 år. Denne gang kommer jeg til å gjøre akkurat det samme.... :) de små gleder........ Og spam har jeg heller ikke fått....

Libero, apotekpakkene og Rimi var supre pakker da jeg var gravid for to år siden. Ingen spammail, men fulgte med endel reklame i pakkene (naturligvis). Hentet ut noen flere også, men jeg husker ikke hva det var. Det var disse andre pakkene som satte seg i hukommelsen, så det er de jeg anbefaler videre.

Anonymous poster hash: 00bfd...c73

Annonse

Jeg gidder kanskje å hente pakken fra Rimi og fra Apoteket der jeg bor. Men bare hvis jeg får mye tid til overs. Det blir jo mye søppel og småting man ikke har bruk for, lite som egentlig er verdt å ha. Og en del spam, som andre skriver.

og som annengangsfødende vet man jo hvilke produkter man foretrekker og kan kjøpe dem sjøl.

Anonymous poster hash: 41ce4...357

Jeg synes de små prøvene de gir er fine for å teste hvilken krem feks som er best for mitt barn, pluss at de små tubene er topp på tur. Får noen like ting, men pakkene inneholder stort sett ulike merker. Sist hentet jeg ut fra Rimi, Apotekene, bleiebøtta fra Barnashus og Libero. Har ikke mottatt noe jeg ser på som spam. Eneste jeg har fulgt videre er libero fordi jeg brukte libero bleier og kunne da samle koder o.l (mest for gøy)!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...