Gå til innhold

Leandra eller Tindra?

Anbefalte innlegg

Har liksom falt litt for disse to navnene!

Er vanligvis ikke navn jeg ville valgt, er litt gammeldags av meg på navn og ellers egentlig. Men så viser det seg at jeg liker begge disse navnene godt...uten at jeg helt kan forklare hvorfor.

De er litt "ung-mor" og "trashy" kanskje.

(Jeg er 34, hvis noen skulle lure.. Og mine to andre barn har mer tradisjonelle og rolige navn.)

Hva synes dere? MÅ det være et håpløst navn? Og hvilket er i så fall mindre håpløst?

Anonymous poster hash: 8e188...74b

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144197509-leandra-eller-tindra/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes det er pene navn og absolutt ikke håpløse. Ville ikke grublet så mye på det. Hvis du har forelsket deg i navnene så gå for dem! Ikke bry deg om at enkelte har (unødvendige) fordommer mot enkelte navn. Velg navn utifra hva dere liker og ikke status. Jeg foretrekker Tindra, men er begge pene. Folk du omgås vil jo uansett ikke tenke på deg som "ung mor". Stå for meningene dine! Lykke til med valget! :)

Annonse

Leandra er nok mer "ung mor" enn Tindra, selv om jeg ikke synes det skal bety noe. Liker likevel Tindra mye bedre, synes det er et nydelig navn som fint passer inn sammen med de mer tradisjonelle, selv om det kanskje ikke er det. Velg Tindra! :D

Anonymous poster hash: 5b0fa...22d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...