Gå til innhold

Hvor stor seng har du/dere?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hadde 180x200 å den sengen elsket jeg :D

Men har lite soverom så når småen skulle over til juniorseng så var det ikke enger plass til sengen min så måtte kjøpe en mindre :(

Den har nå er 150x200 å jeg syns den er altfor liten!

Kommer småen å sover i min seng så får jeg vondt i nakken pga jeg sover dårlig siden det ikke er så god plass.

Småen er bare 3 år men syns likevel det blir dårlig plass i sengen når begge ligger der.

Anonymous poster hash: 5ce45...f6a

Annonse

2 stk 1,20=240 brei og med elektrisk vipp. Eeeeelsker det. Våkner ikke av barna som av og til kommer heller. Anbefales. Stiv pris da. Ble nærmere 50.000. Men hei, over 1/3 av livet tilbringes i senga, så da bør den være god.

Anonymous poster hash: 674a9...40b

Min er 150. Mannen har en på 200 stående hos foreldrene, men jeg skal ha nye madrasser før den tas hjem, så det får vente til det blir prioritert :)

Den er grei nok til oss, men dårlig plass når mannen er borte og barna sover hos meg (en og en da).

Annonse

180x200cm. Kan ikke ha mindre, selv om det såvidt er plass på soverommet til den. Har ett barn som til tider sover mye i senga vår. Kronisk syk, og for meg er det enklere om hun sover hos oss. Da får jeg litt søvn når hun sovner, slipper å bevege meg fra hennes rom til mitt. Og hun får mer søvne når jeg slipper å flytte meg når hun har sovnet, våkner ofte at jeg flytter meg.

Skulle helst hatt større, for når hun ene sover i vår seng lenge så kommer lillesøster krypende etterhvert også. Ensomt å sove på rommet alene. De krangler som busta fyker, men de skal absolutt ha samme rom og køyeseng. Aller helst vil de ha dobbeltseng sammen, men det er dt ikke plass til.

Anonymous poster hash: d427f...ffb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...