Gå til innhold

kjell noah? blir barnet mobbet?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjell Noah er et direkte fryktelig navn!

Det er min mening! Kjell er ikke et flott navn uansett hvordan du vrir og vender på det. Noah er søtt, synes jeg! Men er mange navn man kan bruke til Noah.

(Lær tegnsetting og store bokstaver når du starter ny setning. Dessuten stor bokstav på egennavn. Du minner om ElskerHøsten/Blair Waldorf/ Swan/ Firebarnsmor i skrivemåte. Det er ikke et kompliment!)

Anonymous poster hash: 05043...7d9

Gjest Mammantil2prinser

Ikke for å virke slem. Men Kjell Noah var ikke et fint navn. (Etter min mening å smakssans)

Ei heller jentenavnene dere står mellom. Men som jeg sa idag da noen i familien har fått en liten datter og kaller henne noe veldig spesielt, det eg godt ikke alle har samme smak i navn.

Men hvis de andre 3barna deres heter noe som klinger sammen med de navna dere vurderer så. Men hadde aldri valgt de navna hvis de skiller seg veldig ut fra de andre.

Men som sakt jeg personligt likte ikke de navna. Men lykke til uansett :-)

Neineinei... Kjell er IKKE et navn som passer med Noah! Noah er navnet til en søt liten gutt og Kjell er navnet til en sur gammel gymlærer. *grøss* en av de værre lærerne jeg hadde på Vidregående ;)

Anonymous poster hash: e5ff1...abf

Annonse

Det er viktig å være litt forsiktig med navn. Hadde barnet vært skoleelev i dag, kan det nok tenkes at navnet ville vært litt belastende... Men hvem vet hva som er vanlig noen år frem i tid. Kjell egner seg best alene er min mening. Med en gang man setter på et annet navn virker det litt "snålt". Litt sånn som Kjell Bjarne.

I Tyskland har jeg møtt mange små som heter Kjell. Men de uttaler det ikke med noe "sh-lyd" om dere forstår. De uttaler det rett fram med K og j. I starten var det veldig rart og uvant, men nå synes jeg den varianten faktisk var ganske fin.

Kjell Eivind

Kjell Øystein

Kjell Anders

Kjell Johannes

Kjell Jørgen

Kjell Olai

Kjell Morten

Kjell Markus

Kjell Even

Annonse

• 2 måneder senere...

TS her,
Syntes kjell er et utrolig flott navn, og siden vi vil at lille skal oppkalles etter min far, som heter Kjell Arne, blir det nok noe slikt. Mulig vi bare bruker initialene, som K og A, men det vil tiden vise. Takker for gode forslag, kontra de mindre pene kommentarene fra andre lengre opp :) 

Mari skal forøvrig ikke uttales marI, men mAri, og hennie slik det skrives, ikke henni, eller hvordan man enn kan uttale det på slags måte :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...