Gå til innhold

Kan noen skimte det samme som meg?

Anbefalte innlegg

Hei!

Ikm er mand eller tirsd.

Tok en billigtest på morgenurin idag.

Skimter en strek eller er denne falsk positiv? Har jo ikke klar farge der hvor testatreken er.. Men er jo veldig tidlig!

Kjenner godt stikninger i livmor og rygg, samt litt stråling nedover lår og rumpe.

Hatt noe som kan ha vært festeblødning mand-onsd denne uka. Lyserosa på papiret.

Helt håpløst å tolke slik tester, og det å ikke klare å la være å teste.. Men 😜

Anonymous poster hash: 5aadc...2a4

post-42-58817_thumb.jpg

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144197460-kan-noen-skimte-det-samme-som-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Tenker jeg venter med mer testing til fredag;) Tok en cb også men ikke morgenurin. Tror jeg skimter en ultrasvak strek der, men syns ikke når jeg tar bilde.

Enig i at det ikke syns mye farge på streken her, men ser mer tydelig lilla i virkeligheten, hvertfall helt øverst😜

Har en rar følelse i magen, så et lite håp.

Men fått falsk positive tester før, dog etter tiden men gjør meg skeptisk likevel 😜

Takk for svar og for at dere til dere tid til å se😊

Annonse

Klarer ikke helt juble siden jeg selv har opplevd falske positive med billigtester før. Dette var kun et parti jeg hadde hvor jeg fikk svakt positiv etter 2-3 timer.

Tar en ny i morgen så får vi se;)

Føler det er noe rart i magen min.

Samt litt rare andre symptomer og så mye mareritt om dagen.

Takker for hilsninger og svar;)

Hmm .. Ingen sterkere strek idag! 😁

Nesten lik som den igår ..

Falsk positiv kanskje?

Den kom innenfor tiden både igår og idag men. Er vel bare 10dpo idag,så burde vel avvente med mere testing.

Men når man har sett den berømte streken så blir man jo litt spent og ikke minst nysgjerrig 😜

Idag måtte jeg ta tester igjen siden de ankom i posten😜

Ultrasvak strek på Cb, svak men helt klart tydelig strek på billigtest stav men negativ billigseng strimmel.

Haha, noe skal d være 😜😂🙈

Billigseng strimmel har alltid slått ut her før og fikk jo flere svakt positive på torsdag.

Ikm er mand eller tirsd, så nå blir d ikke mer testing før ikm😜😁😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...