Gå til innhold

Er virkelig bambus like bra som ull?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vesla har 1 overdel og 1 tights i bambus, synes det virker så kaldt.. Sikkert deilig å ha på fordi det er skikkelig mykt, men ser liksom ikke for meg at det er varmt, som ull?...

Anonymous poster hash: 79e31...c56

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har prøvd å gå med bambus stillongs. Jeg synes ikke den er like varm som ull. Men som du sier veldig god å ha på.

Skrevet

Vesla har 1 overdel og 1 tights i bambus, synes det virker så kaldt.. Sikkert deilig å ha på fordi det er skikkelig mykt, men ser liksom ikke for meg at det er varmt, som ull?...

Vanskelig å si, har aldri brukt det selv, men den eneste måten å vite det for sikkert er nok å kjøpe et plagg til deg selv også.

Anonymous poster hash: ff24a...444

Skrevet

Litt propaganda, men det er snart ikke flere pandabjørner igjen i verden fordi bambusen brukes til gulv, klær og andre lukrative gjenstander. Pandabjørner spiser kun bambus, så det er i grunn litt trist at vi mennesker ikke kan la den være.

Jeg hadde aldri hatt samvittighet til å ha et bambusprodukt i mitt hus...

Sorry negativt innlegg, men folk burde være mer bevisste på dette...

Anonymous poster hash: abf1f...53e

Skrevet

Litt propaganda, men det er snart ikke flere pandabjørner igjen i verden fordi bambusen brukes til gulv, klær og andre lukrative gjenstander. Pandabjørner spiser kun bambus, så det er i grunn litt trist at vi mennesker ikke kan la den være.

Sorry negativt innlegg, men folk burde være mer bevisste på dette...Anonymous poster hash: abf1f...53e

Haha, tuller du eller? Bambus er en av de mest bærekraftige plantene i verden, og de vokser opptil 89cm i døgnet.

Er nok ikke noen fare for pandaene, gitt...

Skrevet

Må legge til: det er nok verre med ull, mange sauer som ikke har det bra før og under ullproduksjon. F.eks mulesing, men også generelt dyrehold.

Skrevet

Vi mangler pandaer fordi de jaktes på.

Til Hi: Jeg elsker bambus, men kun fordi det er behagelig. Ull holder varmen mye bedre! Bambus er godt på sommeren, ull til vinteren

Anonymous poster hash: 9cd40...535

Skrevet

Bambus er definitivt ikke like varmt som ull, selv om materialet har noen av ullens egenskaper. Men det er svalt og deilig å ha på, ikke minst om sommeren, og varmer også bedre enn bomull, særlig når det blir fuktig.

Skrevet

Bambus er definitivt ikke like varmt som ull, selv om materialet har noen av ullens egenskaper. Men det er svalt og deilig å ha på, ikke minst om sommeren, og varmer også bedre enn bomull, særlig når det blir fuktig.

Det blir en god nr 2 da? Kanskje verdt å bruke det til sommeren.

Skrevet

Hahaha... Du bør kanskje lese deg litt opp om bl.a. bambus, tror jeg...

Anonymous poster hash: cc9b8...164

Skrevet

OMG pandadamen, det er ikke en gang samme type bambus som pandaen spiser ;)

Anonymous poster hash: 63bd9...b24

Skrevet

Det blir en god nr 2 da? Kanskje verdt å bruke det til sommeren.

Det finnes mange forskjellige typer bambus også, noen tykkere enn andre. Det er nok ikke like varmt som ull, men for noen er jo ikke ull et alternativ (allergi etc) så da er bambus veldig mye bedre enn det meste annet :)

Anonymous poster hash: 56bd8...60c

Skrevet

Synes også bambusen er behagelig og bedre enn bomull, men ikke i nærheten av like varm som ull. Men den er veldig god og myk mot huden, og jeg synes ull klør.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...