Anonym bruker Skrevet 5. februar 2015 #1 Skrevet 5. februar 2015 Vesla har 1 overdel og 1 tights i bambus, synes det virker så kaldt.. Sikkert deilig å ha på fordi det er skikkelig mykt, men ser liksom ikke for meg at det er varmt, som ull?... Anonymous poster hash: 79e31...c56
Gullunger Skrevet 5. februar 2015 #2 Skrevet 5. februar 2015 Jeg har prøvd å gå med bambus stillongs. Jeg synes ikke den er like varm som ull. Men som du sier veldig god å ha på.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2015 #3 Skrevet 5. februar 2015 Vesla har 1 overdel og 1 tights i bambus, synes det virker så kaldt.. Sikkert deilig å ha på fordi det er skikkelig mykt, men ser liksom ikke for meg at det er varmt, som ull?... Anonymous poster hash: 79e31...c56 Vanskelig å si, har aldri brukt det selv, men den eneste måten å vite det for sikkert er nok å kjøpe et plagg til deg selv også. Anonymous poster hash: ff24a...444
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2015 #4 Skrevet 5. februar 2015 Litt propaganda, men det er snart ikke flere pandabjørner igjen i verden fordi bambusen brukes til gulv, klær og andre lukrative gjenstander. Pandabjørner spiser kun bambus, så det er i grunn litt trist at vi mennesker ikke kan la den være. Jeg hadde aldri hatt samvittighet til å ha et bambusprodukt i mitt hus... Sorry negativt innlegg, men folk burde være mer bevisste på dette... Anonymous poster hash: abf1f...53e
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2015 #5 Skrevet 5. februar 2015 Litt propaganda, men det er snart ikke flere pandabjørner igjen i verden fordi bambusen brukes til gulv, klær og andre lukrative gjenstander. Pandabjørner spiser kun bambus, så det er i grunn litt trist at vi mennesker ikke kan la den være. Jeg hadde aldri hatt samvittighet til å ha et bambusprodukt i mitt hus... Sorry negativt innlegg, men folk burde være mer bevisste på dette...Anonymous poster hash: abf1f...53e Haha, tuller du eller? Bambus er en av de mest bærekraftige plantene i verden, og de vokser opptil 89cm i døgnet. Er nok ikke noen fare for pandaene, gitt... Anonymous poster hash: 79e31...c56
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2015 #6 Skrevet 5. februar 2015 Må legge til: det er nok verre med ull, mange sauer som ikke har det bra før og under ullproduksjon. F.eks mulesing, men også generelt dyrehold. Anonymous poster hash: 79e31...c56
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2015 #7 Skrevet 5. februar 2015 Litt propaganda, men det er snart ikke flere pandabjørner igjen i verden fordi bambusen brukes til gulv, klær og andre lukrative gjenstander. Pandabjørner spiser kun bambus, så det er i grunn litt trist at vi mennesker ikke kan la den være. Jeg hadde aldri hatt samvittighet til å ha et bambusprodukt i mitt hus... Sorry negativt innlegg, men folk burde være mer bevisste på dette... Anonymous poster hash: abf1f...53e Vi mangler pandaer fordi de jaktes på. Til Hi: Jeg elsker bambus, men kun fordi det er behagelig. Ull holder varmen mye bedre! Bambus er godt på sommeren, ull til vinteren Anonymous poster hash: 9cd40...535
runag Skrevet 5. februar 2015 #8 Skrevet 5. februar 2015 Bambus er definitivt ikke like varmt som ull, selv om materialet har noen av ullens egenskaper. Men det er svalt og deilig å ha på, ikke minst om sommeren, og varmer også bedre enn bomull, særlig når det blir fuktig.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2015 #9 Skrevet 5. februar 2015 Bambus er definitivt ikke like varmt som ull, selv om materialet har noen av ullens egenskaper. Men det er svalt og deilig å ha på, ikke minst om sommeren, og varmer også bedre enn bomull, særlig når det blir fuktig.Det blir en god nr 2 da? Kanskje verdt å bruke det til sommeren. Anonymous poster hash: 79e31...c56
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2015 #10 Skrevet 5. februar 2015 Litt propaganda, men det er snart ikke flere pandabjørner igjen i verden fordi bambusen brukes til gulv, klær og andre lukrative gjenstander. Pandabjørner spiser kun bambus, så det er i grunn litt trist at vi mennesker ikke kan la den være. Jeg hadde aldri hatt samvittighet til å ha et bambusprodukt i mitt hus... Sorry negativt innlegg, men folk burde være mer bevisste på dette... Anonymous poster hash: abf1f...53e Hahaha... Du bør kanskje lese deg litt opp om bl.a. bambus, tror jeg... Anonymous poster hash: cc9b8...164
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2015 #11 Skrevet 5. februar 2015 OMG pandadamen, det er ikke en gang samme type bambus som pandaen spiser Anonymous poster hash: 63bd9...b24
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2015 #12 Skrevet 5. februar 2015 Bambus er definitivt ikke like varmt som ull, selv om materialet har noen av ullens egenskaper. Men det er svalt og deilig å ha på, ikke minst om sommeren, og varmer også bedre enn bomull, særlig når det blir fuktig.Det blir en god nr 2 da? Kanskje verdt å bruke det til sommeren. Anonymous poster hash: 79e31...c56 Det finnes mange forskjellige typer bambus også, noen tykkere enn andre. Det er nok ikke like varmt som ull, men for noen er jo ikke ull et alternativ (allergi etc) så da er bambus veldig mye bedre enn det meste annet Anonymous poster hash: 56bd8...60c
Aliniane Skrevet 5. februar 2015 #13 Skrevet 5. februar 2015 Synes også bambusen er behagelig og bedre enn bomull, men ikke i nærheten av like varm som ull. Men den er veldig god og myk mot huden, og jeg synes ull klør.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå