Gå til innhold

I morgen blir det testing!

Anbefalte innlegg

Vi hadde sex rundt eggløsning og jeg håper virkelig det klaffet!

Jeg tok en test 9 dpo (ja, dumt, det var jo alt for tidlig), og fikk en ultrasvak strek.

Men så fikk jeg rosa blod på papiret, og slik har det vært hver dag siden 9 dpo til i dag, 12 dpo.

Det er så lite blod at det umulig kan være mensen.

Men nå ser det endelig ut som det har stoppet å spotte :) 

Mine symptomer:

Masse mensmurringer (noe jeg aldri har)

Blør i tannkjøttet

Skal ta en ny test i morgen, hvis billigtestene mine kommer, jeg bestilte dem på mandag

Anonymous poster hash: c4f17...e47
Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144197368-i-morgen-blir-det-testing/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Venter på posten, men den kommer nok snart :).

Uff. er så spent, og er så redd for å bli skuffet.. sannsynligheten for at det ikke er noe er stor.

Jeg har en øm strammende følelse i livmor området, og litt stikninger på høyre side. Fikk litt bittelitt brunt blod på papiret i dag så satser på at blødningen har gitt seg nå.

HI

Annonse

Ventet hele dagen på posten, og da den endelig kom med billigtestene, så var testen negativ :( Er så lei meg...tydeligvis at jeg kommer til å få en smertefull mens når jeg har så mye murringer før mensen. Jeg har sluttet helt å blø så må vente på mensen også. 

HI

Samme har skjedd meg.. Er utrolig kjipt. Jeg er nå på 9 dpo idag, og skal ta test om 6-7 dager slik at jeg får et sikkert svar. Blir spennende! Blir også veldig lei meg hvis den ikke er positiv, grunnet jeg har hatt murringer rett etter EL, som sluttet, og er ømme i puppene (spesielt høyre bryst), så håper og håper. Men tørr ikke tro noe pga vært skuffet mange måneder + gjennomgått en spontanabort..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...