Anonym bruker Skrevet 4. februar 2015 #1 Skrevet 4. februar 2015 Jeg har lyst men er ikke spesielt god i matte..kan jeg klare det likevel tror dere? Anonymous poster hash: f1015...2ea
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2015 #2 Skrevet 4. februar 2015 Hvorfor velge en studieretning du ikke har anlegg for...? Du kan jo evt ta orgpsyk. eller markedsføring som spesialisering så blir det ikke så mye tall. Men er du virkelig dårlig i matte ville jeg funnet på noe annet! Anonymous poster hash: 6e5b2...d2b
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2015 #3 Skrevet 4. februar 2015 Ja det kan du. Matten er ikke så avansert, men det er ikke lett heller om du allerede sliter med matematikk. Jeg studerer siv.ing og økonomi så i forhold til siv.ing matte er økonomimatte ganske enkelt. Anonymous poster hash: 51072...f4b
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2015 #4 Skrevet 4. februar 2015 Med mindre du er HELT elendig i matte, går det helt fint. Økonomi og administrasjon er IKKE det samme som matte, for de som måtte tro det. Anonymous poster hash: 36a28...a95
Seriøst Skrevet 4. februar 2015 #5 Skrevet 4. februar 2015 Det går helt fint! Du vil nok slite litt med grunnleggende matematikk, men det tror jeg er det eneste. Og enig med hun over her, øk/adm er ikke det samme som matte i det hele tatt.