Anonym bruker Skrevet 4. februar 2015 #1 Skrevet 4. februar 2015 Mon tro? 😊  Anonymous poster hash: fb2cd...8f0
Aquali Skrevet 4. februar 2015 #4 Skrevet 4. februar 2015 Jeg tenker at Aurelia er en annen vri på det mer populære navnet Aurora, så jeg syns absolutt ikke det er for eksotisk. Med mindre man syns Aurora er eksotisk da
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2015 #6 Skrevet 4. februar 2015 Kjempefint navn! Anonymous poster hash: 2c9a1...cd0
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2015 #8 Skrevet 4. februar 2015 Åh så gøy at dere sier det! Nå blir jeg helt ivrig 😃 Jeg liker navnet veldig godt, men var redd for at det ble for eksotisk.  Takk!!  Hi  Anonymous poster hash: fb2cd...8f0
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2015 #9 Skrevet 4. februar 2015 Ikke i det hele tatt! Vakkert navn! Anonymous poster hash: fba0f...46e
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2015 #11 Skrevet 4. februar 2015 Aurelia- Oralia- snuskete..... tenker bare æsj jeg egentlig.. ikke fint i det heletatt. Er slett ikke eksotisk.. men erotisk ja.. høres ut som et stripper navn.  Anonymous poster hash: 89eeb...313
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2015 #12 Skrevet 5. februar 2015 Aurelia er veldig fint synes jeg. Go for it! Anonymous poster hash: 89892...cfc
Suebird Skrevet 6. februar 2015 #13 Skrevet 6. februar 2015 Aurelia er klassisk og vakkert, men absolutt mer vanlig på kontinentet enn her. Eksotisk er det ikke, synes jeg, og selv om kanskje noen ikke har hørt det før, så er det et navn som allikevel er "nært". Hadde vi fått en jente til, så hadde hun båret det navnet. Alle i familien elsker det, og jeg husker at vi fikk veldig god mottakelse for det navnet (før vi visste kjønnet) Jeg synes også Aurelie er vakkert, men vanskeligere å uttale på engelsk (dog fantastisk på fransk - og norsk).
**Cayenne** Skrevet 6. februar 2015 #15 Skrevet 6. februar 2015 Synes det er helt ok på norsk. På fransk (Aurelie) med "å" og stum e er det helt nydelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå