Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skjønner at du blir superfrustrert, tinker... Men jeg skjønner også at de ikke vil risikere å påføre deg et tvillingsvangerskap når livmoren har vært snittet 2 ganger. Selv om revning av livmor er sjelden er det så farlig for deg og barna at selv lav sjanse må tas hensyn til. Siden det er donoregg er det mye større sjanse for at begge fester seg enn når det er egne egg av redusert kvalitet.

Fortsetter under...

Må si meg enig med F*PCO her. Pluss at jeg ikke kan anbefale noen om å bli gravid med flerlinger...nå er det ikke alle som blir gravid med tre, men det er risikosvangerskap med "bare" to i magen og.

Men jeg forstår frustrasjonen og tankegangen! Du ønsker jo egentlig bare å øke sjansene for at ett av eggene fester seg. Det er bare det at det kan medfølge litt mer risiko enn man ønsker.

Hvis du er helt uenig med legene Tinkerbell, så kandu jo spørre andre leger som kan dette for en second opinion!?

Eventuelt høre med/vurdere andre klinikker?

Huff J'espere! Ny madrass kan jeg forstå! (Nå må jeg skrive d på lista og😜)

Men klærne må du ikke ødelegge eller kvitte deg med synes jeg. De du har arvet klærne av har vel overlevd alle sammen?

Nye butikk-kjøpte klær er tatt på av "fremmede", da er d bedre m kjentfolk😉

Jeg håper dette roer seg for deg når du har henne i armene dine💕 det høres ikke godt ut å ha disse tankene!

Det er jo sånn at hvordan man vurderer sannsynlighet avhenger av mange faktorer, blant annet om man har opplevd noe før, om man kjenner noen som har opplevd lignende,hvor "sensasjonelt" det er etc (husker vi hadde det på ex.phil. for mange herrens år siden 😄). Folk flest er jo mer redde for å fly enn å kjøre bil selv om risiko for å dø i trafikken er mye høyere. Jeg er ikke så redd for at noe skal gå galt under fødsel men er til gjengjeld veldig redd for at hun skal bli syk og dø enten inni magen eller etter hun er født..jeg må vel bare innse at det egentlig handler om at det har vært høy hyppighet av spebarnssykdom i familien, inkl. meg selv, min søster og min niese som alle har vært alvorlig syke som baby. Pluss mye annen sykdom i familien. Det handler jo ikke om arvelige ting, men det føles så nærliggende likevel,er liksom litt for godt til å være sant at hun ikke skal feile noe som helst. I tillegg til at min far har utviklet helseangst etter mange år med kronisk (fysisk) sykdom, og har nok blitt litt påvirket av han også ang. dette med bakterier/smitte osv. Jeg vet jo at det egentlig bare sitter i mitt hode, og vil heller ikke bli en mor som overfører angsten sin på baby, så det er jo egentlig en veldig dårlig ide å gi etter for vasketrangen eller la være bruke klærne, jeg må vel bare stå i det ... Og dør hun eller blir syk så er det jo mest sannsynlig ikke noe jeg kunne gjort fra eller til uansett, håper jeg.. Ang. dette med madrass så har jeg hørt av flere at man bør kjøpe ny til hvert barn, men jordmor sa at de bruker samme madrass til alle barn i nyfødtsengene på Ullevål. Jeg vil jo gjerne tenke at de vet hva de driver med der..og de fleste reiser jo hjem med en levende og frisk baby tross alt, selv om de har sovet på brukt madrass! 😁😁

Jeg kan kjenne igjen frykten, selv om ikke sykdom er i min historie og grunnlag.

Det er noe med å føle seg så lykkelig og heldig over det man har at man føler d bare kan gå nedover og at d ikke kan vare eller være virkelig. At det må skje noe fælt for å veie opp for all lykken på en måte.

Men det jeg har funnet ut er at det ikke finnes noe regnskap eller balanse i dette.

Det er jo en fantastisk egenskap å sette pris på det man har når man har det, og jeg tror det er den eneste måten å leve på. Å ta på seg alle sorger på forskudd hjelper dessverre lite, det har vi vel egentlig alle her inne prøvd å erfart... Men vi vet jo alle og at d er lettere sagt enn gjort å legge vekk bekymringer!

Vi kan bare gjøre det beste vi kan for at barna våre skal leve og ha det bra. Det er i hvert fall d jeg må tro for å klare å leve med at jeg mistet mine tre små❤️

Husk at du har mye hormoner i kroppen om dagen og J'espere! Og de vil nok sitte i en stund etter fødselen og. Hvis du føler at tankene tar over så er det nok lurt å lufte det for en fastlege eller svinge innom helsestasjonen og snakke med jordmor eller helsesøster der. Dette skal jo egentlig være den beste opplevelsen og tiden i ditt liv, men hormoner kan tulle med hjernen din og gjøre den helt forferdelig hvis du får en fødselsdepresjon e.l.

Jeg har allerede snakket litt med jordmor om det..det var derfor jeg ble sendt på UL, forrige fredag, for å "roe meg ned" fordi jeg ble litt emosjonell da jeg snakket med henne. Dessverre hjalp det jo ikke noe særlig, eneste jeg har bevis for er at alt så bra ut på det tidspunktet. Men jeg har jo gått i terapi lenge og vet hva psykologen min ville sagt: "Er det noe som har skjedd tidligere som kan forklare disse følelsene eller har du følt noe lignende før". Og all terapien har jo hatt effekt for jeg føler jo at jeg er såpass i kontakt med følelsene mine at jeg til en viss grad skjønner hva som er emosjonelt betinget angst og hva som er rasjonell frykt. Når jeg har gått noen runder med meg selv så vet jeg jo rasjonelt sett at de fleste babyer overlever til tross for uhygieniske sanitære forhold, så om ikke jeg kokevasker klærne så betyr antakelig ikke det at hun dør.. Men noen ganger er ikke følelsene i kontakt med hjernen dessverre, og de kan ta over kontrollen noen ganger og gjør at det blir mye irrasjonelle tanker og teorier som tar overhånd 😳 hormonene hjelper nok heller ikke på nei.

Og du har selvfølgelig rett, det finnes ingen regnskap eller balanse i dette. hvis det skal være noe rasjonale bak det så kan jeg ikke finne noe annet enn at verden består av en lang rekke tilfeldigheter, og de slår ofte urettferdig ut. Vi kan vel bare gjøre vårt beste og håpe at det går bra 💞💗💖

Annonse

Frykt er vondt uansett om den er rasjonell eller helt ubegrunnet desverre. Og når hodet stikker av med tankene kan d ta over hele kroppen, da er d en kamp å snakke seg selv tilbake!

Men det høres jo ut som om du kjenner deg selv så godt at dette skal du klare å takle. Nå som mini ligger inni magen og vi ikke har kontroll på noe så kan jo følelsene og angsten stige litt sånn på slutten... Kjenner d her nå i hvert fall! Jeg for min del håper at alt blir bedre for oss begge når jentene våre er ute i verden og man kan se de og hjelpe de om noe skulle skje❤️ Og at pappaene kan bidra på en helt annen måte enn nå😉 det vil nok ta litt av byrden og.

Så får vi tåle noen våkenetter for å sjekke at de puster! For de kommer nok...

Nå er det helg, og her øker pulsen litt i helgene må jeg innrømme. Dd føles d som om alle har fri, leger og jordmødre inkludert.. Selv om de er jo til stede på sykehuset, så føler jeg meg mye tryggere når jeg vet at alle er på jobb på diverse klinikker og kontorer rundt om kring. Irrasjonell, å jess👍

Vi prøvde å få tak i jordmødre og leger i går for å prøve å få til en dialog om ytre vending, men ingen var på jobb av de vi ønsket å prate med!! Så nå må vi vente til mandag med å prøve igjen og d føles ut som en evighet til! Samtidig som tida flyr mot den 7. og vi begynner å få dårlig tid om vi vil endre mening eller skaffe oss info. Vææææ, julekveld og kjerring og alt på en gang!

Uff ja det er vondt nok uansett, det er sant! Kunsten er vel å ha en god balanse mellom det å ha respekt for og anerkjenne at man føler det sånn samtidig som man ikke lar det ta helt overhånd. Er jo ikke bare å bestemme seg for hvordan man skal føle heller, det må komme gradvis. Og det blir helt feil hvis følelsene bare blir overkjørt, enten det er en selv eller andre som gjør det.

Og ja, det er jo definitivt en grunn til at det stiger nå på slutten .. Vi er jo så nærme! Og jeg har fått så mye mer kontakt med lille knøtt de siste ukene, nå kjenner jeg jo godt foten hennes når hun strekker den ut, og den lille rumpa som buler ut øverst på venstre side av magen. Hvis jeg spiser mye søtt vet jeg at hun kommer til å begynne å hikke 😄 Føler på en måte vi allerede har blitt litt kjent, og det føles helt naturlig å snakke og kose med henne gjennom magen. Og da blir det plutselig ikke bare noe i magen, det er min lille umistelige baby som jeg ikke har møtt ennå. Morsfølelsen er allerede overveldende og kan liksom ikke forestille meg hvordan det blir etter hun er ute ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Men samtidig har du nok rett i at det på en måte blir lettere når hun er ute for da har man bedre kontroll, og alt avhenger ikke av at man ligger og kjenner etter hele tiden. Som jordmor sa til meg, at det er et ekstremt ansvar å skulle bære frem et barn og vite når noe føles galt..ikke rart man blir litt tussete.

Uff ja skjønner at det føles stressende med helg, da blir jo på en måte terskelen for når man føler man kan ta kontakt litt høyere også. Fikk dere noe svar på når de dere vil snakke med er tilbake da? Høres lurt ut å prøve å få til en dialog om ytre vending, det er viktig at dere føler dere 100% trygg på at de rådene dere får er de beste! Hvis ikke kommer dere nok ikke til å få en særlig god opplevelse. ❤️

Her føles det forresten litt som om noe er på gang, men kan selvfølgelig være falsk alarm. Men har følt meg skikkelig skral i går og i dag, med mye nedpress, murring i korsryggen og dårlig matlyst. Var ute og spiste lunch med venninner men ville helst bare dra hjem og legge meg på sofaen..føles liksom tryggest å være hjemme 😳 fikk skikkelig vondt på venstre side av magen og ryggen da jeg lå på sofaen i stad, ringte føden men de mente at det hørtes mest ut som at baby hadde lagt seg og presset på en nerve. Blitt litt bedre nå så tror det går seg til .. 😁😁😁

I følge gravid appen min er jeg nå i uke 40!!! 🌸💖👍🏻☀️😄😖

Startet med murring i korsryggen for meg i fjor! Fødte dagen etter...

Høres ut som om kroppen din holder på å gjøre seg klar i hvert fall!! Iiiihhhhh

Du får hvile det du kan nå for det er store ting du snart skal gjennomføre og oppleve❤️

Vi skal bli oppringt av jordmor visstnok, så får vi høre hva hun sier. Vi kommer da til å be om å snakke med overlegen som skal utføre vendingen. Får vi ikke d så ringer vi til legen som har utført alle ul'er og hører om vi kan prate med hu. Har skrevet mail til Hausken ang deres erfaringer rundt ks og ivf mtp fremtidige forsøk, bare for å se på hele bildet. Føler nå at hvis de sier at det ikke er noe stort problem så kan jeg fort havne på ks... Men d er i dag! Men skulke barnet få pusteproblemer da så er hun i hvert fall ute og de kan gjøre noe. Om hun får pulsproblemer pga stress etter vending tar det mange minutter før de får henne ut og kan gjøre noe...

Men nå følger jeg med i spenning på deg J'espere😉 dette er så spennende! Vi har jo fulgt hverandre fra egget ble laget❤️ Dette er magisk!

Magisk er helt riktig ord! Jeg blir helt på gråten når jeg tenker på det, livet er jo et mirakel! ❤️❤️ I går var det veldig rart lys ute, himmelen var nesten helt mørkeblå, men så var det likevel sol. Det føltes litt som et tegn på at noe var i ferd med å skje. Jeg tenkte at det hadde vært en fin historie å kunne fortelle lille mini hvis hun hadde blitt født i går ❤️ men den dagen hun kommer vil bli helt spesiell uansett, og ikke sikkert jeg kommer til å være opptatt av været da 😂😂

Best å ha all informasjon på bordet før dere tar en avgjørelse! Men høres ut som dere har mange flinke folk rundt dere som kan hjelpe dere med beslutningen👍🏻🌸 Og ikke minst at dere er flinke til å bruke dem og orientere dere. Har du spurt om det kan ha betydning hvorvidt det er planlagte eller haste ks? Hvis det er planlagt kan det jo være de har bedre kontroll på hvordan snittet blir feks?

Søsteren min har født over en uke før termin med alle sine tre, så er jo ikke helt usannsynlig at det skjer noe snart..men jeg ble jo født 16 dager over termin da. Så kan vel gå begge veier 😳 Jeg synes det er veldig spennende å følge deg også, det er jo bare en drøy uke mellom våre terminer så er ikke akkurat skrevet i stein hvem som kommer først 😉

Nå begynner d å bli litt mer slitsomt her, ikke fullt så lett å nyte de siste ukene/dagene når man er kvalm som et uvær og må spy i løpet av natta...til man tisser på seg, jadda! ugghh

Kan ikke forstå annet enn at dette må være fordi hun har dårlig plass og trykker på innvoller og magesekk!!??

Kan jo ha vært noe jeg har spist og...

Formen er hakket bedre i dag, enn så lenge i hvert fall. Og det er fortsatt bevegelser inni her, så tror ikke d er noe galt.

Har du kommet deg gjennom natta J'espere? Eller er det noe mer på gang?

Her har det roet seg litt, kjente mer i forrigårs enn jeg gjorde i dag.. så kan nok ikke håpe på at det skjer noe med det første. 😁🌸

Synes hun er ganske rolig i dag, men jeg har likevel kjent liv gjennom hele dagen og vet jo at hun har litt varierende dagsform så prøver å slå meg til ro med det..

Uff stakkars er du så kvalm at du spyr? Jeg føler meg også litt uvel men ikke noe verre enn at det går fint så lenge jeg holder meg til små porsjoner og lett mat/karbo .. Har blitt en del risengrynsgrøt til middag i det siste 😉 Men har jo hørt om flere som er kvalme og spyr på slutten, så tror ikke det er helt unormalt nei.. Håper det gir seg snart da Embi, kjipt å holde på sånn i over en uke til! Jeg er faktisk så heldig at jeg stort sett sover ganske godt også, er jo oppe på do 3-4 ganger i løpet av natta og ligger til tider og slumrer litt, men så lenge jeg sover så lenge jeg vil så føler jeg meg uthvilt om morgenen! 👍🏻😄

Har egentlig sovet godt jeg og, frem til nå. Får håpe det var bare i natt og at jeg slipper d igjen, å være kvalm og spy er d værste jeg vet!

Nå er julekuler hengt opp i dag, første søndag i advent🎅 får pynte litt og litt fremover😊 fakkeltoget får gå uten oss, men vi fikk liv å få kake hos naboen etterpå selv om ikke vi gikk, koselig. Får holde meg til et bittelite stykke så går d vel fint m magen. Prøver å spise lite og ofte, så får vi se.

Er litt roligere i magen her og nå. Sikkert ikke mye plass igjen å romstere på! Samboerfn hvisker "snuuuu" til magen hver kveld nå, men han hvisker mest der hun har rumpa og da er d jo ikke sikkert hun får d med seg😁 har og prøvd kjerringrådet med lommelykt nederst på magen for å få henne til å snu, men ingenting ser ut til å hjelpe....

Blir en spennende uke, dette og!

Annonse

Uff ja, håper du slipper flere sånne netter Embi! Min dagsform er egentlig svært varierende, men så lenge jeg tar det helt med ro, hviler ofte, spiser små porsjoner, ikke for fet og tung mat etc., så føler jeg meg veldig bra. Med en gang jeg stresser, spiser feil/for mye, eller noen krever noe av meg, så blir alt feil! 😁😁😁 Det jeg tror skjedde på torsdag var at jeg fikk litt dårlig tid på morgenen, og forplantet stresset seg utover dagen i form av kynnere, ble dårlig i magen etc. I dag skulle vi gå tur med et vennepar, men de har to barn og da blir alt naturligvis på deres premisser..det endte med at vi var hos dem i to timer mens minsten sov middag og ikke kom oss ut før det var blitt mørkt, og da var det mye kaldere enn da vi dro hjemmefra, jeg hadde alt for lite klær og ble redd for å bli syk, i tillegg til at jeg egentlig hadde innstilt meg på at vi ikke skulle være ute så lenge. Det endte med at vi ble med et lite stykke og så snudde og dro hjem..følte meg litt kjip men ble plutselig veldig redd for at jeg skulle få urinveisinfeksjon eller noe annet drit som jeg har klart å unngå til nå.. Tydeligvis tryggest å holde seg mest hjemme og ta ting i mitt eget tempo fremover 😳😆

Hi hi må le ved tanken på samboeren din som hvisker til rumpa til mini 😉😄💗 I morgen er det hvertfall mandag, krysser fingrene for at dere får rask kontakt med legene og noen flere svar!

Du får lov å være litt kjip nå synes jeg😉

Timer på besøk og en liten gåtur i kulda er vel mer ennbra nok! Neste gang har du vogn med og kan gå hele turen😉

De som harbarnforsrår det helt sikkert veldig godt og! Noen ganger blir ikke ting som planlagt.

Ja i morgen blir d ny ringerunde. Håper på gode svar rundtomkring!

Sambo glemmer seg hver gang han skal prate til magen, hehe. Men han hvisker til begge sidene da, han er så god😍

Ja de skjønner nok det. Og de er ikke de mest fleksible selv alltid heller, så de får uansett tåle det ☺️ Jeg har egentlig innstilt meg på at jeg ikke skal gjøre noe for å please andre enn meg selv og baby fremover, og er fornøyd med at jeg faktisk klarer det ganske greit. På "avspent fødsel" kurset var det fokus på at fødselsopplevelsen som regel blir mye bedre når man fritt får uttrykke sine behov og ikke føler man må ta hensyn til andre..så er jo en god trening til det også 😉

Tror sambo kjeder seg litt for tiden, jeg er ikke så veldig morsomt selskap dessverre.. han føler nok at han bør være hjemme og holde meg med selskap, men jeg har vanskelig for å holde fokus på ting som ikke handler om baby og fødsel. Jeg kan jo ligge i timesvis og bare kjenne på bevegelser i magen, det blir jo ikke det samme for han stakkar 😳 han er nok rastløs pga tanken på baby er overveldende og surrealistisk også 💞 vi er litt utafor begge to om dagen, men sånn er det vel kanskje for alle..

Vi får komme å prate med en overlege som har utført mange vendinger, så skal opp på kk på torsdag for en prat. Mulig samme legen som skal utføre vår eventuelle vending, men de visste ikke enda. Men det er jo helt supert at de tar seg tid til det👍

Skal til jordmor på torsdag og, så da får vi høre hennes tanker og.

Fikk også svar fra Hausken i dag om både om vending og ks, han sa at vi ikke måtte bekymre oss for noen av delene. Fremtidig ivf skulle de få til like fint uansett, d er jo godt å høre fra fagfolk man stoler på😊

Så da får vi skrive ned alle rare spm vi har og prøve å få gode svar på torsdag😊

Så godt at alle tar dere alvorlig, et møte med overlegen høres jo veldig betryggende ut! Håper dere føler dere tryggere på valget etter torsdag, uansett hva dere faller ned på! 💞

Jeg merker definitivt på både kropp og sjel at det nærmer seg for min del.. Jeg er dårlig i magen, uggen og småkvalm, kjenner murringer og jeg tror det er en del kynnere selv om jeg ikke kjenner selve sammentrekningene så godt (men kan bli anpusten mens jeg står rolig og føler som om jeg har tatt 10 situps..) Natt til i går lå jeg våken halve natta for syntes at det hadde vært alt for lite liv de siste dagene, og fikk det for meg at det kanskje var morkakesvikt..heldigvis tok aktiviteten seg opp etter frokost så jeg slapp å dra helt til Ullevål for å sjekke. Men man blir jo litt satt ut etter en natt med lite søvn. 😵 I går kveld var hun derimot helt på styr der inne og jeg fikk det for meg at hun drev og prøvde å snu seg igjen, håper ikke det!! 😁💞 Skal på kontroll hos fastlegen min på fredag så da får vi se 💗

Spenningen stiger hos dere og ja. Kjenner etter hele tida selv, og hvis man våkner på natta og det er helt stille så blir d ikke mer søvn før man har kjent liv nei! Er så glad jeg har doppler nå...den var fremme her om dagen, må bare for synes bevegelsene er mindre og annerledes nå. Hører vel med når de får mindre boltreplass, men er litt skummelt uansett.

Ja det er helt gull at vi får tett oppfølging nå! Vi gjør sikkert fryktelig mye ut av det i forhold til andre "normale" mennesker, men det er jo så viktig det her at vi måååå bare sørge for at det går bra! Blir jo en sterk påminnelse på hva som kan skje med årsdag for trillingene i dag❤️💙❤️

Har sett på dagen i dag som en eneste stor murvegg, men nå klarer jeg å se litt videre og det er jo bra. Etter i dag er det fullt fokus på lillesøster igjen, og hun stjeler nok litt oppmerksomhet i dag og💕

Rart med den bobla man er i nå, begynner å merke at alt annet er ganske uinterressant ja🙊

Uff ja, er en tøff merkedag for dere i dag! Sender dere masse gode tanker og en klem 💞

Jeg synes på ingen måte dere gjør for mye ut av dette Embi. Dere har den opplevelsen dere har som gjør at dere trenger den ekstra tryggheten om at det blitt tatt et riktig valg, og det er sånn det er. Og det at de blir med på et møte viser jo at de anerkjenner deres behov mht dette. Andre kan ha andre ting som krever annen oppfølging, det er jo ingen som er like. Og uavhengig av hva som er "riktig" mht fødselsprosedyre er det uansett ekstremt viktig at du føler deg trygg, selv under "normale" forhold kan jo mødre få panikk under fødsel og da kan ting stokke seg. Velger dere feks vending så er det jo viktig at du føler deg trygg på det så du minsker risikoen for at du begynner å tvile under fødselen. Jeg synes det er kjempebra at dere klarer å være tydelige på at dere trenger informasjon, og de er sikkert også glade for at dere ønsker å innhente informasjonen fra "riktig sted" (dem) i stedet for å google dere bort og gjøre dere opp en mening på basis av det.

Nå skulle jeg også gjerne hatt en Doppler ja!! Er kjempeskummelt når det blir rolig! Ifølge vår jordmor skal bevegelsene naturlig bli annerledes, ikke nødvendigvis så viltre, som følge av mindre plass, men det skal ikke bli sjeldnere. Hun sa at ved minste tvil om det så bør man ta kontakt med føden for å sjekke, uavhengig av om man har time for kontroll neste dag.. Godt at hun var så klar på det, men det føles jo som et overveldende ansvar å ha full kontroll hele tiden..og særlig fordi jeg vet at min lille knøtt har varierende dagsformer. Når hun har vært veldig aktiv noen dager så tror jeg hun blir litt sliten, og da er hun veldig rolig noen dager etter 💗 så må jo ta med det i beregningen også..

Da har vi vært hos både jordmor og lege i dag. Jordmor var veldig tydelig på at hvis vi ville ha minst mulig drama og fare for hast osv så burde vi velge ks. Hvis vi tålte litt uvisshet og venting så kunne vending være et alternativ, uten at hun visste suksessrater og risikostatistikk på d.

Legen var derimot soleklar på at vending ved tverrleie skulle gå fint, og uten fare for liv og helse. Det skulle foregå rolig og kontrollert og han hadde selv valgt det hvis d var hans barn. På han virket det som om suksessraten var høy på tverrleie-vendinger, og enklere å utføre og d er jo bra. Det hjalp når han var så klar i talen og! Så da ser vi på mandag hva de får til av vending og igangsetting😱 skulle det vise seg å ikke gå så blir d ks i løpet av neste uke. Uansett ikke lenge igjen.....shiiiiiitt pomfritt! Håper helga går fort!

Hvordan er formen din J'espere?

Nei Shit pommes fritt, nå er det ikke lenge Embi! 😖😳😁😄 såååå spennende! 💗💗💗 Så bra du føler det var en god samtale! Men skal de igangsette deg på mandag dersom de klarer å vende, eller venter de da til fødselen begynner av seg selv?

Formen min er litt opp og ned.. I går følte jeg meg ganske uggen og hadde vondt i korsrygg og bekken og var sikker på at det var noe på gang..men i dag har det gitt seg litt igjen 😁 Er ganske nervevrak om dagen og stresser meg opp med en gang jeg ikke har kjent noe særlig bevegelser på noen timer, men tror knøtt har snudd seg litt sånn at ryggen vender litt mer ut mot magen min, og derfor kjenner jeg ikke lenger spark ut mot høyre som jeg har gjort hver dag de siste ukene..i stad var jeg på nippet til å ringe føden men så begynte hun å åle seg rundt der inne heldigvis, og nå har hun holdt på et par timer så er beroliget for nå 😵😂

Har fått et ark med "brev til jordmor", så har satt meg ned for å fylle ut det (hva som er viktig for meg etc). Føles på en måte litt kleint men litt fint også at de forsøker å følge opp alle på sine premisser. 💗

Fikk forresten stellebag bestilt fra Jollyroom i posten i dag! 🎊🎉 Så nå skal jeg pakke alle babytingene til sykehuset over i den. Så har vi en bag hver, en til meg og en til mini 💞

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...