Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja! Jeg var helt knust i går pga noe som skjedde, så jeg endte med å ta en test klokken halv ett på natten da jeg kom hjem. Teststreken er veldig svak, men den er helt klart rosa, og det var den i dag morges også:-) IKM er onsdag, så jeg er superfornøyd med svak strek. Håper B-varen min er en vinner <3<3<3 Tenk om begge fortsatt er med???

Annonse

Eller en av to? Eller en hormonell blødning fordi du skulle egentlig hatt mensen nå?

Mener ikke å være irriterende og naivt positiv altså... Sånt irriterer meg egentlig😉

Men vil bare så gjerne at d skal gå bra!

Ingenting annet å gjøre enn å vente å se...tortur...

Takk:-) Det har virkelig vært noen opp- og nedturer på de snart 15 mnd vi har vært på fertilitetsklinikken, føler Murphy sitter på skulderen min hele tiden. Men vi er uansett ikke klare til å kaste inn håndkleet, og man har ikke tapt før man har gitt seg! Det er helt sparsomt og lyst brunt nå, og murringer hadde jeg jo sist også på denne tiden, så alt henger i løse luften enda.

Annonse

Jeg har jo hatt små og mellomstore blødninger helt siden jeg testet positivt, så trenger ikke bety noe nei.. Hvis teststreken er sterkere i morgen er det hvertfall et godt tegn! Unner deg virkelig at dette går bra F*PCO! Uansett liker jeg pågangsmotet - helt riktig, man har ikke tapt før man gir opp!

Og apropos ikke gi opp - jeg var i middag til en venninne i går og da satt jeg ved siden av en dame som fortalte meg at de hadde hatt til sammen 18 IVF forsøk (15 uttak)! De fikk sitt første barn etter det syvende, også fikk de tvillinger i fjor på det 18ende og siste! Inspirerende historie - og viser at det lønner seg ikke å gi opp! 💜

Så bra J'espere! Alltid godt å få den bekreftelsen! ❤️

God plan F*PCO! Krysser alt jeg har!

I dag har tårene rent for ingenting! Er nesten litt sliten av meg selv... Det går mest utover sambo, som egentlig er på tur, men som må tåle at jeg skal ha livstegn hvert kvarter hvis ikke så tror jeg han er død! Fikk det sånn i fjor høst og, men nå er d værre enn noen gang. Ser for meg bilulykker og flyulykker og ran og drap og alt det værste som finnes, mens han i virkeligheten sitter og spiser med to kompiser.... Jizez...

Håper bare vi får se hjertebanken til grunnen til galskapen og hormonene på torsdag...

Hvordan går det å være aleine hjemme for deg F*PCO?

Det er kjipt å være alene, men samtidig er mannen min så mye mer distansert til dette. Telefonsamtalen om at jeg hadde fått blødning i går tok 2 min 29 sek, han skulle nemlig ut og spise hamburger med en kompis. Akkurat nå er dere mer oppdatert enn ham.

Ellers er jeg på jobb, det er heldigvis rolig i dag og det er godt å ha noe å gjøre og ikke bare gå hjemme og være overemosjonell og bekymret.

Det er ikke så rart at du er litt i alarmberedskap, embi. Det har jo vært mange tap. Hvis angsten setter seg helt er det kanskje lurt å ta en prat med fastlegen. Håper du får forsikring om sterkt og fint lite knøtt på UL på torsdag:-):-)

He he Embi, unnskyld at jeg ler men kjenner meg litt igjen, man kan jo bli helt gæren. Litt komisk alle worst case scenarioer man både ser for seg og etterhvert mener er sannsynlige, når realiteten egentlig er veldig udramatisk. Forhåpentligvis ser dere et bankende lite hjerte på torsdag og da blir du antakelig (litt) roligere for en stund hvertfall..

F*PCO, godt du klarer å koble ut mens du er på jobb! Hadde du gått hjemme hadde du sikkert løpt på do hvert 10. minutt for å sjekke..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...