J'espere Skrevet 16. november 2015 Forfatter #1151 Del Skrevet 16. november 2015 Så bra at dere føler at dere får god oppfølging! Skulle jo egentlig bare mangle, men det er så fantastisk når man møter helsepersonell som legger seg i selen for at det skal bli så bra som mulig! Og godt å høre at samboeren din også har fått sykemelding og at dere kan være sammen disse dagene, så du slipper å gå rundt alene .. Høres ut som dere er flinke til å støtte hverandre! 💞 Julebord ja, jobbjulebordet hos oss er fredag 11., det er fire dager etter termin og føles ganske uaktuelt uansett om baby har kommet eller ikke.. Er også et julebord 9., som er litt mer low key, hvor jeg har sagt at jeg kommer dersom forholdene ligger til rette for det..kan jo være jeg har lyst til å få tankene over på noe annet også. Hah skulle gjerne likt å møte den som føler seg hot i niende måned! 😄 Men frisørtime var egentlig en god ide, bør komme meg til frisøren selv snart så jeg vet jeg får gjort det før jul ☺️ Har lurt på om jeg skulle unnet meg en pedikyr også, føttene har dessverre blitt neglisjert de siste månedene og sist jeg skulle klippe tånegler var det så tungt å bøye seg at det ikke ble spesielt lekkert resultat.. 😁 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144197227-mars-jenter/page/47/#findComment-147558492 Del på andre sider Flere delingsvalg…
embi Skrevet 16. november 2015 #1152 Del Skrevet 16. november 2015 Hehe høres kjent ut det med klipping av tånegler ja... Hælene mine kan raspe opp hva som helst om dagen og, men de får bare vente...selv om en pedi hørtes bra ut! Var godt å ta seg en frisørtime, det trengtes!! Ble helt overrasket når jeg så etterveksten i speilet der! Og det trill runde trynet med dobbelthake!! Det ser jeg ikke i speilet hjemme!! Må være noe med lyset i salongen... Dobbelthaka fikk jeg ikke gjort noe med i dag, men stripene og klippen hjalp for å få litt liv i hår og ansiktsfargen igjen👍😊 Her er julebordet fem dager før termin. Det er hrlt casual i år pga pengemangel, så har sagt at vi dukker opp om vi ikke er på sykehuset midt oppi fødselen. Vi er ikke så mange, så hadde vært stas å kunne tatt turen i en time eller to😊 Vi får nå se hva vi får til i år J'espere, blir spennende uker fremover😁 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144197227-mars-jenter/page/47/#findComment-147559423 Del på andre sider Flere delingsvalg…
J'espere Skrevet 16. november 2015 Forfatter #1153 Del Skrevet 16. november 2015 Hos oss er det juletregang, bordsetting med tre retters middag og taler, så føler ikke akkurat at jeg bare kan slenge innom..og jeg tviler uansett på at jeg og ryggen min kommer til å være veldig komfortable med å sitte rett opp og ned på en vanlig stol i flere timer. Så det får bli neste år .. Da kan jeg kanskje til og med ta et glass vin? 😁😳🍷 Denne rosa gravid/fødeboblen som jeg så iherdig forsøker å skape har nå støtt på sitt første store hinder! En venninne som kommer til Oslo denne uken og som jeg har hatt et litt anstrengt forhold til en stund .. Dvs jeg har av forskjellige grunner ikke vært helt sikker på om jeg vil fortsette vennskapet og har prøvd å "trappe ned" litt, men hun tar på en måte ikke poenget. Hun spør alltid om tjenester og setter meg i vanskelige situasjoner, og når jeg setter grenser og sier nei så godtar hun tilsynelatende det, men så spør hun noe annet istedet, hun skal liksom alltid pushe det. Og når jeg nå har begynt å tenke på det så irriterer det meg så grenseløst! Nå spurte hun om hun kunne bo hos meg en uke mens hun var her (det er jo ikke for å besøke meg hun er i Oslo først og fremst, hun er jo her i et annet diffust ærend). Og da jeg sa at det passet dårlig, spurte hun om hun kanskje kunne bo her første natten. Og da jeg sa at også det passet dårlig, så spurte hun om hun kunne parkere bilen her. Som jeg nå sa ja til for hadde liksom ikke noen god grunn til å si nei.. Ikke at det nødvendigvis er et stort problem, men kjenner jeg blir stressa for at hun kommer til å be om noe annet/mer når jeg først sier ja til en ting. Så nå har jeg gått rundt med oppheiste skuldre og gnisset tenner i hele ettermiddag 😁😳 Haha uff, tror jeg kanskje er litt ekstra sensitiv pga situasjonen, og føler ikke hun ser meg i det hele tatt. 😖 Ja det blir fryktelig spennende fremover Embi! Det nærmer seg mer og mer for hver dag som går! 😁😁😁 Håper dere kommer dere gjennom morgendagen og de nærmeste ukene! Og at kanskje den lille jenta i magen kan gi dere litt trøst når det føles som mørkest! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144197227-mars-jenter/page/47/#findComment-147560283 Del på andre sider Flere delingsvalg…
J'espere Skrevet 16. november 2015 Forfatter #1154 Del Skrevet 16. november 2015 Altså, mente "første store YTRE hinder". Største hinderet for min rosa gravidboble er jo mine egne nevrotiske tanker 😖😳 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144197227-mars-jenter/page/47/#findComment-147560297 Del på andre sider Flere delingsvalg…
embi Skrevet 17. november 2015 #1155 Del Skrevet 17. november 2015 Jøje meg, å spørre om å bo hos ei høygravid rett før termin, er ikke d litt spesielt? Det hadde jeg aldri spurt om selv tror jeg. Om ikke d var for å hjelpe da! Kanskje hun ikke tenkte over hvor langt du har kommet, og kommer på d når hun ser deg og så forstår at det ikke passer akkurat nå? Hvis hun da bare fortsetter så er det lov å si i fra i klartekst... Ofte så blir ting man bekymrer seg over bedre enn man frykter. Så forhåpentligvis ordner d seg fint når hun stikker innom med bilen😉 senk skuldrene i hvert fall, du gjør ikke noe galt her! Og alt kommer jo an på måten man sier ting. Dagen i dag har startet rolig❤️ Det er jo ikke noe forskjell på savnet og sorgen, den er jo der hele tida...men litt extra ettertanke blir d jo💕 Selv om d nå er deja vu følelsen som er værst om dagen... Det er til og med de samme tv seriene på tv nå som de vi så når vi lå på sykehuset i fjor... Takler ikke å se iskrigerne...Føles som om vi gjenopplever fjoråret, det er skummelt! Jordmortime i morgen og ul neste uke, så får vi håpe vi snart er i mål❤️ Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144197227-mars-jenter/page/47/#findComment-147560688 Del på andre sider Flere delingsvalg…
J'espere Skrevet 17. november 2015 Forfatter #1156 Del Skrevet 17. november 2015 Ja nettopp, det er veldig spesielt! Det kan nok være at hun ikke har fått med seg hvor langt jeg er på vei, men det i seg selv irriterer meg for hun bør ha fått det med seg, det viser bare at hun ikke ser meg og mine behov fordi hun bare er opptatt av seg selv! Hun gjorde det samme for noen år siden da jeg og eksen min hadde kjøpt leilighet, hun spurte om å få bo hos oss og jeg sa at det ikke passet pga det var helgen etter overtakelse og vi hadde fullt opp med å flytte inn og pusse opp/male. Tre uker etter spurte hun igjen om hun kanskje kunne bo hos oss den helgen mot at hun var med å male, og jeg sa ja i et svakt øyeblikk og angret veldig, men tenkte at da får vi i det minste litt hjelp. Men da hun kom var hun skikkelig motvillig til å hjelpe til, og var enten på kafé med andre eller satt og så på at vi malte vinduskarmer. Og det lille hun gjorde var skikkelig slurvete og ble bare stygt. Hun sa at hun hadde pusset opp så mye hjemme hos seg selv at hun var litt lei av det.. Jeg var så sint! Og kjenner jeg blir like sint nå 😁😁😁 Ikke bra for den rosa gravidbobla!! 🌸💞🌺 Nei får bare være veldig tydelig og i verste fall si akkurat hva jeg føler, så får det bli som det blir, det verste er å gå og undertrykke sånn aggresjon! Uff ja, skjønner godt at det lett kan bli deja vu for dere nå! Håper dere finner en tv-serie eller annen aktivitet som ikke minner dere om fjoråret.. 💞 og at sorggruppen blir konstruktiv og en trøst i dag! Dere kan jo ikke gjøre annet enn å ta en dag av gangen nå, men om noen uker er desember over! Og med all sannsynlighet sitter dere da med et lite nurk som tar all oppmerksomhet.. 💗 Har full forståelse for at det er skummelt å håpe for mye nå, men jeg håper også veldig sterkt på deres vegne! Jeg har jordmortime nå på helsestasjonen kl kvart over tolv, alltid spennende .. Får så mange kommentarer om at magen min ikke er så stor, jordmora på kurset i helgen spurte om jeg hadde termin i februar! Så håper jo at den i det minste har vokst siden sist.. Det var hvertfall full aktivitet i går kveld, så virker ikke som hun er slapp og sliten hvertfall 💞💗 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144197227-mars-jenter/page/47/#findComment-147560900 Del på andre sider Flere delingsvalg…
J'espere Skrevet 17. november 2015 Forfatter #1157 Del Skrevet 17. november 2015 Alt så bra ut på helsestasjonen, hun vokser sakte men sikkert, og god hjertelyd 💗 hun har ikke festet hodet ennå da men det er visst ikke noe problem. Jeg begynte å snakke om at jeg var redd for at jeg skulle gjøre noe feil eller at noe var galt, dvs generell angst for at hun skal dø, og jordmora er jo så søt og forståelsesfull så endte med at jeg satt og hylgråt siste del av konsultasjonen.. Så da har hun ordnet med en ultralyd til meg på fredag for å berolige meg. For et fantastisk menneske 💗 Føler meg virkelig godt ivaretatt og det var en lettelse å få snakket med henne om det! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144197227-mars-jenter/page/47/#findComment-147561288 Del på andre sider Flere delingsvalg…
embi Skrevet 17. november 2015 #1158 Del Skrevet 17. november 2015 Da høres d ut som om d kan være lurt å holde seg unna denne venninna di ja. Trenger ikke sånt nå😉 Godt å høre at alt stod bra til på kontroll i dag. Har vel ikke hatt en time uten å grine enda selv, hehe, så forstår deg godt! Bra hun lyttet og sender deg videre, blir godt for deg å få sett mini på skjermen igjen💕 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144197227-mars-jenter/page/47/#findComment-147562226 Del på andre sider Flere delingsvalg…
J'espere Skrevet 18. november 2015 Forfatter #1159 Del Skrevet 18. november 2015 Min mor hadde sjekket i legehåndboka, hvor det stod at det var vanlig med ultralyd dersom hodet lå ned uten å ha festet seg etter uke 37, pga det kunne være et tegn på trangt bekken..må nesten ta opp det med helsestasjonen om de kanskje kan sjekke det i tillegg 😁 Lykke til hos jordmor i dag Embi! 💞 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144197227-mars-jenter/page/47/#findComment-147562711 Del på andre sider Flere delingsvalg…
embi Skrevet 18. november 2015 #1160 Del Skrevet 18. november 2015 Trangt bekken, den var ny! Mye man skal bekymre seg for... Godt hun sjekket i boka, bedre å sjekke for mye enn for lite😊 Timen hos jordmor gikk fint, helsa er god👍 Hun trodde ikke lillesnupp kom til å legge seg med hodet ned. Ut i fra hennes erfaring så var d bare å forberede seg på ks...iiik, det betyr kanskje at vi innen to uker sitter med ei lita ei i armene💕 Fikk en liten liste til hva som var lurt å ha i bagen nå fremover, så har vært ute å fixet litt diverse til det i dag😊 Fant ikke noe ulltøy til nyfødt noe sted med knapper hele veien! Får bestille på nett. Jordmora snakket om amming og litt div som skjer etter fødsel på sykehuset, og jeg sitter og tørker snørr og tårer for harde livet... Det blir nok mye følelser fremover!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144197227-mars-jenter/page/47/#findComment-147563281 Del på andre sider Flere delingsvalg…
J'espere Skrevet 18. november 2015 Forfatter #1161 Del Skrevet 18. november 2015 Jeg synes også det er veldig rart at det er så mye ulltøy til nyfødt hvor man må dra over hodet, særlig når det er snakk om se litt mer rimelige merkene.. har kjøpt en del omslagsbodyer i ull fra LilleLam, også kjøpte vi noen omslagsbodyer og bukser i ull/silkeblanding da vi var i Berlin i september. Lillelam har de jo på både baby shop og Barnas hus, men de har mye mindre utvalg enn på nettshoppen..men tror de skal ha omslagsbodyer hvertfall, og noen av de heldressene (med glidelås). Men du vil kanskje heller ha knapper? Så bra helsa fortsatt er god og at det gikk bra hos jordmor Embi! Spennende hvordan det blir med fødselen og om dere ender med å måtte ta ks! Jeg merker nesten at jeg hadde syntes det var en lettelse dersom det viser seg at jeg har for trangt bekken og at jeg må ta ks, da blir det liksom ikke noe valg og det hadde føltes litt mer forutberegnelig.. Det siver inn røyklukt her fra naboen hver gang der er hjemme og røyker .. Helt j***! Ligger her på sofaen og får vondt i hodet av lukten! Skjønner ikke hvor det kommer fra heller, må være en eller annen felles ventil...kan jo ikke akkurat forby dem å røyke hos seg selv heller 😩 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144197227-mars-jenter/page/47/#findComment-147564223 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tinkerbell74 Skrevet 18. november 2015 #1162 Del Skrevet 18. november 2015 Vet dere hva jeg gruer meg til..... At dere er borte når jeg starter igjen😳😳😔da blir jeg helt alene...kommer meg jo ikke ordentlig inn i noen annen gruppe jeg....er sånn med det meste...finner jeg en lege, sykesøster, steder osv jeg liker godt, ja da holder jeg meg der😂😂Jaja... Lykke til jenter og dette blir den beste julen ever for dere❤️ Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144197227-mars-jenter/page/47/#findComment-147564285 Del på andre sider Flere delingsvalg…
J'espere Skrevet 18. november 2015 Forfatter #1163 Del Skrevet 18. november 2015 Åh Tinkerbell, det var koselig sagt ☺️ jeg har tenkt litt på det samme, kommer til å savne dere litt når baby kommer .. Håper vi kan gjøre noen oppdateringer om hvordan det går etterhvert! Ja dette kan enten bli den beste eller verste julen ever, og håper jo det blir den beste! 💞 Håper dere også klarer å kose dere i julen Tinkerbell, i januar blir det nytt år og nye muligheter! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144197227-mars-jenter/page/47/#findComment-147564369 Del på andre sider Flere delingsvalg…
embi Skrevet 19. november 2015 #1164 Del Skrevet 19. november 2015 Vi forsvinner ikke Tinkerbell, jeg vil i hvert fall følge deg videre😉 helt i mål! ❤️ Og hvis du synes vi er trege med å svare så lager du en felles pm for da får vi påminnelse på mail👍 Kjenner det er litt både og med dette ks styret. Veldig greit med en dato, og kjapt og trygt for mini. Men tanken på at det skal skjæres hull i livmora mi, etter alt den har vært gjennom, det er jeg ikke sikker på at jeg liker så godt... Da tror jeg naturmetoden er mer skånsom. Men denne gangen ser d ut til at d er mini som bestemmer, og da skal hun få lov til det💕 er vel bare å bli vant til det nå😍 Ja så litt på lille lam, men fant ikke mye i rette str. Bestilte et annet nå, så får vi se hva vi finner senere. De har jo klær på sykehuset og, d var bare jordmora som sa at ull ofte er best til ks-barn fordi de kan slite litt med tempkontroll i starten. Det løser seg nok med ullteppet jeg strikker nå😊 bare å håpe at vi får bruk for alt, føler jeg jinxer alt hver gang jeg ser på babyting. Røyklukt hørtes ikke fristende ut J'espere! Blææ. Er vel kanskje ikke utevær i oslo i dag, menhvis d er det så ta deg en luftetur! Her i Bergen skinner endelig sola fra knallblå himmel😎 ren terapi å være ute! Akkurat tuslet en tur og nå sitter jeg i hagen for jeg har ikke samvittighet til å gå inn, hehe. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144197227-mars-jenter/page/47/#findComment-147565104 Del på andre sider Flere delingsvalg…
J'espere Skrevet 19. november 2015 Forfatter #1165 Del Skrevet 19. november 2015 Jo er jo egentlig enig med deg Embi, vil jo egentlig ha en naturlig fødsel og det er jo det jeg har innstilt meg på. Men bare vingler litt 😁. Er bare at jeg vil jo så gjerne vite at hun kommer seg ut frisk og i live, og da blir jeg sikkert litt irrasjonell 😁😳 Har allerede ganske mange arr på magen pga livstruende tarmsykdom da jeg var baby selv, så kan kanskje være en fordel at det ikke skjæres mer der. Tror ikke det er noe arrvev som går inn til livmoren altså men aner egentlig ikke. Kos deg med novembersol så lenge det varer Embi! Her har det definitivt ikke vært blå himmel i dag.. Tåkete og snø på bakken, skikkelig vintervær! Glatt er det og, var en tur ute i butikken og da var det så vidt jeg ikke falt så lang jeg var, må begynne med traktorsåler heretter! 😖 Følger deg definitivt mht ull, jeg tenker at det er midt på vinteren, og ks eller ikke så er hun bitteliten når hun kommer og det er godt med noe som regulerer temperaturen optimalt.. Har hørt fra andre at ullpysj visstnok er det eneste som gjelder, hvis hun svetter eller tisser seg ut på natten så blir hun ikke så kald selv om hun blir liggende og være våt en liten stund.. Har nå vært skikkelig husmor i dag, har vasket gulvet og tre maskiner med klær, og nå er middagen i ovnen mens jeg venter på sambo skal komme hjem fra jobb ❤️ Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144197227-mars-jenter/page/47/#findComment-147565510 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tinkerbell74 Skrevet 19. november 2015 #1166 Del Skrevet 19. november 2015 Så koselig embi💕 Blir tomt uten dere som jeg har fulgt hele veien... Stort sett nedturer på meg men det går bra det og👍🏼godt med noen som forstår... Idag har jeg vært hos akupunktør for andre gang... Vi får se om det hjelper... Kan ikke skade ihvertfall...må være lommeboka isåfall😂😂 Vi går for Spania i januar/februar.... Da kommer jeg nok til å sett inn to egg... Føler det er best og at vi da er ihvertfall sikret to sjanser på en måte...tilfelle det ikke blir frys..... Idag fikk jeg gave av familien, ullklær fra lanullva....det var godt og varmt... Så nå håper jeg at jeg kan være ute i varmedressen uten å fryse i vinter😂 Jeg fryser jo alltid... Jeg har strikket kongleluer til julegaver...la bort alt baby strikk... Vel var ikke så mye mer avansert enn teppe og osloannorakk da men.... Mister litt håpet så da dropper jeg det... Jeg har hatt to ks og ja det er mer skånsomt å føde vanlig...men det går bra med ks også... Litt mer vondt etterpå og man trenger litt mer tid på å komme seg... Men ja... Vanskelig å forklare når man ikke har gjort det selv... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144197227-mars-jenter/page/47/#findComment-147566009 Del på andre sider Flere delingsvalg…
embi Skrevet 20. november 2015 #1167 Del Skrevet 20. november 2015 Det høres ut som en god planTinkerbell! Og som du sier, akupunktur kan i hvert fall ikke skade. Jeg har trua😉👍 Da håper jeg du klarer å ta litt fri fra dette i desember og slappe litt av og nyte en pepperkake og et glass vin eller to🎅 I dag er d skikkelig fredags kosemorgen, blå himmel og sol men frost i grasset ute og fyr på peisen og nettaviser inne😃 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144197227-mars-jenter/page/47/#findComment-147566567 Del på andre sider Flere delingsvalg…
J'espere Skrevet 20. november 2015 Forfatter #1168 Del Skrevet 20. november 2015 (endret) Skjønner godt at du vil sette inn to egg neste gang Tinkerbell! Gleder meg til å høre hvordan det går! Jeg har jo troen på at du kommer til å lykkes i løpet av 2016, og er veldig fint å se at dere ikke har gitt opp! 💗 Man lærer jo en del om seg selv i løpet av en sånn prosess og, eller det har hvertfall jeg gjort..tror jeg 😳 men kanskje særlig om oss som par. Jeg og sambo har jo hatt litt forskjellige reaksjoner i løpet av denne perioden med opp- og nedturer, og ser at vi takler motgang litt forskjellig. Jeg blir veldig målbevisst og får skylapper for resten av verden, mens han til tider har hatt skjøvet det vekk og hatt vanskelig for å fordøye alt. Alt så bra ut på UL i dag. Baby er stor og fin, ca 3 280 kg 💞 Morkake fungerer fint og det er bra med fostervann. Det var visst ikke mulig å sjekke dette bekkenet, men hun mente det var lite sannsynlig at jeg hadde trangt bekken siden jeg er så høy, pluss at det ikke var uvanlig at de ikke fester hodet. Så da får jeg stole på det 🌸💖 Endret 20. november 2015 av J'espere Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144197227-mars-jenter/page/47/#findComment-147566754 Del på andre sider Flere delingsvalg…
embi Skrevet 20. november 2015 #1169 Del Skrevet 20. november 2015 Da stoler vi på det, og venter i spenning på det som kan skje når som helst💕 Snakk om spennende julekalender fremover, hehe. Hvis du er høy forklarer jo det litt av hvorfor folk kommenterer den "lille" magen din. Jeg er lav, og eneste veien magen kan vokse er utover...mens du da kanskje har mer å gå på oppover. Samma kan d jo være så lenge magene huser friske små som vokser og trives😉 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144197227-mars-jenter/page/47/#findComment-147566919 Del på andre sider Flere delingsvalg…
J'espere Skrevet 20. november 2015 Forfatter #1170 Del Skrevet 20. november 2015 Ja jeg er 1.79 og har mye plass oppover, så da ser jo magen forholdsmessig mindre ut. I tillegg har jeg antakelig også god plass innover, for det tok en stund før magen syntes og da jeg skulle ha UL i uke 12 måtte gyn fortsatt bruke innvendig stav for hun hadde lagt seg så langt inn at han ikke så noe med vanlig "utvendig" ul. Men ja, samme kan det være, som du sier så har det jo ingenting å si så lenge baby koser seg der inne 😍 Blir spennende med din UL neste uke Embi! Håper alt er bra! 🌺 Var rart å se min på ul nå, hodet fylte jo hele skjermen! Var noe annet enn ultralydene i sommer, da var hun jo mindre og vi kunne se hele henne på en gang! 💗 Da har jeg til og med fått handlet litt julegaver, siden jeg allerede var i byen! 🎁🎅🏻 Tenker jeg tar resten på nett i ro og mak. Er en viss sjanse for at jeg glemmer noen i år, er så distré!! Klarer jo nesten ikke forholde meg til noe annet enn bevegelsene i magen 😳💕🌸🍼 Og det blir vel ikke akkurat bedre når hun kommer ... Ifølge jordmor på det barselskurset vi var på, skal de har mat minst hver tredje time i begynnelsen, og noen vil ha så mye som 20 ganger i døgnet! Og innimellom der så er det jo bleieskift og diverse .. Så får vel strengt tatt ikke tid til så mye annet 😁😍🌺🎁 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144197227-mars-jenter/page/47/#findComment-147566995 Del på andre sider Flere delingsvalg…
embi Skrevet 22. november 2015 #1171 Del Skrevet 22. november 2015 Blir forhåpentligvis mye nærhet og pupp i starten ja❤️ Jordmor sa det samme her. Og i starten er det om å gjøre å gi så ofte de vil ha for å få produksjonen i gang. I fjor måtte jeg binde opp puppene for å stoppe melka, d var vondt på alle nivåer... Så et tips er å ikke bruke trange bh'er og topper, la de slippe løs som jordmora mi sa😊 da får produksjonen en best mulig start. Blir veldig spennende neste ul ja!! Samboeren her går nesten rundt seg selv om dagen, han er så god. Bare duller med magen og spør omjeg er klar ørti ganger hver dag, hehe😍 Vi får mest sansynlig en plan på onsdag, og kanskje en dato og! Så spenningen øker for hver dag her nå! Jeg har vært dum nok til å google om risiko ved ks... Huff, det er skumle greier!! Må prøve å legge det vekk og heller ta d somd kommer. Må vi så må vi jo. Nå er d nybakte kanelsnurrer i solveggen her😎 får se om naboungene vil ha noen og, god stemning i gata i dag👍 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144197227-mars-jenter/page/47/#findComment-147570350 Del på andre sider Flere delingsvalg…
J'espere Skrevet 22. november 2015 Forfatter #1172 Del Skrevet 22. november 2015 De pappaene er veldig søte!! Min spinner også rundt sin egen akse om dagen 💞 Han legger kinnet inntil magen og prater til mini inni der. For noen uker siden skulle han på fest med jobb, og da var det lagt opp til at alle skulle kjøre båt til festen, men han ville ikke og kjørte heller bil dit alene en time hver vei for å være sikker på at han kunne dra på kort varsel i tilfelle noe skulle skje. 💖💕💗 Stakkar, ikke så lett å være den som har rollen som statist/hjelpearbeider i denne situasjonen her 😳💗 Sååå spennende om dere får en dato allerede på onsdag! 👍🏻👍🏻👍🏻😳😄🌺 Det vil jo alltid være en risiko med alle inngrep Embi, skummelt å lese om men det er snakk om et rutineinngrep og relativt sett er nok risikoen veldig lav. Er nok best å holde seg unna Google nå, men skjønner deg godt for hadde nok gjort det selv! 😁 Kanelsnurrer høres helt fantastisk ut! Det minnet meg på at jeg har noen av dem i fryseren som jeg sannelig skal ta ut og kose meg med i kveld! Sambo er hos en kamerat og jeg har planer om å holde sofaen resten av kvelden. Kanskje shoppe litt julegaver på nett hvis jeg orker ☺️🎅🏻🎁 Sov skikkelig dårlig i natt, merker konsekvensen av en uke i permisjon allerede, døgnet blir sakte men sikkert snudd helt på hodet! Jaja, det blir vel det uansett når lille knøtte kommer så kan likegjerne venne seg til det 🍼😎 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144197227-mars-jenter/page/47/#findComment-147570839 Del på andre sider Flere delingsvalg…
embi Skrevet 22. november 2015 #1173 Del Skrevet 22. november 2015 Ja det gjelder nok bare å sove når man kan de neste ukene. Og huske å spise og dusje når man får tid til det😉 Høres ut som om kjæresten din har en del til felles med min om dagen J'espere. Han har parkert sykkelen sin for noen uker nå, og tar bilen til alt i tilfellet noe skulle skje... Og prater mer til magen enn til meg, hehe. De er gode og da😍 og som du sier, hva kan de gjøre annet enn å dulle rundt oss nå💕 Kanelsnurrene var populære ute i stad👍 Og mens vi stod der og skravla så kom minsten til naboen på 3,5 år ut med en bamse. Den hadde vært hennes men nå skulle babyen få den😍 så søt! Mamman hennes bekreftet at dette var planen, men hun hadde bestemt det helt selv. Måtte skjerpe meg for å ikke begynne å grine! Så nå bor Petter Kanin hos oss❤️ Håper du koser deg på sofaen med kanelsnurrer J'espere! Er skikkelig søtsugen om dagen, så må nok en tur ned i snopskuffen og kikke litt snart😁 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144197227-mars-jenter/page/47/#findComment-147571076 Del på andre sider Flere delingsvalg…
J'espere Skrevet 22. november 2015 Forfatter #1174 Del Skrevet 22. november 2015 Ja elsker han bare 100 ganger mer når jeg ser hvor god han er, og hvordan ansiktet hans blir mykt når han snakker om tankene om å bli pappa! 💞 det gjør meg enda mer sikker på at jeg har funnet en bra mann som er verdt å beholde! Selv om jeg jo visste at han var bra fra før også da 💗💗💗 Men man skal jo virkelig ikke ta det for gitt, har hørt flere jenter som ikke opplever det sånn.. Høres ut som vi er like heldige med valg av kjæreste begge to Embi 😉💞💕 Å så søt hun lille nabojenta var som ga bort Petter Kanin! 🐰 Herregud får jo nesten tårer i øynene selv her jeg sitter! Unger er jo så gode 💗 Jeg er egentlig også veldig søtsugen, men uheldigvis (eller heldigvis kanskje?) har jeg så dårlig plass der inne at jeg ikke orker noe særlig, spiser jeg en bit for mye av noe sliter jeg med sure oppstøt hele kvelden 😁 Så kanelsnurrene ligger klare på benken, men må vente til jeg får plass i magesekken og det ser ikke ut til å skje i kveld 😭😭😭 Får ha det til gode til imorgen tidlig kanskje, kan bli en god frokost! 👍🏻😄 Ellers kjeder jeg meg vanvittig om dagen. Får meg ikke til å gjøre noe nyttig, og blir jo sliten av det meste, så ligger mest på sofaen og pruster og peser og skroller nedover Facebook og nettavisene (til tross for forbudet). Kan jo verken ligge på mage eller rygg, og får vondt i hofta av å ligge på siden, i tillegg til at jeg også må jevnlig bytte side pga er så tett i nesa og det blir helt tett i det "nederste" neseboret. Vil jo helst bare at tiden skal gå, at alt skal være over og ha gått bra, og at jeg skal ha en liten frisk baby i armene 😍😍😍😍 Føles helt surrealistisk at det kanskje (mest sannsynlig) skal skje i løpet av en tre ukers periode. Umulig å ha fokus på noe annet .. Forsøker så godt jeg kan å avlede oppmerksomheten med tv serier, filmer, podcaster etc men klarer ikke å holde tråden! 😁 Beste er egentlig sosial kontakt, så skal prøve å invitere litt folk på besøk på kveldene fremover, for å få tiden til å gå.. 😳🌺 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144197227-mars-jenter/page/47/#findComment-147571427 Del på andre sider Flere delingsvalg…
embi Skrevet 24. november 2015 #1175 Del Skrevet 24. november 2015 Får dere tiden til å gå jenter? Kjenner meg godt igjen i både hofteverk og tett nese J'espere. Har begynt å kjenne meg skikkelig høygravid de siste dagene. Føler det har skjedd noe med vekta, og bekkenet skrangler litt hvis jeg har sitti feil litt. Jeg prøver så godt jeg kan å sette pris på de siste dagene og ukene❤️ Med vondter og spenning og redsel og alt! Mest av alt myyyye spenning! Det begynner å gå opp for oss at ting snart skal skje! Sykkelen er som sagt parkert og i går fant vi ut at det kanskje var lurt at kjæresten har tatt sin siste slurk alkohol på noen uker. Han har tatt seg et glass vin eller en øl til maten i helgene, men i går skvattvi litt for vi hadde ikke tenkt på at d kanskje ikke var så lurt. Det var en kompis som fortalte at kona måtte kjøre selv til sykehuset fordi han hadde tatt seg en øl, hehe. Ting skjer jo gjerne når man minst venter det! Nå nytes en kopp te til god morgen norge med strikketøyet i fanget😊 Bare få tida til å gå frem til ul i morgen... Hvordan går det med akupunkturen Tinkerbell? Synes du at det gir en ro? Og din modningsakupunktur J'espere, merker du noe virkning? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144197227-mars-jenter/page/47/#findComment-147574156 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå