Gå til innhold

Mars-jenter


J'espere

Anbefalte innlegg

Hvordan går det jenter?? Her snegler tiden seg avgårde..... Jeg er så utålmodig og det føles ut som en evighet før vi er igang...

 

Men er flink og trener mye...har klart å gå ned 4,5kg så langt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så flink du er, tinkerbell74! Det er jo et kjemperesultat:-) Flere skritt nærmere drømmen om en liten gutt eller jente:-)

 

Det var litt å vente, 83jenta. Jeg hadde termin for første svangerskap for 2 uker siden. Slik gikk det jo ikke, og det var sårt å følge alle som ble gravide samtidig og deres vei til mager, spark, ultralyd og babyer i armene, når jeg hadde mistet. Håper inderlig at du er tilbake i rute i oktober og at deres tid er da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow Tinkerbell! Det er bra jobba!👍 dette klarer du jo fint!

Men er helt enig i at tida går sakte nå... Begynner å bli drittlei av å gå hjemme aleine! Vi var på hytta forrige uke, og drar til kroatia neste helg. Alt for å komme oss bort og få tida til å gå litt. Særlig nå som vi nærmer oss uketallene hvor alt skjedde i graviditeten i fjor... Fortsatt nesten ingen som vet at jeg er gravid og det gjør jo til at jeg lukker meg litt inne her hjemme for å ikke møte noen kjente. Snakker ikke med så mange på tlf heller fordi jeg ikke vil juge for de i tilfelle de spør om noe... Men blir jo deppa av å holde på sånn og så vurderer å la d stå til snart...snart...for hver gang jeg løfter tlf for å skrive en mld eller ringe noen så klarer jeg d ikke alikevel. Det er vel derfor man har psykologer?? Skal til min i morra...kanskje hun kan skru hodet mitt på plass snart...

 

Håper tida spinner av gårde snart! Det blir deres tur og 83jenta og Tinkerbell. Ca 18 uker igjen av året bare, og mye skal skje før det blir 2016! La oss håpe det blir bare fine ting som skjer😉👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss det var godt gjort Tinkerbell!! Heia deg! 

 

Jeg har hatt en litt dramatisk dag! Var på første svangerskapskontroll hos jordmor på tirsdag og da så alt bra ut, blodtrykk fint og ingen ødemer. Men så hovnet føttene mine plutselig opp igår, og særlig venstre. Det var tre cm forskjell på anklene og jeg så ut som en gammel dame. Tenkte først at jeg skulle se det an, men ble litt urolig da det så skikkelig drøyt ut ved lunchtider (ser ut som jeg har valker på anklene) og ringte derfor fastlegen for sikkerhets skyld. Regnet egentlig med at han skulle si at jeg skulle sette meg med bena høyt, men han mente jeg burde dra på legevakten for sikkerhets skyld for å sjekke mht svangerskapsforgiftning og blodpropp. Orket ikke tanken på den kommunale legevakten så fikk time hos volvat. Der fikk jeg hvertfall utelukket svangerskapsforgiftning, og på ultralyd av magen så alt bra ut med knøtte (som forøvrig så ut til å være en liten jente :)) Men de tok blodprøver som ikke var helt optimale, og sendte meg videre til akuttmottaket på Ullevål for en ultralyd av benet for å utelukke blodpropp. Må si jeg følte meg veldig godt ivaretatt der på ullevål, hadde forventet stressa leger som så vidt hadde tid til å snakke med meg, men jeg ble lagt inn på en seng og det ble tatt all verdens blodprøver og sjekker etc. De var helt fantastiske der! Ultralyden var heldigvis helt klar - ingen blodpropp - og heller ingen tegn til infeksjon. Så antar at jeg bare har fått verdens mest hovne gravidføtter plutselig. Så selv om planen om å grille i det fine været i parken gikk dukken og jeg måtte tilbringe hele kvelden på sykehuset fikk jeg en veldig god opplevelse med Ullevål og føler meg nå veldig rolig med tanken på å føde der :)  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å hjelpes....det er litt å være igjennom J'espere.... Godt alt var bra og at du fikk en fin opplevelse av Ullevål. Når er terminal igjen? Desember? Husker ikke helt jeg...prøver å distansere meg på når jeg evt kunne ha fått...eller den jeg sku ha i november sitter da....hadde blitt ett år nå snart...

Men sånn ble det ikke og nå må jeg se fremover...det er et styr å få jobb og alle sjekkene til å gå opp... Har fått en foreløbig plan og da blir siste sjekk om jeg er klar 19/10... Men min flaks så skjer det vel noe....

Håper innsatsen min betaler seg nå i oktober ihvertfall....men innerst inne tror jeg vel ikke det....for godt til å være sant...men på en annen side, slutter vi noen gang å tenke sånn??

Nå skal jeg faktisk ned og trene zumba...klokka på på en lørdag hehe smågal.... Trener bortimot 5-6 ganger i uka nå og pulver og kun mat som holder meg i ketose.... Men nå begynner det å bli slutten... Og jeg kan se fram til ett måltid.... Men må holde meg stabil... Gått ned 5,2kg men bør ned 4-5 kg til før jeg bytter matplan...

 

Ønsker dere en kjempefin helg alle sammen <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh det hørtes ut som en skummel opplevelse J'espere! Godt du tok grep og fikk det sjekket opp med en gang. Å gå gravid er jo en belastning for kroppen vår, blodvolumet øker, hjertet jobber extra osv, det skal taes alvorlig om den sier i fra på den måten.

Bra du følte deg ivaretatt og, det skaper jo tillitt og trygghet til du skal opp dit igjen om ikke så mange ukene og mndene😉

Og så ei jente på deg og💕 da er det jo bare å gå bananas i rosa-avdelingen😍

 

Du er rå Tinkerbell! Stå på👍 dette viser jo hvor viktig det du gjør nå kanvære og! Du klargjør kroppen din for å bære frem et lite nurk, det er jammen meg mye innsats du legger i det og, da kommer belønningen for all den forberedingen skal ikke være bortkastet! ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh det hørtes ut som en skummel opplevelse J'espere! Godt du tok grep og fikk det sjekket opp med en gang. Å gå gravid er jo en belastning for kroppen vår, blodvolumet øker, hjertet jobber extra osv, det skal taes alvorlig om den sier i fra på den måten.

Bra du følte deg ivaretatt og, det skaper jo tillitt og trygghet til du skal opp dit igjen om ikke så mange ukene og mndene

Og så ei jente på deg og da er det jo bare å gå bananas i rosa-avdelingen

Du er rå Tinkerbell! Stå på dette viser jo hvor viktig det du gjør nå kanvære og! Du klargjør kroppen din for å bære frem et lite nurk, det er jammen meg mye innsats du legger i det og, da kommer belønningen for all den forberedingen skal ikke være bortkastet! ❤

 

Takk embi.

Det koster en del å gjennomføre...ikke alltid like enkelt og like motivert men prøver å se for meg et nurk som kan være belønningen....jeg må jo håpe....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ble litt dramatisk, jeg var egentlig ganske rolig hele tiden for hadde vanskelig for å skjønne at det skulle være blodpropp når jeg ikke hadde vondt .. Men når de tok det så seriøst så kunne jeg jo ikke annet enn å bli litt usikker jeg også. Uansett veldig godt å vite at det ikke var noe alvorlig!

 

Var 25 uker i går, og fant ut at det faktisk betyr at det bare er 15 uker til termin! Shit pommes frites! Hun gynekologen var såpass forbeholden mht kjønn at jeg nok ikke tør å gå helt amok i rosa avdelingen .. Men bør vel være innafor å kjøpe noen rosa ting nå! 💞 Synes uansett det er fint med andre farger også, men er jo så lite av det.. Synes det er så utrolig søtt med babyer i lysegult, men finner det ingen steder. Har siklet litt på en ullsparkebukse fra Lillelam i turkis som jeg tror jeg skal kjøpe hvertfall!

Terminen min er 7.desember Tinkerbell ☺️

 

Må si du er målrettet og flink Tinkerbell! Du får prøve å tenke at det uansett er positivt å gå ned i vekt så det vil vel uansett ikke være en helt waste..? Men skjønner at det er lett å tenke pessimistisk mht sjansen for et nurk..vi er nok skrudd sammen sånn de fleste av oss, frykter det verste men håper det beste! Er det sånn at dere kun går for ett forsøk nå i første omgang?

 

Uff ja skjønner at det er stressende for deg denne perioden Embi! Dere får verne om dere selv så godt dere kan og ikke tenke på hva andre eventuelt tenker og føler oppi dette. Du forteller det når du føler deg klar for det! Høres deilig ut å dra til Kroatia da, dere må kose dere masse sammen med magen på tur ❤️

Endret av J'espere
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi går for ett forsøk av gangen men håper det kan bli noen embryoer på frys slik at vi har flere muligheter om det ikke lykkes første gangen. Det er jo billigere med frys enn helt nye sykluser....skiller vel 5000euro...

Men vi håper jo på at det lykkes på første men er forberedt på flere... Men penga flyr kan man si...

 

God tur til Kroatia embi, nyt ferien og kos dere sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var ul/vekstkontroll utført, gikk så fint så😊 måtte dra alene fordi sambo er på kurs i stavanger med jobben, men jeg taklet det selv uten en hånd å holde i👍

Snuppa ligger litt over gj.snittet på vekt, men det er bare bra, da trives hun i hvert fall😍

Fant ut at jeg har vært på sykehuset med hull i trusa i dag!😱 og jeg som har lovet min mor dyrt og hellig om å sørge for at det ikke skjer, haha. Den var helt rein i hvert fall da😜 mamma er sykepleier og har alltid argumentert for dette når vi forlater huset, i tilfelle osv. Den får gå i søpla etter dagens innsats...den er vel ikke vant til å huse så stor rumpe😜

 

Så var neste stopp sorggruppe i kveld... Kontrastenes dag!!

 

Snart ferie😎

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig å høre Embi! Bra med en stor og fin jente, er så lei av det fokuset hvor alle absolutt skal ha så små babyer! 

 

Haha ja det går ikke i sexy undertøy her heller. Mitt problem er at det er så mange truser som er så stramme i strikken, uansett størrelse, så det blir en liten "valk" eller strek der den slutter. Så har gått til innkjøp av masse mama-bomullstruser fra HM, de er fantastiske og strammer ikke over hoftene i det hele tatt, Skulle ønske jeg hadde visst om de før jeg ble gravid også, perfekte under kjoler etc. Tror jeg skal fortsette å bruke dem etter jeg har født også! 

 

Men shit pommes frites så stor jeg har blitt nå! Magen har plutselig blitt skikkelig stor, og føles i tillegg som om rumpa bare har est ut i takt med magen. Heldigvis er det nå ingen tvil om at jeg er gravid, så får "skylde" på det, selv om jeg må innrømme at det er litt rart å gå forbi mitt eget speilbilde i butikkvinduer feks. Og magen er jo bare koselig! Lille knøttemor blir mer og mer aktiv og turner rundt der inne nesten hver gang jeg setter eller legger meg ned <3

 

Noen ganger glemmer jeg at det er så kort tid siden dere opplevde noe så grusomt Embi. Er så godt å tenke på at dere går i sorggruppe og at det virker som du forholder deg til det på en sunn og god måte. For noen år siden mistet fetteren min og kona sin baby på termindagen, de valgte å ikke ta imot noen form for hjelp, hverken i form av sorggrupper eller annet. Det var kanskje det riktige å gjøre for dem, men jeg kan ikke annet enn å tenke at det antakelig hadde vært sunt å snakke med noen og få hjelp til å bearbeide det som hadde skjedd. Har ikke villet blande meg for dette er jo deres sak og deres sorg, og jeg aner jo ikke noe om hva de har gått gjennom og hva de trenger. De har heldigvis fått to friske barn etter det. Nå hadde de hatt besøk av en healer/åndeutdriver, pga de mente det var noen som gikk igjen i huset deres. Hun hadde blant annet sagt at den eldste jenta deres egentlig var den første (dvs at det var sjelen til den døde babyen). Synes på en måte det er litt provoserende at noen kan begynne å komme med sånne påstander, men samtidig så virker det som om at fetteren min fant en slags fred med det - og da er jo ingenting bedre, uansett om andre tror på det eller ikke.

 

Håper dere får en fantastisk ferie i Kroatia! Nyt den forlengede sommeren i fulle drag!  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var vi tilbake etter en fin uke på ferie😊 kan virkelig anbefale kroatia, det ble en positiv overfaskelse! Veldig reint, hyggelige og ærlige folk og masse å finne på.

Klarte å passere 25 uker uten noen stor krise, og gar nå satt ny personlig rekord i gravid med jentebaby💕 neste milepæl er 27 uker, og så får vi håpe at det roer seg litt etter det.

 

I fjor vokste ikke lilegutt de siste to ukene før fødselen, så det at trulta er over snittet nå er jeg bare overlykkelig for! Dette med å få små barn har jeg heller aldri forstått! Gikk rn gang på skole med ei som stod og røyka i hvert friminutt gjennom hele graviditeten fordi hun ville ha rn liten baby for at det ikke skulle gjøre så vondt å føde...skulle jo bare ringt barnevernet! Vondt gjør det uansett om det er et barn på 600gram eller 5 kg... De får holde på de vil, jeg klarer ikke å forstå det!

 

Truser ja, bruker bjørn borg sine til vanlig og de er fortsatt gode. Kjøpte noen fra victorias og nå og de er også gode. Bruker stort sett bare mine vanlige klær enda, men gikk til innkjøp av en gravidtights nå fra HM, og den var god! Prøvde noen bukser på Zara på ferien nå, det gikk ikke så bra...første gang jeg ikke en gang er i nærheten av å få knept igjen, hehe. Men det er jo bare et positivt tegn👍

 

Vi brukte ferien på å diskutere navn, men kom ikke frem til noe helt enda. Jeg har et favorittnavn som jeg ikke får ut av hodet, men vet ikke om det blir det, men nå har jeg plantet det hos sambo så får vi se. Nok et navn hentet fra barne-tv fant vi ut, veldig rart at jeg bare liker navn derfra??

 

Har og bestemt meg på ferien at jeg må begynne å glede meg mer over trulta vår! Nå er det på tide! Dette skal ikke sammenlignes med i fjor! Etter en samtale med gyn på Haukeland sist, som var streng med meg, og det var så godt! Endelig noen som ikke duller med meg, jeg trenger det! Pluss at sorggruppa sist og var veldig bra! For en fin gjeng😊 etter det bestemte jeg meg for at nå skal jeg sette pris på at vi klarte det så raskt igjen❤️ Tørre å begynne å glede meg litt😍 begynne å fortelle folk at vi er gravide...i stedet for å gjemme seg hjemme. Nå har jeg fått et spark bak så får jeg prøve å gjøre noe med det. Slutte å velte seg i sorg og redsel. Sorgen forsvinner ikke, den må jeg leve med, sånn er det bare. Redselen kommer av og til men den kanjeg takle, tror jeg, med god oppfølging.

Sånn, det var dagens utblåsning😉 så får vi se hvor lenge det varer, hehe. Men spark meg gjerne bak dere og👍

 

Sorg er så individuet J'espere. Det somfunker for noen funker kanskje ikke for andre. De tenker nok fortsatt på det, men har kanskje godtatt det og lært seg å leve med det. Det som er fint er jo at de nå har barn som gir masse glede og som de garantert setter stor pris på. Det gir jo håp til andre og❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå glemte jeg å kreditere min kjære sambo! Han er jo med på denne nye tankegangen! Vi har liggi på hver vår luftmadrass i en uke nå og duppa, og hatt så mange, fine samtaler❤️ Han er jo bare verdens beste, så denne prosessen er han absolutt med på. Vi kommer jo frem til ting sammen, nå så det jo ut som om det bare var meg, det var jo ikke meninga!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel... På tide å høre hvordan det går her inne....?

Hos meg snegler tiden seg avgårde...føles ut som jeg kun har fokus på sove,trene,jobbe og spise lite...blæææh jeg er utålmodig som FY nå!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tida går ikke så fort her heller Tinkerbell, men tipper du har den seigeste klokka av alle nå.

Hatt en skikkelig opptur etter ferien, og en uke med finvær og mye hagearbeid har vært rein kos🌞 er så godt å kjenne litt på at ting er rolige! Ikke noe drama, bare en dag av gangen som går sakte og rolig mot målet.

 

Når er neste tur til Spania Tinkerbell? Eller starter du opp med noe før dere skal ned igjen? Husker ikke jeg nå...

Høres ut som om du holder koken med vekttap i alle fall, det er jo helt supert! Går det fint?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal starte med oppfølging og kontroller fra den 24.9. Vi går rett på donasjon nå...de har satt opp siste sjekk her i Norge 19.10 så blir tur til Spania etter det når eggdonor er klar... Ja kjenner at tia snegler seg avgårde nå...er så møkklei av å vente...føler alt står på standby....

Ja jeg trener mye...har stort sett 6 økter i uka... Så har gått ned 7 kg så langt men også økt kondisen enormt...så det er jo bra... Men føler meg dritt fortsatt...

Bare håper det kan hjelpe egget til å feste seg...... Men vanskelig å tro at det her løser alt og...på en måte...

 

Så bra du slapper av litt mer... Når var termin?des/Jan?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin er i midten av desember. Vi sette ny rekord i lengde svangerskap på torsdag! Hver dag er en bonus nå.

 

7 kg er jo kanonbra!! Og tenk på hva den gode kondisen din gjør for blodgjennomstrømningen i livmora😉👍

Klart dette hjelper!

Forstår tida snegler seg av gårde nå. Venting er no skikkelig dritt!!! Men dagen kommer, om en liten mnd så er dere veldig nærme. Og dere skal til Spania i den kjedeligste og mørke tiden her hjemme. Få deg en nedtellingsapp på tlf din, jeg brukte countdown før mitt forsøk. Da ser du dagene tikker nedover, det er godt å se når det føles som om tida står stille...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lagt inn nå...la inn dagen for siste ul som jeg har fått så langt...

Joa 7 kg er bra, 8 kg idag...men håper det er nok.... Føler det er så tvilsomt at det sku gjøre at jeg blir gravid...ja sjansene er jo større men jeg sitter nok fast i tanken at det går sikkert ikke....men har nå gått ned det de sa for å øke sjansen ytterligere 10%

Vente er forferdelig....men har jo ikke noe valg...

Idag er ryggen helt møkk og...har ikke fått trent noe....starta igår men trente da...men veit ikke om det er lurt å hvile idag...vil ikke gjøre det værre og sette all trening på spill.... DET hadde vært typisk nå.....

Ønsker dere alle en riktig så fin søndag

 

Klem fra hu som gnåler og maser om dagen... (Syns vel "synd" på meg sjøl nå)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 dager igjen..... Det snegler seg nedover...

Går litt fort i uke 40 da vi skal til Island med svigerforeldrene.

Nå er jeg sykmeldt og flyr til kiropraktor for fikk en løsning i ryggen selvfølgelig.... Så blir ikke noe trening nå...men håper det går seg til fort slik at jeg kan være igang igjen til uka.

 

Hvordan går det med dere andre? 83jenta er du igang igjen?

 

J'espere og embi? Klarer dere å kose dere og slappe litt av nå? Sikkert vanskelig...men jeg har trua på dere :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det 91 dager igjen! Men har nå satt ny personlig rekord i lengde svangerskap👍 27+1 i dag, forrige gang fødte jeg på 27+0...

Har prøvd hardt å skille de to graviditetene, og klart det ganske bra og føler jeg, men ble en litt tung dag i går alikevel. Føler glede over å ha kommet så langt igjen, og ved å sette ny rekord, samtidig som jeg sliter med dårlig samvittighet og en forferdelig følelse av svik overfor mine tre små som jeg ikke klarte å bære frem❤️💙❤️

 

Jeg synes også det er mye ansvar på meg nå igjen, fordi alt skjer i min kropp. Det er mitt ansvar å kjenne bevegelser, men hvor mye er normalt? Hvor harde spark? Hvor ofte? Og siden jeg i fjor ikke visste at jeg gikk og bar på to døde jenter før ul så føler jeg at jeg nok en gang kan bli lurt og blir dermed veldig usikker på hva jeg kjenner inni her. Men kan jo ikke løpe på ul hver dag, så får bare stole på at det går bra enn så lenge. En dag avgangen, i ca 91 dager til💕

 

32 dager går fort med en ferie og litt Tinkerbell! Håper ryggen blir bedre snart! Bit tenna sammen nå, dette skal dere klare! Nå er det deres tur! Bli forbanna, det pleier å hjelpe, gå i kampmodus👍 da kommer kreftene til å stå på litt til! Og det er jo bare litt til nå. Lag plan a, plan b osv så dere står mentalt forberedt på ulike utfall. Gå systematisk til verks, så du ikke går i worst case/katastrofetankemodus. Ingen sorger på forskudd, det får dere ta når dere kommer dit!

Jeg heier på dere😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser den embi...jeg kan ikke skjønne deg helt for jeg har ikke opplevd det selv... Men kan forestille meg at ting er vanskelig. Har du kjøpt deg doppler så du evt kan sjekke hjertelyd? Vet ikke om det stresser mer heller da... Det må ha vært helt fryktelig å miste alle tre men jeg er sikker på at det ikke er noe du kunne ha gjort.... Men det trøster nok lite... Vi tar det som oftest på oss selv siden det er vi som har de i magen.... Men det er ikke alltid opp til oss men også om barnet vokser som det skal og ikke har noen indre feil.... Det vanskligste er kanskje den beskjeden om at sånt skjer og ikke få noen forklaring.... Vet ikke om dere gjorde det?

Bra motto med en dag av gangen da <3

 

Ja jeg vet det går nedover...men denne tiden fra slutten av juli til nå føles som en evighet......men jeg gir ikke opp...plan b er å ta ny innsetting så fort som mulig....mener de nevnte desember....spurte om det når vi var der..så da blir det ikke så lang ventetid....men lang nok hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Doppler har vi, har måttet bruke den noen få ganger når usikkerheten tar overhånd. Vil helst ikke bruke den for ofte i tilfelle den irriterer eller skader mini.

Vi har fått mange gjennomganger av fødsel og obduksjonsrapporter, og sykehuset med personale har stilt opp på alle fronter. Så vi har fått full forklaring på hva som skjedde, og ikke en gang legene kunne ha forutsett eller gjort noe. Alikevel vil vi vel alltid sitte med en viss skyldfølelse, sånn er det vel bare åvære foreldre. Vår eneste jobb på jord er å passe på barna våre så godt vi kan❤️

 

Så bra at dere allerede har en plan b! Og desember er jo ikke lenge etter oktober, spennende tider fremover! 😊 all denne innsatsen lønner seg til slutt, den som ikke gir seg kommer jo i mål! Den staeste kommer lengst😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter! ❤️ jeg har vært litt fraværende i det siste! Det har vært mye å gjøre på jobb og har et verv ved siden av som gjør at jeg må avspasere annenhver onsdag så jobber over 100% stilling for tiden. Er egentlig skutt når jeg kommer hjem og ligger bare på sofaen og har ikke klart så mye annet enn å zappe på fjernkontrollen.. Men utover det føler jeg meg veldig bra. Er 29+3 i dag og alt så fint ut på svangerskapskontrollen forrige uke. Og baby sparker masse. Så har gått inn i et rosa sky - happy go lucky-baby-modus hvor jeg ikke enser så mye annet, gruer meg ikke engang til fødselen (som jeg engstet meg mye for før jeg ble gravid). Må ha overproduksjon av lykkehormoner om dagen tror jeg!

 

Nå er vi på en siste kjærestetur til Berlin! Deilig å slappe av og kose oss sammen ❤️❤️❤️

 

Så fint å høre at alt står bra til med dere! Embi, gratulerer masse med rekorden! er så glad på dine vegne ❤️❤️ For hver dag som går nå så øker jo sjansen stort for at dette skal gå bra!!

 

Og Tinkerbell, heia deg! Så flink du er! Skjønner at det er vanskelig å holde motet oppe til tider, men nå er det jo ikke så lenge til ☀️💗 Blir spennende!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei J'espere. Det var lenge siden ja. Virker som de fleste her er inni den bobla nå, men det er jo bare fantastisk😊 da går det jo bra 😉 godt å høre at formen er fin og, da er det om å gjøre å nyte alt og kose seg i bobla si💕

 

Her bikka jeg inni 3. trimester i dag gitt. Sprøtt!! Formen er veldig bra her og, bortsett fra hard mage innimellom som skaper litt sår og hemorider...😱😱 appen min sier hvil mye, men jeg må ut på tur hver dag for å ikke sitte for mye, hehe.

 

Kos dere masse i Berlin J'espere😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...