Gå til innhold

Ul

Fru B.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk😊 er kjempe stas!

Er sykmeldt 100%, har vært sykmeldt siden uke 17 da jeg har en livmorshals som gir etter trykket... Har født i uke 26 og uke 36...

Er fryktelig spent angående dette svangerskapet her siden det er to... Håper de holder seg inni magen lengst mulig:))

Oiii da har du ikke mange ukene igjen! Deilig og være i fin for tenker jeg, håper jeg er så heldig! Har begynt å kjenne det litt på bekkenet.. Men satser på att det ikke blir så veldig mye verre:))

Deler dine fostersekk??

Endret av Fru B.

Takk😊 er kjempe stas!

Er sykmeldt 100%, har vært sykmeldt siden uke 17 da jeg har en livmorshals som gir etter trykket... Har født i uke 26 og uke 36...

Er fryktelig spent angående dette svangerskapet her siden det er to... Håper de holder seg inni magen lengst mulig:))

Oiii da har du ikke mange ukene igjen! Deilig og være i fin for tenker jeg, håper jeg er så heldig! Har begynt å kjenne det litt på bekkenet.. Men satser på att det ikke blir så veldig mye verre:))

Deler dine fostersekk??

Snakk om dager 😊 de anbefaler Forløsning senest uke 37 med eneggede.

De deler ytre hinne, men ikke indre. Så de er sådanne MCDA tvillinger. Enn der? Er vel få som deler begge. Ja symfysen vil nok kjenne det etterhvert, det gjør hvertfall min!! 😱 ja da må du bare ta det med ro slik at de små får være lengst mulig i magen!

Ok form, hatt bekkensmerter fra uke 8 eller 9. Følte meg ganske tung allerede i uke noen -og tyve. Er nå 31+0. Ble 100% sykmeldt for 2 uker siden :) eldste min sa jeg ser ut som jeg sprekker snart, hehe. Kjenner utrolig mye liv fra begge to, nesten litt slitsomt :P har endel harde kynnere, som iblant er vonde. Men ellers et fint svangerskap :) det er toeggede gutter her :)

Takk er kjempe stas!

Deler dine fostersekk??

Snakk om dager de anbefaler Forløsning senest uke 37 med eneggede.

De deler ytre hinne, men ikke indre. Så de er sådanne MCDA tvillinger. Enn der? Er vel få som deler begge. Ja symfysen vil nok kjenne det etterhvert, det gjør hvertfall min!! ja da må du bare ta det med ro slik at de små får være lengst mulig i magen!

Samme med mine to,deler ytre men ikke indre:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...