Gå til innhold

Rosa utflod og mindre pupper

Anbefalte innlegg

Oppdaget lys rosa/brun utflod i går og i dag, og puppene har plutselig blitt mindre igjen! De har vært skikkelig vonde og vokst to bh-størrelser,men nå er de plutselig ikke ømme lenger og har definitivt blitt litt mindre igjen. Er ca 10+6 i dag.

Hva tror dere, er det MA? Livredd nå, så har fåttmeg time på Volvat kl 15,men det er jo lenge til...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144197212-rosa-utflod-og-mindre-pupper/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for svar :D Men hva med de andre symptomene? Er det noen av dere som plutselig ikke hadde ømme bryster lenger og når var dette i så fall?

Jeg som svarte over her. Jeg mista symptomene etter tre mnd førstegang og andre gang ble kvalmen og symptomene borte i uke 8 ca. Fikk fortsatt vondt i puppene når det var kaldt da, men ikke så ømme lenger:)

Nå kan jo ikke jeg si hva som skjer i magen din, men trenger ikke bety det er noe galt!

Da jeg hadde MA i sommer hadde jeg ikke ømme bryster i det hele tatt. De ble bare større, for så å bli klumpete rundt den tiden babyen skulle ha dødd. Merkelige greier egentlig. Jeg fikk ikke blødning, men gul illeluktende utflod dagen før ulen som påviste.

Jeg hadde sjenerelt lite symptomer det svangerskapet, som om noe var galt fra starten av. Og du har vel sett din lille?

Da er sjansen minimal for at noe skal gå galt.

Denne gang derimot kan jeg ikke ta på brystene, men de har ikke vokst. Og symptomer som murringer, kvalme og trøtthet er svingene men en av dem er der konstant.

Kan det være at symptomene dine begynner å gi seg nå som du er så langt da? Og etter å ha vært her inne en stund så ser det ut til at småblødninger i svangerskapet er ganske vanlig.

Jeg håper at alt er ok med den litlingen din Cayenne, jeg fortstår du blir bekymret.

Lykke til i dag. 

Annonse

Da var det over og ut her. Fikk konstatert ma på ul - hjertet har sluttet å slå i 8. uke. Føles tomt og urettferdig. Men vi priser oss lykkelige for at vi har to friske, fine barn. Lykke til videre til alle dere :hjerte:

Endret av **Cayenne**

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...