Nodisc Skrevet 4. februar 2015 #1 Skrevet 4. februar 2015 Er det noen her som vet hvor snarveien fra nattland studentby til fantoft er? Hvor lang tid det tar å gå, og om det er feks vognvennlig sti? Har fått tilbud om leilighet, men snarveier vises ikke på google maps
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2015 #2 Skrevet 4. februar 2015 Det er lenge siden sist jeg var på de trakter. Hvis ikke de har laget vevei, er det noen stier gjennom skogen. Ungen må bæres. Anonymous poster hash: fefaa...fd1
Nodisc Skrevet 4. februar 2015 Forfatter #3 Skrevet 4. februar 2015 Åh, det var ikke helt det svaret jeg håpet på men takk for svar Noen andre som har vert der nå nyligere?
Moosh Skrevet 4. februar 2015 #4 Skrevet 4. februar 2015 Snarveien er dessverre ikke barnevognvennlig :-(
Nodisc Skrevet 4. februar 2015 Forfatter #5 Skrevet 4. februar 2015 Snarveien er dessverre ikke barnevognvennlig :-( Ååh søren :/ men er det greit terreng? Ok for en 2-3 åring å gå selv?
Moosh Skrevet 4. februar 2015 #6 Skrevet 4. februar 2015 Snarveien er dessverre ikke barnevognvennlig :-(Ååh søren :/ men er det greit terreng? Ok for en 2-3 åring å gå selv? Ja, det vil jeg si. Også må jeg legge til at det kan hende det fins flere snarveier som jeg ikke vet om. Jeg bor ikke der oppe men nedenfor snarveien.
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2015 #7 Skrevet 4. februar 2015 Snarveien er dessverre ikke barnevognvennlig :-( Ååh søren :/ men er det greit terreng? Ok for en 2-3 åring å gå selv? Det er ganske bratt og med sånn som det er ute nå med snø og glatt er det overhodet ikke et sted man drasser med seg en 2 åring (i alle fall ikke om det er en dag etter barnehage med trøtt unge og det kanskje er begynt å bli mørkt). Anonymous poster hash: a8231...d6f
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2015 #8 Skrevet 4. februar 2015 Er det ikke en ny vei der nå da, etter byggingen bak fysak-hallen? Da er det vel ganske god veg fra Nattland til innerst på Slettebakken og videre ned til Fantoft? Litt lengre men vogn- og barnevennlig? Anonymous poster hash: 50087...307
Nodisc Skrevet 4. februar 2015 Forfatter #9 Skrevet 4. februar 2015 Takk for svar vet om 1 vei til fantoft, men den tar i overkant 20 minutt å gå. Litt av poenget med flyttingen er at det skal ta litt kortere tid med levering i bhg Ellers så har jeg inntrykk av at nattland ligger veldig dårlig til tungvint å komme seg feks til byn? Har bare noen dager å tenke på, så setter stor pris på synspunkter og erfaringer:)
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2015 #10 Skrevet 4. februar 2015 Hvis du går ned til fantoftkirken kan du gå via den Anonymous poster hash: 682b7...9e0
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2015 #11 Skrevet 4. februar 2015 Takk for svar vet om 1 vei til fantoft, men den tar i overkant 20 minutt å gå. Litt av poenget med flyttingen er at det skal ta litt kortere tid med levering i bhg Ellers så har jeg inntrykk av at nattland ligger veldig dårlig til tungvint å komme seg feks til byn? Har bare noen dager å tenke på, så setter stor pris på synspunkter og erfaringer:) Hvorfor ikke bare endre barnehage? Jeg vil tro du er student siden du bor der? Mine gikk tidligere i bortigard studentbarnehage, super barnehage. Da slipper du mye styr God bussforbindelser til og fra byen, bare og ta bussen ned med kiwien der ned med hovedveien. Anonymous poster hash: 682b7...9e0
Nodisc Skrevet 4. februar 2015 Forfatter #12 Skrevet 4. februar 2015 Takk for svar vet om 1 vei til fantoft, men den tar i overkant 20 minutt å gå. Litt av poenget med flyttingen er at det skal ta litt kortere tid med levering i bhg Ellers så har jeg inntrykk av at nattland ligger veldig dårlig til tungvint å komme seg feks til byn? Har bare noen dager å tenke på, så setter stor pris på synspunkter og erfaringer:) Hvorfor ikke bare endre barnehage? Jeg vil tro du er student siden du bor der? Mine gikk tidligere i bortigard studentbarnehage, super barnehage. Da slipper du mye styr God bussforbindelser til og fra byen, bare og ta bussen ned med kiwien der ned med hovedveien. Anonymous poster hash: 682b7...9e0 Ifølge skyss må jeg ta 2 busser for å komme meg ned til sentrum? Grunnen til vi ikke vil bytte bhg er fordi han har det så bra der han er nå, og vi skal flytte høsten 2016, og da må han bytte bhg igjen. Syns det er så unødvendig
Nodisc Skrevet 4. februar 2015 Forfatter #13 Skrevet 4. februar 2015 Hvis du går ned til fantoftkirken kan du gå via den Anonymous poster hash: 682b7...9e0 Vet du ca hvor lang tid det tar?
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2015 #14 Skrevet 4. februar 2015 Hvis du går ned til fantoftkirken kan du gå via den Anonymous poster hash: 682b7...9e0 Vet du ca hvor lang tid det tar? Nei, kanskje 15-20 min i rask gange? Har du søkt bolig i fantoft student by? Ring SIb og forklar situasjonen om at du har barn i en annen studentby og forklar at du helst vil ha leilighet i samme byen Anonymous poster hash: 682b7...9e0
Nodisc Skrevet 4. februar 2015 Forfatter #15 Skrevet 4. februar 2015 Hvis du går ned til fantoftkirken kan du gå via den Anonymous poster hash: 682b7...9e0 Vet du ca hvor lang tid det tar?Nei, kanskje 15-20 min i rask gange? Har du søkt bolig i fantoft student by? Ring SIb og forklar situasjonen om at du har barn i en annen studentby og forklar at du helst vil ha leilighet i samme byen Anonymous poster hash: 682b7...9e0 Okai fantoft har ikke ledig før sommeren, mens nattland har ledig nå. Syns det er så vanskelig, ønsker å flytte nå men er redd for at vi kommer til å angre på at vi ikke ventet. Men syns også leilighetene er finere på nattland..
Gjest MammaTilKidsa Skrevet 4. februar 2015 #16 Skrevet 4. februar 2015 Takk for svar vet om 1 vei til fantoft, men den tar i overkant 20 minutt å gå. Litt av poenget med flyttingen er at det skal ta litt kortere tid med levering i bhg Ellers så har jeg inntrykk av at nattland ligger veldig dårlig til tungvint å komme seg feks til byn? Har bare noen dager å tenke på, så setter stor pris på synspunkter og erfaringer:) Hvorfor ikke bare endre barnehage? Jeg vil tro du er student siden du bor der? Mine gikk tidligere i bortigard studentbarnehage, super barnehage. Da slipper du mye styr God bussforbindelser til og fra byen, bare og ta bussen ned med kiwien der ned med hovedveien. Anonymous poster hash: 682b7...9e0 Ifølge skyss må jeg ta 2 busser for å komme meg ned til sentrum? Grunnen til vi ikke vil bytte bhg er fordi han har det så bra der han er nå, og vi skal flytte høsten 2016, og da må han bytte bhg igjen. Syns det er så unødvendig Nei, du kan ta to ulike busser til byen. Nr 2 og 80. Disse går hele veien og du trenger ikke bytte. Dessuten er det jo ikke lange biten ned til slettebakken og bybanen. Derfra er det også vanlig vei til Fantoft.
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2015 #17 Skrevet 4. februar 2015 Hei, jeg bor på Nattland i studentbyen og stortrives!Du kan ta buss nr 2 eller 80 til byn. Nr 2 går ca hvert tiende minutt. Snarveien ned til Fantoft er som nevnt ovenfor ikke kjempe barnevennlig om vinteren. Når det er sagt anbefaler jeg deg på det sterkeste å velge Nattland:) Her er det utrolig fint for barn å vokse opp med lekeplasser og tun på alle kanter. Om sommeren grilles det over hele studentbyen og alle deler med alle. Sosialt og kjekt! Velkommen skal du være:) Anonymous poster hash: c069b...33f
Gjest MammaTilKidsa Skrevet 4. februar 2015 #18 Skrevet 4. februar 2015 Hvis du går ned til fantoftkirken kan du gå via den Anonymous poster hash: 682b7...9e0 Vet du ca hvor lang tid det tar?Nei, kanskje 15-20 min i rask gange? Har du søkt bolig i fantoft student by? Ring SIb og forklar situasjonen om at du har barn i en annen studentby og forklar at du helst vil ha leilighet i samme byen Anonymous poster hash: 682b7...9e0 Okai fantoft har ikke ledig før sommeren, mens nattland har ledig nå. Syns det er så vanskelig, ønsker å flytte nå men er redd for at vi kommer til å angre på at vi ikke ventet. Men syns også leilighetene er finere på nattland.. Hadde uten tvil valgt Nattland!! Fantoft er nitrist.
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2015 #19 Skrevet 4. februar 2015 Bodde i studentbyen på nattland i 4 år. Stortrivdes der. Det var paradis for barna, alle har barn der så det er alltid noen ute som man kan leke med. Skulle ønske jeg var student fortsatt, for jeg savner veldig det gode miljøet som var der. Jeg ville ikke nølt med å flytte dit. Jeg tror at du i begynnelsen må belage deg på å gå til slettebakken og ta bybanen derfra, men barnehagene (oppigård, bortigård og nerigård) er til å anbefale etter sommeren Anonymous poster hash: aa58a...382
Nodisc Skrevet 4. februar 2015 Forfatter #20 Skrevet 4. februar 2015 Åååh så kjekt å høre så mye fint om nattland! Tusen takk for svar alle sammen! Men er det ikke litt "på tryne" å bytte bhg til høsten 2015 når vi flytter igjen høsten 2016?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå