Gå til innhold

Ergobaby 360 eller bæremeis?

Anbefalte innlegg

Når barnet er over 10 kg, hva hadde dere valgt å gå tur med i sommer??

Er veldig fornøyd med 360en. Men ei venninne skal ha barn i juni, og jeg vil jo gjerne at hun skal slippe å kjøpe masse nytt. Tenkte la henne få 360en... Men trenger jeg den selv??? Den tåler jo opp til 20 kg står d?! Barnet mitt vil vel da være 10-11 kg.

Anonymous poster hash: ec0c9...11b

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144197099-ergobaby-360-eller-b%C3%A6remeis/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke ergobaby, men Manduca og det er jo nesten det samme. Brukte den til gutten vår til han var nesten fire år og bruker den nå til lillesøster som er tre mnd. Beste kjøp til baby/barn. Vi har ikke bæremeis og har brukt den på fjellturer, byturer, på flyplasser etc.

Anonymous poster hash: aff32...ce4

Ville ikke kvittet meg med ergobabyen! Bruker min fortsatt masse, spesielt på reise eller når jeg er alene. Bæremeis brukes på fjelltur for å ha ekstra sikkerhet og komfort for barn og bærer. 

Anonymous poster hash: 293a8...dbd

Jeg bruker både bæremeis og ergobaby til gutten min på ett år (11 kg), alt etter hva vi skal. På skog- og fjellturer bruker jeg bæremeisen, på kortere lufteturer med hundene bruker jeg ergobabyen. Det samme om jeg skal en kjapp tur inn på butikken, innom byen eller lignende. Fint av deg å tenke på venninnen din, men bæreselen kan du ha behov for i lang tid fremover. Ville heller anbefalt henne å kjøpe sele brukt dersom det er noe hun ønsker å bruke, men ikke vil betale full pris for.

Anonymous poster hash: b8a28...755

Har akkurat kjøpt 360 selv, selv om vi har bæremeis. Bæremeisen er så svær syns jeg.. Og tung. Den kan bæres opp til 17kg (er bergans), mens i min 360 står det opp til 15kg. Mye mer praktisk med 360 syns jeg!

Anonymous poster hash: 375e4...b2c

• 2 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...