Gå til innhold

Dere som bor på rodeløkka... ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere barn på nærskolen , lakkegata skole? Rodeløkka er helt fantastisk men jeg er usikker på lakkegata skole...

Skrevet

Jeg bor på løkka og har barnet mitt på en annen skole men bestevenninnen min har barnet sitt på lakkegata pg er super fornøyd. Jeg hadde, som deg, en skepsis mot lakkegata men iflg henne er det en god skole og en godt samarbeid mellom skole og foreldre og klassesammensetningene er visst også veldig bra.

Skrevet

Jeg bor på løkka og har barnet mitt på en annen skole men bestevenninnen min har barnet sitt på lakkegata pg er super fornøyd. Jeg hadde, som deg, en skepsis mot lakkegata men iflg henne er det en god skole og en godt samarbeid mellom skole og foreldre og klassesammensetningene er visst også veldig bra.

Har skjønnt At de fleste ønsker grunerløkka skole,men slett ikke alle får plass der... Har ei venninne på rodeløkka som har valgt st Sunniva skolen. Er jo greit nok at det er fritt skolevalg men for meg er nærskole ganske viktig😊

Skrevet

Spør på barnegruppa til Velhuset, så får du nok litt ymse erfaringer og refleksjoner rundt lakkegata der :)

Anonymous poster hash: 909a9...015

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...