Gå til innhold

Hvor tidlig kan man, i teorien høre hjertelyd med angelsound?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Spurte legen om hun kunne høre etter hjertelyden på kontroll i går, men hun vil vente til etter uke 16 pga stråling fra dopleren. Er uke 13 nå. Jeg velger å høre på legen og kommer ikke til å gå til innkjøp av dopler og utsette babyen for stråling 😱

Anonymous poster hash: 0d35b...ea4

Annonse

Prøvde i uke 10, men fant ikke noe hjerteslag. Mulig jeg ikke lette godt nok siden det var første gang jeg skulle prøve. Men fant i uke 11 :) Brukte doppleren ca 1 gang i uken frem til jeg kunne kjenne "spark", da var jeg 16+5 ;)

Anonymous poster hash: d52c5...6e3

Uke 10 med førstemann og uke 9 med andremann. Genial duppedings for meg, elsker den doppleren. Har funnet hjertelyden uten problem de gangene jeg har brukt den. Og det med stråling er bare sprøyt som jm kommer med fordi de ikke liker at man lytter hjemme selv og kan bli unødvendig bekymret. Mye mindre stråling i en Angelsounds enn en mobil eller laptop...

Anonymous poster hash: 8ae7a...412

Jeg hørte hjertelyden 11+1 og er førstegangs (forsøkte før også). Etter dette har jeg ikke klart å finne den hver gang selv om jeg leter grundig. Men fant den i går, så vet at det fremdeles er liv.

Anonymous poster hash: bfc82...045

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...