Gå til innhold

Symptomer uke 4+5?

Anbefalte innlegg

Fant ut på fredag at jeg er gravid, jippi 😊

Så jeg er i følge terminkalkulator 4+5 i dag.

Men klarer liksom ikke helt tro på det, selv etter to positive tester... Jeg føler meg jo ikke gravid?!

Jeg er veldig trøtt, men det kan være fordi jeg er driiiit forkjøla om dagen... Ellers ikke noenting :(

Har noen av dere symptomer, som er ca like langt? :(

Anonymous poster hash: 2c819...2a1

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144197072-symptomer-uke-45/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har mensmurringer som kommer og går, hjertet slår av og til annerledes (hardere eller fortere, på en måte), sulten veldig plutselig, har hatt en del mer kviser enn vanlig (men mest før jeg fant ut at jeg var gravid), og oppblåst. Ikke noe spesielt negativt foreløpig, men jeg kjenner meg liksom ikke gravid ennå.. Litt uvirkelig! :)

Annonse

Dét er jeg nok 😆 Håper bare ikke at jeg begynner å få dilla på bacon... Og så tidlig :S

Dette er tredjemann, og jeg har ikke hatt noen spesiell dilla med de to andre. Bare siste måneden ca med andremann hadde jeg superdilla på kvikk lunsj!

Det som også var, at jeg fant det ut mye senere med de to (uke 8-9 og 10-11), så uvant for meg å finne ut av det så tidlig denne gangen... Sikkert derfor jeg er desperat etter symptomer 😄

At jeg gikk på p-piller, og hadde nesten mistet mensen helt, men brukte å få en bitteliten blødning. Tenkte ikke noe over at den ikke kom første gangen, men den ikke kom i det hele tatt for andre måned på rad var det noe som ikke var heeeelt riktig ;)

Deilig på en måte, men litt skummelt på en annen måte, for hadde jo drukket alkohol og slikt, så var jo redd for at alt ikke var helt bra :/

Han er 7 år nå, og frisk og rask <3

Andremann er 4.

Så får vi da en sistemann i oktober, hvis alt går like bra denne gangen <3

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...