Gå til innhold

Hva skjer med meg?

Anbefalte innlegg

Hei!

Forrige tr var 4.-8. januar, og appen mener jeg skulle ha el 18. januar. Appen har hatt rett med tanke på når jeg skulle hatt tr helt siden august. Så, ut i fra appen skulle jeg ha hatt tr 1. februar. I dag, 3.2., er det fremdeles ingen tegn til tr, så jeg tok en test. Den var negativ. Er sjansen der for at jeg likevel kan være gravid, eller er løpet kjørt for denne gang? Blir så frustrert, og vil ha tr bare for å kunne begynne på ny periode. Når det gjelder at el kan ha vært senere, så tror jeg den kan ha vært to dager senere, men da skulle jeg jo hatt tr i dag. Hadde migreneanfall i helga, noe jeg ikke har hatt på lenge, og ingen grunn til at det skulle kommet akkurat i helga. Puppene mine er også større en vanlige. Men, jeg har mistet trua, og vil bare at noe skal skje, dene ene eller andre veien.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144197068-hva-skjer-med-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hm, er du gravid så skulle den nok ha vært positiv. Mest sannsynlig er bare EL forsinket, som har gjort mensen forsinket.

Min syklus har også vært stabil, men jeg gikk 7 dager over IKM før den kom :) er mye som kan spille inn. Tanker, stress, dårlig søvn, dårlig kosthold osvosv. Lykke til ❤️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...