Anonym bruker Skrevet 3. februar 2015 #26 Skrevet 3. februar 2015 Han har jo ikke gitt beskjed,hun måtte dra svaret ut av han! Anonymous poster hash: e46bb...fe2
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2015 #27 Skrevet 3. februar 2015 Greit leieboer SKAL betale til fristen. Men du virker ikke helt god. Lager så oppstyr umiddelbart! Er du så blakk at lasset velter om leietaker er noen dager for sent ute burde dere vel eie noe som koster mindre. Anonymous poster hash: b71a0...177
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2015 #28 Skrevet 3. februar 2015 Jeg har vært i samme situasjon som din leier og det er ikke kult. Jeg kunne ikke bestemme innbetalings fristen selv. Har selv spurt om å få kunne betale den 15 for det er da studielånet kommer inn men fikk nei. Jeg har ingen annen måte og betale da 15 dager forsinket for jeg ikke har mulighet og betale dobbelt opp en mnd. Fikk mld av han de to første mnd jeg bodde her. Spurte om å få bytte dato men fikk som sakt nei men har heller ikke fått noe mer mas på det når jeg betaler for sent fordi at pengene faktisk kommer til den datoen.. Jeg hadde kanskje latt det gå for denne gangen også se hva som skjer frem over. Og er det så farlig om det da er 10 dager over så lenge pengene kommer. Kommer ikke pengene så er det jo noe helt annet og da kan jeg forstå frustrasjonen. Men så lenge de kommer så dør man ikke å vente 10 dager. Anonymous poster hash: 30591...a4c Har du tenkt på at kanskje hi leier ut fordi de trenger de pengene? Hi har sikkert også regninger som skal betales og når leietaker betaler 10 dager forsent så kan det faktisk være at hi må betale sine regninger etter forfallsdato. Du virker jo bare helt på bærtur Anonymous poster hash: 82648...821 Om leieboere ved innflytting kunne bestemme dato. Kan det ikke være så farlig om de forandrer dato evt venter til 10? Anonymous poster hash: 0b6c7...079
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2015 #29 Skrevet 3. februar 2015 Han hadde egentlig frist til i dag da. Hvis han betaler den 10., hadde jeg ventet til neste mnd for å se hvordan det går da. Hvis leia er for sen da, kan du si ham opp. Det er mye styr med ny leieboer. Depositumskontoen koster jo en del og det er sjekking av vasking ev andre ting som er ødelagt osv. Anonymous poster hash: d3758...a9d
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2015 #30 Skrevet 3. februar 2015 Jeg har vært i samme situasjon som din leier og det er ikke kult. Jeg kunne ikke bestemme innbetalings fristen selv. Har selv spurt om å få kunne betale den 15 for det er da studielånet kommer inn men fikk nei. Jeg har ingen annen måte og betale da 15 dager forsinket for jeg ikke har mulighet og betale dobbelt opp en mnd. Fikk mld av han de to første mnd jeg bodde her. Spurte om å få bytte dato men fikk som sakt nei men har heller ikke fått noe mer mas på det når jeg betaler for sent fordi at pengene faktisk kommer til den datoen.. Jeg hadde kanskje latt det gå for denne gangen også se hva som skjer frem over. Og er det så farlig om det da er 10 dager over så lenge pengene kommer. Kommer ikke pengene så er det jo noe helt annet og da kan jeg forstå frustrasjonen. Men så lenge de kommer så dør man ikke å vente 10 dager. Anonymous poster hash: 30591...a4c Det der er jo bare dårlige unnskyldninger Anonymous poster hash: 2ac77...46c
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2015 #31 Skrevet 3. februar 2015 Den skulle komme inn 1. hver mnd. Så egentlig burde han betalt før helgen. Sa idag at vi ikke hatt fått betaling. Da sier han at lønnen er klusset til så vi får penger den 10. Synes ikke det er greit siden han nettopp er flyttet inn og valgte selv dato for når leien skulle inn. Han hadde nok heller ikke tenkt å gi beskjed om vi ikke hadde spurt. Vi trenger pengene og det er derfor vi leier ut. Hva gjør vi? Anonymous poster hash: 0c60c...a76 Så du var på han og sa at dere ikke hadde fått leien allerede samme dag, som den skulle vært betalt?????? Anonymous poster hash: 2ac77...46c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå