ms.Pond Skrevet 2. februar 2015 #1 Skrevet 2. februar 2015 Vanlig størrelse, gjerne med lys i. De jeg har funnet koster tusenvis av kroner, og jeg synes det blir litt i overkant... Det skal være til en nysgjerrig fireåring som spør og spør om verden, land, hvor forskjellige dyr lever osv Tips?
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2015 #2 Skrevet 2. februar 2015 Vi kjøpte vår i bokhandelen for rundt 500 kr før jul. Jentene på 5 og 7 bruker den daglig, leker nå med barbiedukker rundt globusen og leser hvor de reiser, i dag har de vært i Canada Anonymous poster hash: aea4e...be0
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2015 #3 Skrevet 2. februar 2015 Bokhandel ja:) Anonymous poster hash: bedf3...37b
ms.Pond Skrevet 2. februar 2015 Forfatter #5 Skrevet 2. februar 2015 Jeg har vært på bokhandelen her, men det var bare en til 1200 kr, og den hadde ikke lys engang. Sjekket på finn.no om noen i området har globus til salgs, men nei. Og fant ut at å kjøre i to timer for å kjøpe en globus ble litt i overkant Skal holde øynene åpne videre da Takk for tips, skal snuse litt videre rundt Kan jeg spørre, hvilken bokhandel hadde globus til 500 kr? For det er jeg veldig interessert i!
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2015 #6 Skrevet 2. februar 2015 Tror det var Notabene, men globus er sesongvare i bohandelen, de har stort utvalg til jul også har de bare det som er igjen etter jul frem til neste jul igjen. Tror ikke de tar inn globuser ellers i året... Har du prøvd facebook, er sikker på at det er mange globuser rundt i de tusen hjem som ungene har vokst ifra. Om du legger inn en etterlysning på den lokale kjøp-salg-gis bort siden kan du nok godt få napp hos noen som kunne tenke seg å gi bort sin. Anonymous poster hash: aea4e...be0
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2015 #7 Skrevet 2. februar 2015 Vi kjøpte en kjempefin på teknisk museum. En slags badeball med lys i. Vanlig størrelse. Fungerer kjempefint og barna synes den er stas. Kostet 100 kr kanskje 😊 Anonymous poster hash: b5d10...043
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2015 #9 Skrevet 2. februar 2015 Kjøpte en pynteglobus på bohus, gjør nytten til vår nysgjerrige 4 åring, i tillegg til Google Maps Anonymous poster hash: 960ae...e24
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2015 #10 Skrevet 2. februar 2015 Notabene hadde en til 300kr i dag så jeg.. Anonymous poster hash: c0beb...950
Steget Skrevet 2. februar 2015 #11 Skrevet 2. februar 2015 Bokhandelen kan sikkert bestille til deg. Cappelen damm forlag selger globuser ihvertfall.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2015 #12 Skrevet 2. februar 2015 Denne var skikkelig kul da, men litt dyr til å gå på batteri kanskje (den vi har går på strøm) http://www.helti100.no/2-i-1-globus-jorden-dag-natt.html Anonymous poster hash: aea4e...be0
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2015 #13 Skrevet 2. februar 2015 Europris hadde før jul. Anonymous poster hash: 83739...638
ms.Pond Skrevet 2. februar 2015 Forfatter #14 Skrevet 2. februar 2015 Denne var skikkelig kul da, men litt dyr til å gå på batteri kanskje (den vi har går på strøm) http://www.helti100.no/2-i-1-globus-jorden-dag-natt.html Anonymous poster hash: aea4e...be0 Den er kjempestilig, har sett på den, men ja skulle ønske den gikk på strøm Får se, det er sikkert noe han kan ønske seg til bursdagen også
ms.Pond Skrevet 2. februar 2015 Forfatter #15 Skrevet 2. februar 2015 Takk for mange gode forslag! Skal til byen i løpet av uka, da kan jeg høre på bokhandlene der Europris har ikke her i alle fall, men kanskje de har på nett.
Miamimom Skrevet 2. februar 2015 #16 Skrevet 2. februar 2015 (endret) Toys r us hadde til rundt 500 før jul i alle fall. Fin og detaljert med dyr på alle landene, og med lys. Endret 2. februar 2015 av Miamimom
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå