Gå til innhold

Noen som vet hvor jeg kan få tak i en globus?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vanlig størrelse, gjerne med lys i. De jeg har funnet koster tusenvis av kroner, og jeg synes det blir litt i overkant... Det skal være til en nysgjerrig fireåring som spør og spør om verden, land, hvor forskjellige dyr lever osv :) 

Tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi kjøpte vår i bokhandelen for rundt 500 kr før jul.

Jentene på 5 og 7 bruker den daglig, leker nå med barbiedukker rundt globusen og leser hvor de reiser, i dag har de vært i Canada ;)

Anonymous poster hash: aea4e...be0
Skrevet

Bokhandel ja:)

Anonymous poster hash: bedf3...37b

Skrevet

Jeg har vært på bokhandelen her, men det var bare en til 1200 kr, og den hadde ikke lys engang. 

Sjekket på finn.no om noen i området har globus til salgs, men nei. Og fant ut at å kjøre i to timer for å kjøpe en globus ble litt i overkant ;) Skal holde øynene åpne videre da :) 

Takk for tips, skal snuse litt videre rundt :) 

Kan jeg spørre, hvilken bokhandel hadde globus til 500 kr? For det er jeg veldig interessert i!

Skrevet

Tror det var Notabene, men globus er sesongvare i bohandelen, de har stort utvalg til jul også har de bare det som er igjen etter jul frem til neste jul igjen. Tror ikke de tar inn globuser ellers i året...

Har du prøvd facebook, er sikker på at det er mange globuser rundt i de tusen hjem som ungene har vokst ifra. Om du legger inn en etterlysning på den lokale kjøp-salg-gis bort siden kan du nok godt få napp hos noen som kunne tenke seg å gi bort sin.

Skrevet

Vi kjøpte en kjempefin på teknisk museum. En slags badeball med lys i. Vanlig størrelse. Fungerer kjempefint og barna synes den er stas. Kostet 100 kr kanskje 😊

Anonymous poster hash: b5d10...043

Skrevet

Kjøpte en pynteglobus på bohus, gjør nytten til vår nysgjerrige 4 åring, i tillegg til Google Maps ;)

Anonymous poster hash: 960ae...e24

Skrevet

Notabene hadde en til 300kr i dag så jeg..

Anonymous poster hash: c0beb...950

Skrevet

Bokhandelen kan sikkert bestille til deg. Cappelen damm forlag selger globuser ihvertfall.

Skrevet

Europris hadde før jul.

Anonymous poster hash: 83739...638

Skrevet

Denne var skikkelig kul da, men litt dyr til å gå på batteri kanskje (den vi har går på strøm)

http://www.helti100.no/2-i-1-globus-jorden-dag-natt.html

Den er kjempestilig, har sett på den, men ja skulle ønske den gikk på strøm :) Får se, det er sikkert noe han kan ønske seg til bursdagen også ;) 

Skrevet

Takk for mange gode forslag! Skal til byen i løpet av uka, da kan jeg høre på bokhandlene der :) Europris har ikke her i alle fall, men kanskje de har på nett. 

Skrevet (endret)

Toys r us hadde til rundt 500 før jul i alle fall. Fin og detaljert med dyr på alle landene, og med lys.

Endret av Miamimom

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...