Gå til innhold

Hadde dere mensmurringer før dere testet positivt?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det var pga murringer jeg tok test, jeg hadde jo mens murringer lenge men mens kom jo aldri. Så der var det et lite frø i magen :D

Har det fortsatt også, er 18 uker på vei :)

Endret av Bellak

Takk for svar :)

Jeg blør fortsatt, ikke mye, men det er friskt blod. Har ikm  på torsdag, så regner med at det blir skikkelig mensen da..

Jeg har aldri blødd i tidligere svangerskap, så synes det er litt rart at jeg gjør det nå.

Jeg kunne jo tatt en ny test, men jeg vil ikke bruke mer penger på dyr apotektest, så venter heller på billigtestene.

HI

Anonymous poster hash: bc3f7...ee2

Annonse

hadde masse mens smerter! i flere uker før jeg tok testen. husker jeg sa til sambo " jeg tror ikke jeg er gravid men nå har jeg gått å hat vondt & følt meg uggen i over 2 uker, jeg tar en test.. om den blir neggativ bestiller jeg en lege time, for jeg er enten gravid eller syk.." å der var det gitt et stort tydlig + tegn :D så da ble det lege time likevell. bare noen uker senere. var plaget med blødninger de første 4-5 ukene, var overbevist om at jeg hadde mistet igjen men ringte lege & forklarte, der fikk jeg høre at blødningier var helt normalt, det var bare livmor som strakk seg, så lenge jeg ikke blødde masse + kjempe vondt var det ikke farlig. 

Anonymous poster hash: d6cb2...971

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...