Anonym bruker Skrevet 2. februar 2015 #1 Skrevet 2. februar 2015 ? Anonymous poster hash: 5bb89...95d
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2015 #2 Skrevet 2. februar 2015 Det finnes ikke billige løsninger som funker. Jeg dekker ettervekst hver 3 dje uke, klipper håret hver 6 uke og helfarger/ stripr to ganger i året. Da er jeg halveis innenfor med greit hår. Anonymous poster hash: 12fb3...0bc
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2015 #3 Skrevet 2. februar 2015 Jeg gikk fra å stripe håret til å farge det. Dette ble billigere og det tar mindre tid hos frisøren. Tidsbesparende, hjelper mye på når etterveksten må tas 1 gang i mnd. Anonymous poster hash: 3a0dd...139
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2015 #4 Skrevet 2. februar 2015 Det billigste er å farge selv. Jeg farger selv, og jeg er ikke skjoldete. Tror ikke jeg hadde fått det til om jeg ikke hadde hatt relativt kort hår. Det er ikke pinkort altså, jeg kan bruke klemmer, og gjerne en liten strikk, få håret bak ørene. Anonymous poster hash: 400d7...282
Gulltopp med Knoll og Tott Skrevet 2. februar 2015 #5 Skrevet 2. februar 2015 Å farge ettervekst er det rimeligste
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2015 #6 Skrevet 3. februar 2015 Billigeste er å farge ettervekst selv, jeg har gjort det i mange år og har alltid fått masse komplimenter for håret mitt Trenger ikke frisør for å bare farge etterveksten, om du ikke skal ha striper og dill dall da. Anonymous poster hash: c2094...fa4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå