Anonym bruker Skrevet 2. februar 2015 #1 Skrevet 2. februar 2015 4-åringen hadde et uhell og tisset på seg ute, og det rant mye ned i den ene skoen. Har spylt og vasket dem for hånd med såpe to ganger, men det stinker fortsatt tiss av den ene skoen! Det står på nettsidene til Viking at disse skoene ikke kan tas i vaskemaskinen, men hvordan skal jeg få dem rene? Noen som har tips? Anonymous poster hash: fa588...d92
Gjest flykræsj Skrevet 2. februar 2015 #2 Skrevet 2. februar 2015 Jeg har vasket Gore-tex sko i maskinen mange ganger. Går helt fint det. Vasker på ullprogrammet og setter dem inn med spray beregnet på Gore-tex etterpå.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2015 #3 Skrevet 2. februar 2015 Jeg har vasket Gore-tex sko i maskinen mange ganger. Går helt fint det. Vasker på ullprogrammet og setter dem inn med spray beregnet på Gore-tex etterpå. Åh, da gjør jeg det! Takk Anonymous poster hash: fa588...d92
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2015 #4 Skrevet 2. februar 2015 Det har jeg gjort også. Det går nok strålende😊 Anonymous poster hash: 4c4f5...65e
Lessismore Skrevet 2. februar 2015 #5 Skrevet 2. februar 2015 Men for all del, ikke ha de i tørketrommel. Det gjorde jeg... Smart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå