Gå til innhold

Noen som kan anbefale meg et feriested i Danmark? Gjerne like ved legoland eller andre fornøyelses parker:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Første gang på ferie i  Danmark!

Anonymous poster hash: 02206...71f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ebeltoft rett i nærheten av Djurs sommerland.

Anonymous poster hash: fde09...74e

Skrevet

Ebeltoft ved Djurs ;) Da har du også en zoo 10 min unna, og et akvarium 15 min unna. Elsket djurs!!

Vi hadde sommerhus i fugleslev - helt perfekt! Rett utenfor ebeltoft, men mye mer rolig.

Anonymous poster hash: 7ebc1...b82
Skrevet

Lalandia Billund. Ved siden av Legoland.

Anonymous poster hash: 7cf90...516

Skrevet

Lalandia Billund er mitt tips også. Vesla mi snakker fortsatt med stjerner i øynene om fjorårets ferie :-)

Anonymous poster hash: 2ab5b...fa6
Skrevet

Skandihest!

Da bor dere på en hestgård ikke langt fra legoland og lalandia. Vi var der i fjor og det var supert. Ungene red hver dag.

Skrevet

Vi leide hus i Dyngby, da hadde vi under en times kjøring til både Legoland og Givskud :)

Skrevet

Ungene her elsker Lalandia.

De er fra 5 til 14 år og vi er der ca annenhvert år, siden vi ikke var der i fjor MÅ vi dit i år. Alle sammen vil dit, selv eldstemann elsker badelandet, bowlingen, minigolfen, maten osv. Jeg hadde jo trodd at de etterhvert ble litt lei og heller ville andre steder, men nei, da vi spurte hva de hadde lyst til å gjøre denne sommeren var det enstemmig Lalandia :)

Ligger rett over veien fra Legoland, så dit kan du gå. Vi pleier kjøpe en sånn pakkeløsning hvor det er med todagers billett til Legoland i prisen. Hyttene er rene, moderne og fine, veldig tilrettelagt for barn. Når man leier hytte der er det gratis å bruke lekelandet og badelandet i Lalandia, ungene elsker det. Restaurantene er barnevennlige, ungene snakker om buffetene der enda.

Det er ikke noe problem å kjøre til andre parker som Løveparken e.l., det er korte avstander i Danmark.

http://www.lalandia.dk/no/Pages/forside.aspx

http://www.colorline.no/batreise_med_overnatting/lalandia_feriesenter_i_billund

Anonymous poster hash: 80e2d...fa4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...