Anonym bruker Skrevet 2. februar 2015 #1 Skrevet 2. februar 2015 Første gang på ferie i Danmark! Anonymous poster hash: 02206...71f
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2015 #3 Skrevet 2. februar 2015 Ebeltoft rett i nærheten av Djurs sommerland. Anonymous poster hash: fde09...74e
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2015 #4 Skrevet 2. februar 2015 Ebeltoft ved Djurs Da har du også en zoo 10 min unna, og et akvarium 15 min unna. Elsket djurs!! Vi hadde sommerhus i fugleslev - helt perfekt! Rett utenfor ebeltoft, men mye mer rolig. Anonymous poster hash: 7ebc1...b82
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2015 #5 Skrevet 2. februar 2015 Lalandia Billund. Ved siden av Legoland. Anonymous poster hash: 7cf90...516
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2015 #6 Skrevet 2. februar 2015 Lalandia Billund er mitt tips også. Vesla mi snakker fortsatt med stjerner i øynene om fjorårets ferie :-) Anonymous poster hash: 2ab5b...fa6
tante grusom master of law Skrevet 2. februar 2015 #7 Skrevet 2. februar 2015 Skandihest! Da bor dere på en hestgård ikke langt fra legoland og lalandia. Vi var der i fjor og det var supert. Ungene red hver dag.
valkyrien Skrevet 2. februar 2015 #8 Skrevet 2. februar 2015 Vi leide hus i Dyngby, da hadde vi under en times kjøring til både Legoland og Givskud
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2015 #9 Skrevet 2. februar 2015 Ungene her elsker Lalandia. De er fra 5 til 14 år og vi er der ca annenhvert år, siden vi ikke var der i fjor MÅ vi dit i år. Alle sammen vil dit, selv eldstemann elsker badelandet, bowlingen, minigolfen, maten osv. Jeg hadde jo trodd at de etterhvert ble litt lei og heller ville andre steder, men nei, da vi spurte hva de hadde lyst til å gjøre denne sommeren var det enstemmig Lalandia Ligger rett over veien fra Legoland, så dit kan du gå. Vi pleier kjøpe en sånn pakkeløsning hvor det er med todagers billett til Legoland i prisen. Hyttene er rene, moderne og fine, veldig tilrettelagt for barn. Når man leier hytte der er det gratis å bruke lekelandet og badelandet i Lalandia, ungene elsker det. Restaurantene er barnevennlige, ungene snakker om buffetene der enda. Det er ikke noe problem å kjøre til andre parker som Løveparken e.l., det er korte avstander i Danmark. http://www.lalandia.dk/no/Pages/forside.aspx http://www.colorline.no/batreise_med_overnatting/lalandia_feriesenter_i_billund Anonymous poster hash: 80e2d...fa4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå