Gå til innhold

tester med svake streker, og "utgått dato"

Anbefalte innlegg

Skjønner ingenting her! På Lørdag begynte jeg stusse over at ting plutselig luktet så sterkt, så tok en test for sikkerhets skyld... etter noen minutter viste den svak positiv!? (Tok tilsammen 3 slike på lørdag! 3 på søndag og en i dag...) alle likens! :/

Testene gikk ut på dato i november 2014 (tok både av disse i desember og begynnelsen av januar, men da var de negative..)

Jada, høres skikkelig tett ut nå! Men kan man stole på disse!? Har aldri vært SÅ forvirret før! 😂

Har egentlig ikke prøvd på å bli gravid, vi har bare latt ting gå som det går... :)

Anonymous poster hash: 75874...52a

post-42-1967303_thumb.jpg

Fortsetter under...

Tok den siste testen igår, og den var helt klart positiv! 😍

...og på ettermiddagen idag fikk jeg en cb digital (som jeg, utålmodigheten selv) ikke klarte spare til i morgen tidlig... Resultat: "ikke gravid"! 😡

Så, i ettertid kom jeg på at mange kopper kaffe og vann rett før kaaanskje kan ha skylda...!? 😯

Uff! Heretter er det slutt på testing i hytt og pine! 😩

Anonymous poster hash: 780c6...6cd

Annonse

De der kan umulig være noe annet enn positive. Jeg ville ha ventet litt med den digitale. Hvilken dpo er du? Jeg tviler på at datoen har noe å si.

Anonymous poster hash: 635fd...32f

er da en grunn til at det står utløpsdato på ting da!

Anonymous poster hash: 7b814...491

De der kan umulig være noe annet enn positive. Jeg ville ha ventet litt med den digitale. Hvilken dpo er du? Jeg tviler på at datoen har noe å si.

er da en grunn til at det står utløpsdato på ting da!

Anonymous poster hash: 7b814...491

Har du sett hvor mange matvarer som har dato stempling? F.eks salt,  slike ting kan ikke gå ut på dato, men pga. loven må det dato stemples. Tror nok det er det samme med tester.

Annonse

Tok den siste testen igår, og den var helt klart positiv!

...og på ettermiddagen idag fikk jeg en cb digital (som jeg, utålmodigheten selv) ikke klarte spare til i morgen tidlig... Resultat: "ikke gravid"!

Så, i ettertid kom jeg på at mange kopper kaffe og vann rett før kaaanskje kan ha skylda...!?

Uff! Heretter er det slutt på testing i hytt og pine! Anonymous poster hash: 780c6...6cd

Fått testet mer?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...