Gå til innhold

Hvis du er invitert i bryllup og middagen er..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helt greit med tapas.

Men jeg hadde nok spist godt før jeg kom for jeg liker det ikke.Anonymous poster hash: 6aa50...34f

Hvordan kan man ikke like tapas? Det er jo så mye forskjellig!! Jeg synes tapas er supert i bryllup, tenker på å ha det selv siden vi vil ha ett litt løssluppent og uformelt bryllup. Men det er viktig St det er nok, og at man ikke blir stående i kø i evigheter!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hadde vært et tragisk bryllup i mine øyne. Å servere fingermat passer på en venninnekveld, men IKKE i bryllup!

Anonymous poster hash: 3b503...05b

Skrevet

Hadde elsket det! Liker det at man kan spise seg passe mett og velge litt selv utifra hva man liker.

Deres bryllup skal være slik dere vil. Om noen har et problem med det, syns jeg bare de er utakknemlig. Ikke bry deg om hva andre tenker.. Noen synes det blir feil uansett 😉

Skrevet

Elsker tapas og uformelle bryllup.

Hater stive bryllup, hvor man skal sitte ved bordet i en evighet, får kjedelige bittesmå retter man ikke blir mett av.

Skrevet

Ja takk til tapas! 😊😊

Skrevet

Vi serverte tapas og syns det var helt topp! Det beste syns jeg var at vi ikke satt 5-6 timer ved bordet som man ofte gjør når det serveres 3-retters.

Anonymous poster hash: a6f12...4fc

Skrevet

Jeg liker konseptet og at det blir litt mindre stivt, men jeg hater å spise tapas. Har spist det utrolig mange ganger og steder, men har enda til gode å spise en eneste ting på et tapasbord som har smakt godt.

Anonymous poster hash: 8a8c3...d14

Skrevet

Vi serverte tapas og syns det var helt topp! Det beste syns jeg var at vi ikke satt 5-6 timer ved bordet som man ofte gjør når det serveres 3-retters.

Anonymous poster hash: a6f12...4fc

Husker du hvor lenge dere brukte på middagen? Hadde dere noe dessert?

HI

Anonymous poster hash: 3a36d...dd1

Skrevet

Helt greit med tapas.

Men jeg hadde nok spist godt før jeg kom for jeg liker det ikke.Anonymous poster hash: 6aa50...34f

Hvordan kan man ikke like tapas? Det er jo så mye forskjellig!! Jeg synes tapas er supert i bryllup, tenker på å ha det selv siden vi vil ha ett litt løssluppent og uformelt bryllup. Men det er viktig St det er nok, og at man ikke blir stående i kø i evigheter!!

Det er faktisk fullt mulig, jeg er heller ikke veldig glad i tapas. Jeg liker ikke skinker, heller ikke "rare" oster (dvs sterkere smak enn norvegia..), liker ikke tomatsaus-smak, ikke spanske kjøttboller, ikke oliven, ikke dadler med bacon.. Jeg liker brød, aioli og kylling, men er jo litt kjipt å bare spise det.

Anonymous poster hash: f60f0...4ee

Skrevet

Personlig er jeg utrolig kresen og liker veldig lite innen matveien... Er flaut når jeg er på sånne tilstellinger og jeg ikke spiser/spiser veldig lite fordi jeg ikke liker det. Jeg synes det hadde vært kjempelurt å hatt tapas, så får alle noe de liker :-) 

Skrevet

Kommer veldig an på hvor mange gjester dere skal ha i bryllupet og hvordan dere skal gjennomføre serveringen. Ofte så blir det rotete hvis gjestene skal forsyne selv selv, gå til og fra. En ting er julebordet eller en uformell fest, men i et bryllup som med taler etc.

Ellers er Tapas i seg selv supergodt, kan godt måle seg med en god bryllupsmiddag.

Jeg ville ikke servert tapas, nettopp for at jeg synes middagen i et bryllup bør være litt ordnet.

Festen etterpå derimot kan godt ta av 😊🎉

Skrevet

Tapas er ikke middag. Logistikken blir vanskelig om alle skal tråkke fram og tilbake for å hente mat hele tiden.

Anonymous poster hash: 0959e...386

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...