Anonym bruker Skrevet 31. januar 2015 #1 Skrevet 31. januar 2015 Tapas. Hva tenker du da, helt ærlig? Vi har bestemt oss for å ha tapas i bryllupet vårt, både fordi jeg og forloveden min liker det bedre enn tradisjonel bryllupsmat, fordi det blir enklere for våre unge, uerfarne servitører og fordi vi ønsker oss en uformell feiring. Hos cateringselskapet vi skal bestille mat får vi fint en tre-retters til samme prisen som vi skal betale for tapas og dessert, så det handler ikke om pengene. Det blir masse mat og "middagtapas" ikke "snacksetapas". Vi er likevel litt redd for at gjestene skal tro at vi har valgt det for å få det så billig som mulig og at vi er kjipe og gjerrig på deres bekostning. Så, hva hadde du tenkt? Anonymous poster hash: 3a36d...dd1
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2015 #2 Skrevet 31. januar 2015 hadde elsket det Anonymous poster hash: 1bfd8...060
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2015 #3 Skrevet 31. januar 2015 Jeg elsker tapas og hadde blitt glad hvis det hadde vært det som ble servert i bryllupet Husk at det er deres bryllup Jeg liker at det er ulike matsorter å velge mellom, da jeg ikke spiser hva som helst. Anonymous poster hash: 22deb...0de
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2015 #4 Skrevet 31. januar 2015 Helt topp Anonymous poster hash: 1c84f...da2
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2015 #5 Skrevet 31. januar 2015 Tapas. Hva tenker du da, helt ærlig? Vi har bestemt oss for å ha tapas i bryllupet vårt, både fordi jeg og forloveden min liker det bedre enn tradisjonel bryllupsmat, fordi det blir enklere for våre unge, uerfarne servitører og fordi vi ønsker oss en uformell feiring. Hos cateringselskapet vi skal bestille mat får vi fint en tre-retters til samme prisen som vi skal betale for tapas og dessert, så det handler ikke om pengene. Det blir masse mat og "middagtapas" ikke "snacksetapas". Vi er likevel litt redd for at gjestene skal tro at vi har valgt det for å få det så billig som mulig og at vi er kjipe og gjerrig på deres bekostning. Så, hva hadde du tenkt? Anonymous poster hash: 3a36d...dd1 Jeg synes det er simpelt. Selv om tapas er god mat synes jeg at mat skaper stemning og det passer seg ikke i et bryllup. Med tanke på taler og det man ønsker og forventer i et bryllup lar det seg vanskelig kombinere med at gjestene flyr frem og tilbake og henter maten. Det skaper en del forutsetninger som jeg synes passer bedre til en veldig uformell lunsj enn et bryllup. Det er min mening, selv om jeg er glad i Tapas. Anonymous poster hash: f0c89...9b2
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2015 #6 Skrevet 31. januar 2015 Helt ok. Ikke noe mer enn det. Anonymous poster hash: 6b9e1...020
Sint naken biltyv Skrevet 31. januar 2015 #7 Skrevet 31. januar 2015 Hadde blitt så glad. Elsker tapas
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2015 #8 Skrevet 31. januar 2015 Hadde blitt veldig glad! Anonymous poster hash: 5bb6f...d1d
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2015 #9 Skrevet 31. januar 2015 God mat, men det harmonerer ikke med mine tanker om bryllupsmiddag. Anonymous poster hash: 98ea1...ba7
Elsker livet Skrevet 31. januar 2015 #10 Skrevet 31. januar 2015 Heller tapas enn kalvestek på en seng av rødvinssaus og fløtegratinerte poteter. Syns de typiske tradisjonelle bryllupsmiddagene er kjedelige, og har sjelden følt det er noen wow-faktor over serveringen. Et spennende tapasbord setter jeg pris på, og elsker at bryllup ikke skal være en lekeslottsmiddag.
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2015 #11 Skrevet 31. januar 2015 Har fått servert tapas i bryllup tidligere. Tipp, topp, tommel opp! Anonymous poster hash: abfdf...411
Tante Gustava Skrevet 31. januar 2015 #12 Skrevet 31. januar 2015 Elsker uformelle bryllup, og hadde elsket tapas!
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2015 #13 Skrevet 31. januar 2015 Vi har vært i et tapas-bryllup. Utrolig bra!! Sinnsykt mye forskjellig og GOD mat! Plenty av både varmt og kaldt! Go for it! Anonymous poster hash: 3dc1c...6ed
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2015 #14 Skrevet 31. januar 2015 Har vært i tapasbryllup - helt supert!! Kan styre min begeistring for steik og brune sauser, som ofte er alternativet. Anonymous poster hash: 753dc...14b
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2015 #15 Skrevet 31. januar 2015 Tapas blir jo på en måte et koldtbord. Vi var i koldtbord-bryllup i fjor sommer, og det var helt supert! De hadde en dyktig toastmaster som ledet flott gjennom middagen, det ble både høytidelig og flott, samtidig som det ble naturlige pauser innimellom folk forsynte seg - noe som var spesielt bra siden det var en del barn i bryllupet. (Men selv om det var ca ti barn i bryllupet i alderen 0 til 12 år, var det ikke "barneselskap", det at det var koldtbordservering gjorde at det ble mange små "pauser" for barna, og jeg følte på ingen måter at det var forstyrrende med så mange barn!) Gå for tapas om det er det dere har lyst til! Anonymous poster hash: c3ee6...bbc
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2015 #16 Skrevet 31. januar 2015 Jeg har fått tapas i to bryllup. Ene gangen var det lite å velge mellom. Gikk fort tomt for det som var godt, og var i det hele tatt kjipt og billig. Desserten var noen bittesmå beger med sjokolademousse. Det var mange gjester og alle måtte hente mat på et lite buffetbord i naborommet, så det tok veldig lang tid og ingen spiste samtidig. Andre bryllupet hadde bugnende fat, rikelig med mat, stor variasjon og fantastiske smaker. Desserten var også super. En av de beste bryllupsmåltidene jeg har spist. Maten var lett tilgjengelig på flere "stasjoner", så det var lett å for alle å forsyne seg uten kø Tapas er supert, men tenk på gjennomføringen, så blir det en god opplevelse for alle Anonymous poster hash: 91280...2f0
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2015 #17 Skrevet 31. januar 2015 Tapas er fantastisk, så lenge det harmonerer med stilen i resten av bryllupet. Tenker at stilen i bryllupet generelt bør være mer løssluppen og uformell hvis det skal passe med tapas. Men det er i mitt hode. Hvis jeg bare ser på maten, så synes jeg et godt utvalg av tapas er kjempebra mat, og det gir mulighet til å sitte lenger ved bordet uten at gjestene kjeder seg, for det blir endel naturlig bevegelse i løpet av middagen og folk får små "pauser" underveis. Anonymous poster hash: 69b00...27b
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2015 #18 Skrevet 31. januar 2015 Har vært i ett bryllup med tapas. Ble veldig glad da vi fikk vite det og maten var virkelig god. Veldig koselig bryllup Anonymous poster hash: 4c56c...027
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2015 #19 Skrevet 1. februar 2015 Tusen takk for masse tilbakemelding. Da holder vi oss nok til planen HI Anonymous poster hash: 3a36d...dd1
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2015 #20 Skrevet 1. februar 2015 Helt greit med tapas. Men jeg hadde nok spist godt før jeg kom for jeg liker det ikke. Anonymous poster hash: 6aa50...34f
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2015 #21 Skrevet 1. februar 2015 Synes ikke noe om å servere Tapas som middag. http://m.db.no/2011/03/31/tema/reise/sondag/storbyferie/ferie/16025958/?www=1 Anonymous poster hash: 232b5...931
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2015 #22 Skrevet 1. februar 2015 Vi skal også ha tapas i vårt bryllup senere i år. Bryr meg ikke hva andre mener om det. Både jeg og mannen elsker det, og ingen av oss er spesielt glade i steik eller andre tradisjonelle kjøttretter. Er jo VI som feirer, ikke gamle tanter og lignende? Anonymous poster hash: 79513...890
Iiiiik Skrevet 1. februar 2015 #23 Skrevet 1. februar 2015 Jeg synes folk skal planlegge det bryllupet de vil ha. Selvfølgelig skal man ta hensyn til gjestene, men selv om det er en her som sier hun ikke liker tapas, så bør det være mulig for stort sett alle å finne noe de liker. Å ha flere serveringsstasjoner er lurt, da kan mange forsyne seg samtidig. Dessuten er det viktig at det er nok mat. Synes noen ganger det er for lite av enkelte retter når man bestiller tapas til store selskaper og det er stusselig synes jeg.
overlord Skrevet 1. februar 2015 #24 Skrevet 1. februar 2015 Har aldri fått servert tapas i bryllup. Har ikke opplevd å få servert noe som smaker bedre enn tapas i noe bryllup!
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2015 #25 Skrevet 1. februar 2015 Helt greit med tapas. Men jeg hadde nok spist godt før jeg kom for jeg liker det ikke. Anonymous poster hash: 6aa50...34f Hahaha det er det rareste jeg har hørt😂😂😂😂😂😂😂😂 Du liker ikke feks kjøttboller, salater, poteter? Du liker faktisk ingenting? 😂😂😂😂😂 Anonymous poster hash: 617fc...455
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå