Gå til innhold

Er jeg urimelig når jeg nekter manne å sitte barbeint i sofaen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja du er veldig urimelig

Skrevet

Neida hvorfor skal mannen sitte i sofaen i det hele tatt?

Skrevet

Æsj, jeg hater føtter. Så etter min mening er du ikke urimelig. Men jeg klarer å tenke utenfor meg selv og ser at du kanskje er bittelitt urimelig... 😬

Men forstår deg veldig godt! Mannen har en tendens til å gå barbeint når vi har middagsgjester. Jeg synes det er ekstremt flaut!!! Og det selv om han har noenlunde velpleide føtter...

Anonymous poster hash: b40d4...4c0

Skrevet

Hahaha! Dagens! Skulle tatt seg ut om jeg hadde nektet gubben å sitte i sofaen uten sokker. Sofaen er like mye hans som min, og nåde han om han hadde nektet meg å gå barbeint eller sittet barbeint i sofaen.

Anonymous poster hash: 1e4aa...165

Skrevet

Ja, du er urimelig. Men jeg skjønner du syns føttene hans er ekle ;)

Min mann smører inn og maserer bena mine hver kveld, men ikke ti ville hester hadde fått meg til å gi han samme behandling. Mine føtter er topp, alle andre sine er ekle :P

Anonymous poster hash: 871c0...41c

Skrevet

Det er jo en litt guffen vei å gå. At du skal bestemme hvor lista skal ligge for hans fotpleie og hva som er godt nok for putene dine. Tåler du at han etablerer normer for hvor tynn du skal være for spisebordsstolene, hvilke sanitetsprodukter du skal bruke for å unngå å lukte vondt osv?

Skjønner kanskje poenget? Jeg synes det er veldig lite greit i et likeverdig forhold at den ene skal bestemme den andres egenpleie og påkledning.

Skrevet

Får han lov å sove uten sokker i senga? 😜

Anonymous poster hash: 8adca...32d

Skrevet

Jeg syns mannen din er urimelig som utsetter deg for ekle føtter som han lett kan gjøre mer delikate. Å de føttene har du senga di også? Hadde bedt han stelle de, evt. hadde jeg tilbydd meg å gjøre det for han. Men jeg har ingen problemer med å stelle andres udelikate kroppsdeler. 

Skrevet

Det er jo på grunn av føttenes tilstand jeg nekter han. Hadde beina vært stelte kunne han gjort hva han ville. Jeg steller egne bein og forventer at en voksen mann selv kan stelle sine.

Hi

Anonymous poster hash: 336c6...c05

Kan ikke du tilby å stelle føttene hans da?

Anonymous poster hash: ee4e4...8b5

Skal jeg tilby å vaske han i rumpa også? Siden du virker til å mene at han bør slippe ansvar for egen kroppspleie.

Hi

Det kommer litt an på hva du legger i kroppspleie da. De fleste menn jeg kjenner driver ikke med fotfil, peeling og pedikyr på jevnlig basis. Det vil ikke si at de har uhygieniske føtter, de dusjer og vasker beina sine.

Og jeg må få si at med den kommentaren virker du utrolig kjip mot mannen din. Huff så fælt å hjelpe den du skal dele livet ditt med. Jeg gir mannen min hodebunnsmassasje med oljer siden han er utsatt for flass, men det bør jeg tydeligvis bare slutte med, han bør jo klare å pleie det selv!

Takk og pris er jeg ikke slave i hjemmet, og må gjøre alt for mannen. Personlig hygiene får han klare selv!

Anonymous poster hash: 153e6...dcf

Skjønner dere aldri klør hverandre på ryggen, masserer hverandre eller noe som helst. Det høres koselig ut.

Nå som jeg er høygravid masserer mannen ryggen min og føttene mine, han hjelper meg til og med med å klippe tånegler, fordi jeg ikke får til å bøye meg så dypt uten å skrike i smerte. Jeg er han evig takknemlig for det, og er så glad for at vi har et så godt og nært forhold at vi kan hjelpe hverandre med personlig pleie når vi har behov for det fremfor å skulle grøsse av det på avstand. Synes det er koselig å kunne være så fysisk nær mannen min, og han synes det samme tilbake.

Slave nei, vi samarbeider tett og nært og hjelper hverandre med den største glede. Synes du virkelig det er slavearbeid å gjøre noe for mannen din?

Skrevet

Det er jo på grunn av føttenes tilstand jeg nekter han. Hadde beina vært stelte kunne han gjort hva han ville. Jeg steller egne bein og forventer at en voksen mann selv kan stelle sine.

Hi

Kan ikke du tilby å stelle føttene hans da?

Skal jeg tilby å vaske han i rumpa også? Siden du virker til å mene at han bør slippe ansvar for egen kroppspleie.

Hi

Så hyggelig dere har det sammen, da :)

Anonymous poster hash: f472d...e08

Anonymous poster hash: f472d...e08

Skrevet

Ja det er urimelig, be han stelle føttene sine da, eller slutte å skrape på sofaen ;-) også kan du flytte på putene, om det er så nøye.. En pute=bruksgjennstand mener nå jeg da.

Anonymous poster hash: 1dc7d...450

Skrevet

Bytt ut putene med noen som tåler vanlig bruk.

Anonymous poster hash: 24670...401

Skrevet

Jeg haaater føtter så her er det også sokkepåbud. Han sover barbeint, men jeg er ikke borti føttene hans. Gir eller får aldri fotmassasje for det takler jeg ikke. Men dette vet mannen min og han respekterer det. Funker fint for oss.

Anonymous poster hash: 9b560...06e

Skrevet

Du er urimelig. Når det er sagt så hater jeg føtter. Hadde min samboer gnikket sine barføtte bein i sofaen hadde jeg nok klikket og vært enda mer urimelig enn du ;)

Anonymous poster hash: 956ac...8ae
Skrevet

Her hos oss må mannen pent holde seg i kurven sin. Prøver han seg på sofaen, blir han sendt tilbake umiddelbart!

Skrevet

Du er nok urimelig ja. Men, ustelte føtter som skraper i sofaen er skikkelig ekkelt. Og å stelle mannens føtter? Jeg Hade ikke tatt i mannens føtter med ildtang en gang.

Skrevet

Jeg lurer nesten på hva slags menn dere har når dere ikke takler å ta på føttene hans engang, eller ha de i sofaen. Det er fascinerende lesning.

Som svar til HI, jeg synes det er urimelig. Det er vel like mye hans hus og hans sofa? Putene dine kan du flytte om du ikke vil ha føtter på de, eller gi beskjed om at akkurat putene er off limits for barføtter. Og synes du føttene hans er så ekle så bestill time til fotpleie til han som en gave for klargjøring til sommerføtter. Det virker ikke som at han plages av føttene sine, så at du skal kreve at han pleier de selv etter din standard blir litt feil. Så lenge de ikke setter skitne spor i sofaen og luktes to rom unna så er det ikke uhygieniske føtter, regner med han vasker de sammen med resten av kroppen i dusjen.

Skrevet

Jeg lurer nesten på hva slags menn dere har når dere ikke takler å ta på føttene hans engang, eller ha de i sofaen. Det er fascinerende lesning.

Som svar til HI, jeg synes det er urimelig. Det er vel like mye hans hus og hans sofa? Putene dine kan du flytte om du ikke vil ha føtter på de, eller gi beskjed om at akkurat putene er off limits for barføtter. Og synes du føttene hans er så ekle så bestill time til fotpleie til han som en gave for klargjøring til sommerføtter. Det virker ikke som at han plages av føttene sine, så at du skal kreve at han pleier de selv etter din standard blir litt feil. Så lenge de ikke setter skitne spor i sofaen og luktes to rom unna så er det ikke uhygieniske føtter, regner med han vasker de sammen med resten av kroppen i dusjen.

Å, mannen min er en sexy sak han. Det er kun føtter jeg har problemer med.

På samme måte som du kanskje har et anstrengt forhold til navlelo, frosker eller tarantella.

Skrevet

Jeg skjønner deg! Jeg får angst når mannen min har beina i sofaen. Jeg sier ikke noe men må bare gå ut av rommet.

Han har masse hard hud under beina som han klør og skraper på overalt. Og fotvorter. Usj og æsj.

Anonymous poster hash: f52bc...bdd

Skrevet

Det er jo en litt guffen vei å gå. At du skal bestemme hvor lista skal ligge for hans fotpleie og hva som er godt nok for putene dine. Tåler du at han etablerer normer for hvor tynn du skal være for spisebordsstolene, hvilke sanitetsprodukter du skal bruke for å unngå å lukte vondt osv?

Skjønner kanskje poenget? Jeg synes det er veldig lite greit i et likeverdig forhold at den ene skal bestemme den andres egenpleie og påkledning.

Jeg har lagt ned veto i mitt hus: alle må bruke deo ☺️ Når det er sagt synes jeg ikke Hi kan bestemme at føtter ikke skal opp i sofaen, men det er litt ekkelt med fæle føtter på putene. For putene skal man jo ha ansiktet sitt på etterpå når man ligger på sofaen. Så... Jeg synes ikke Hi kan bestemme noen ting, men hun kan jo prøve å ta av seg trusa og sitte på rompa på hodeputa hans og spørre om han vil legge hodet sitt der nå... 😝

Anonymous poster hash: 353d2...506

Skrevet

Å, mannen min er en sexy sak han. Det er kun føtter jeg har problemer med.

På samme måte som du kanskje har et anstrengt forhold til navlelo, frosker eller tarantella.

Den ser jeg, absolutt :) 

Det som virket rart på meg er, sånn som det står i blant annet HI, at egne føtter er helt i orden å stelle med, men at det bare er mannens som er problemet. Regner med barnas også går greit, selv om det ikke har vært oppe som tema. Men der synser jeg bare, det kan jo hende det er mannen som steller føttene til barna. De som har problemer med føtter generelt har jeg full forståelse for, det blir noe annet å sammenligne det å stelle sin manns føtter med å vaske han i rompa. 

Synes bare det var så mye av "æsj, føttene til mannen, ekkelt, ekkelt", ble overrasket over det. Jeg har ingenting i mot å massere føttene til mannen min, kose med de og stryke på de når vi sitter i sofaen om kvelden. Men, som sagt, jeg har ingen problemer med føtter eller andre kroppsdeler, det kan jo hende det er et mye større tema og vanligere enn jeg var klar over. 

Skrevet

Hadde bedt han pleie føttene sine.

Her går vi alle barbeint året rundt, siden vi har vannbåren. Men er påpasselig at alle har velpleide og rene føtter.

Anonymous poster hash: 1af47...dbb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...