Anonym bruker Skrevet 31. januar 2015 #1 Skrevet 31. januar 2015 Han har veldig hard hud på beina og når han beveger dem i sofaen lager de en fryktelig skrapelyd. Blir også sprø bare av synet av nakne bein oppå Hay-putene mine. Anonymous poster hash: 336c6...c05
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2015 #2 Skrevet 31. januar 2015 Han har veldig hard hud på beina og når han beveger dem i sofaen lager de en fryktelig skrapelyd. Blir også sprø bare av synet av nakne bein oppå Hay-putene mine. Anonymous poster hash: 336c6...c05 Du er sikkert urimelig, men jeg forstår deg så utrolig godt 😂 Anonymous poster hash: 3c234...d97
Linkii87 Skrevet 31. januar 2015 #3 Skrevet 31. januar 2015 Du får heller fikse beina hans da vettu :-) Jeg sitter uten sokker hele tiden.. Hadde bare sett teit på mannen min hvis han hadde sagt at jeg måtte ha noe på beina..
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2015 #4 Skrevet 31. januar 2015 Oj. Hadde ikke satt pris på om mannen min skulle nektet meg å ligge i sofaen uten sokker på. Flytt putene fa. Anonymous poster hash: 9dbcc...b0f
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2015 #5 Skrevet 31. januar 2015 Sitter barbeint selv, men mine bein er velstelte. Har de uansett ikke oppå putene og de lager ingen lyd.. Hi Anonymous poster hash: 336c6...c05
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2015 #7 Skrevet 31. januar 2015 Ja, jeg syntes du er urimelig Anonymous poster hash: d5c9d...618
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2015 #8 Skrevet 31. januar 2015 Ja. Jeg ville heller krevd at han tok et fotbad og stelte bena sine slik at de ikke er så ufyselige. Det må mannen min. Anonymous poster hash: 46e03...aa0
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2015 #9 Skrevet 31. januar 2015 Ja det synes jeg. Elsker å gå barbeint selv. Og bruker kun sokker inne hvis det er gulvkaldt. Anonymous poster hash: a8d24...26e
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2015 #11 Skrevet 31. januar 2015 Å, Herregud, ja! Hva med å gå til anskaffelse av fotbad, rasp og fotkrem i stedet? Jeg hadde aldri akseptert at noen forlangte at jeg måtte gå med sokker i mitt eget hjem. Anonymous poster hash: f472d...e08
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2015 #12 Skrevet 31. januar 2015 Herregud ja du er urimelig Anonymous poster hash: eabc1...1e3
amandine Skrevet 31. januar 2015 #14 Skrevet 31. januar 2015 Uff! Hadde mannen prøvd seg på å nekte meg bare føtter i sofaen, ja da hadde hundreogett vært ute. Skulle han nekte meg noe som helst i vår felles sofa?? Det er jo latterlig! Så, enkelt svar på spørsmålet ditt: JA. Du er urimelig.
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2015 #16 Skrevet 31. januar 2015 Det er jo på grunn av føttenes tilstand jeg nekter han. Hadde beina vært stelte kunne han gjort hva han ville. Jeg steller egne bein og forventer at en voksen mann selv kan stelle sine. Hi Anonymous poster hash: 336c6...c05
Gjest MammaTilKidsa Skrevet 31. januar 2015 #17 Skrevet 31. januar 2015 Det er uhygienisk å gå rundt med nakne føtter i huset og deretter ta dem opp i sofa .
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2015 #18 Skrevet 31. januar 2015 Det er jo på grunn av føttenes tilstand jeg nekter han. Hadde beina vært stelte kunne han gjort hva han ville. Jeg steller egne bein og forventer at en voksen mann selv kan stelle sine. Hi Anonymous poster hash: 336c6...c05 Kan ikke du tilby å stelle føttene hans da? Anonymous poster hash: ee4e4...8b5
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2015 #19 Skrevet 31. januar 2015 Det er uhygienisk å gå rundt med nakne føtter i huset og deretter ta dem opp i sofa . På hvilken måte er det mer uhygienisk enn å gjøre det samme med sokker? Anonymous poster hash: ee4e4...8b5
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2015 #20 Skrevet 31. januar 2015 Det er jo på grunn av føttenes tilstand jeg nekter han. Hadde beina vært stelte kunne han gjort hva han ville. Jeg steller egne bein og forventer at en voksen mann selv kan stelle sine. Hi Anonymous poster hash: 336c6...c05 Kan ikke du tilby å stelle føttene hans da? Anonymous poster hash: ee4e4...8b5 Skal jeg tilby å vaske han i rumpa også? Siden du virker til å mene at han bør slippe ansvar for egen kroppspleie. Hi Anonymous poster hash: 336c6...c05
Gjest MammaTilKidsa Skrevet 31. januar 2015 #21 Skrevet 31. januar 2015 Det er uhygienisk å gå rundt med nakne føtter i huset og deretter ta dem opp i sofa . På hvilken måte er det mer uhygienisk enn å gjøre det samme med sokker? Anonymous poster hash: ee4e4...8b5 Jeg er sikker rar, men som lege har jeg sett litt av hvert hva føtter angår. Under føttene er det hard hud og løs hud, mange har neglesopp uten at de selv vet om det. Ytterligere kan man under føttene ha små rifter og sprekker som er gode rugestasjoner for bakterier. Sokkene beskytter mot det. Dessuten svetter man en del på føttene, noe sokkene også vil absorbere.
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2015 #22 Skrevet 31. januar 2015 Bare til å ta frem ostehøvelen, høvl i vei! Anonymous poster hash: 52374...8ae
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2015 #23 Skrevet 31. januar 2015 Det er jo på grunn av føttenes tilstand jeg nekter han. Hadde beina vært stelte kunne han gjort hva han ville. Jeg steller egne bein og forventer at en voksen mann selv kan stelle sine. Hi Anonymous poster hash: 336c6...c05 Kan ikke du tilby å stelle føttene hans da? Anonymous poster hash: ee4e4...8b5 Skal jeg tilby å vaske han i rumpa også? Siden du virker til å mene at han bør slippe ansvar for egen kroppspleie. Hi Anonymous poster hash: 336c6...c05 Det kommer litt an på hva du legger i kroppspleie da. De fleste menn jeg kjenner driver ikke med fotfil, peeling og pedikyr på jevnlig basis. Det vil ikke si at de har uhygieniske føtter, de dusjer og vasker beina sine. Og jeg må få si at med den kommentaren virker du utrolig kjip mot mannen din. Huff så fælt å hjelpe den du skal dele livet ditt med. Jeg gir mannen min hodebunnsmassasje med oljer siden han er utsatt for flass, men det bør jeg tydeligvis bare slutte med, han bør jo klare å pleie det selv! Anonymous poster hash: ee4e4...8b5
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2015 #24 Skrevet 31. januar 2015 Du er veldig urimelig. Er da ikke bare din sofa! Og det å ha puter man er redd for er bare tull. Anonymous poster hash: de0fc...eda
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2015 #25 Skrevet 31. januar 2015 Det er jo på grunn av føttenes tilstand jeg nekter han. Hadde beina vært stelte kunne han gjort hva han ville. Jeg steller egne bein og forventer at en voksen mann selv kan stelle sine. Hi Anonymous poster hash: 336c6...c05 Kan ikke du tilby å stelle føttene hans da? Anonymous poster hash: ee4e4...8b5 Skal jeg tilby å vaske han i rumpa også? Siden du virker til å mene at han bør slippe ansvar for egen kroppspleie. Hi Anonymous poster hash: 336c6...c05 Det kommer litt an på hva du legger i kroppspleie da. De fleste menn jeg kjenner driver ikke med fotfil, peeling og pedikyr på jevnlig basis. Det vil ikke si at de har uhygieniske føtter, de dusjer og vasker beina sine. Og jeg må få si at med den kommentaren virker du utrolig kjip mot mannen din. Huff så fælt å hjelpe den du skal dele livet ditt med. Jeg gir mannen min hodebunnsmassasje med oljer siden han er utsatt for flass, men det bør jeg tydeligvis bare slutte med, han bør jo klare å pleie det selv! Anonymous poster hash: ee4e4...8b5 Takk og pris er jeg ikke slave i hjemmet, og må gjøre alt for mannen. Personlig hygiene får han klare selv! Anonymous poster hash: 153e6...dcf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå