Gå til innhold

Murringer i nedre mage, hva er det?

Anbefalte innlegg

Jeg og min samboer har prøvd å bli gravide siden januar i fjor, og han på dette året gjennomgått en spontanabort i oktober (gravid uke 5), og ellers ingenting som har skjedd de andre mnd. Denne måneden tok jeg pergotime for å hjelpe til å få eggløsning, og merket godt jeg hadde hatt eggløsning på temperaturen på kroppen, og eggløsningslimet osv. Nå er det tre dager siden eggløsning, og jeg har murringsfølelser i nedre del av mage. Først var det kun på høyre side, men nå er det i både høyre og venstre på en måte. Litt vanskelig å forklare, men føles som svake mensensmerter.

Er dette bra eller dårlig tegn tror dere? Noen som har erfaring?

Tusen takk på forhånd for tilbakemelding.

Hilsen babysyk jente i håp om ny graviditet :-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144196410-murringer-i-nedre-mage-hva-er-det/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mange som er gravide som får det :) men tror også at man kan få mange "symptomer" av pergoen som man ikke er vandt med. Håper selvfølgelig du er gravid! Skal selve prøve pergo for første gang denne mnd, starter i morra :)

Lykke til!

Åja, får håpe jeg er gravid. Hadde vært så gøy  :D  :D  Jeg har hatt to måneder med pergotime sommeren 2014, så rart hvis jeg plutselig får "bivirkninger" eller litt symptomer av det nå, og ikke da. Men det kan jo godt være, vet ikke  :)  ^_^

Lykke til på pergo! Hvis du reagerer likt som meg, så vil du merke at du er hormonell. Ble mye humørsvingninger  :sjenert:

Jeg har godt på pergo, og fikk veldig mange "symptomer". Tror det er en vanlig bivirkning av pergo er jeg redd. Ble ikke gravid de månedene dessverre..

Vet også om mange som får murringer før ikm, og at det viser seg og være et symptom.. Ville rådet deg til å ikke legge for mye i det,uansett hva du skulle kjenne.

Har blitt klok av skadet etter lang tid med prøving ;)

Lykke til :)

Anonymous poster hash: 79681...26d

Jeg har godt på pergo, og fikk veldig mange "symptomer". Tror det er en vanlig bivirkning av pergo er jeg redd. Ble ikke gravid de månedene dessverre..

Vet også om mange som får murringer før ikm, og at det viser seg og være et symptom.. Ville rådet deg til å ikke legge for mye i det,uansett hva du skulle kjenne.

Har blitt klok av skadet etter lang tid med prøving ;)

Lykke til :)

Hei! Tusen takk for svar :-) ja forstår. Er så kjipt hvis det kun er bivirkninger :( hadde vært så gøy om det faktis var en ny graviditet!! Men likevel er det godt du fikk meg ned på jorda igjen slik at jeg er forberedt :) håper alt går bra med deg, og at dere får det snart til :))

Annonse

Jo, bare hyggelig :)

Hehe, jeg bare vet hvor utrolig frustrerende det er og gå å kjenne på kroppen om noe skjer.. Etter sååå mange måneder med fokuset på symptomer har jeg erfart at det ofte er bare det ekstra fokuset som skaper "symptomene". Jeg har kommet dit hen at jeg ikke tenker så mye på det lenger og da kjenner jeg jo ingenting.. Om du skjønner tegninga ;)

Det har faktsik vært slik at jo mer jeg har tenkt på det, drømt om det og hatt fokus på det jo mer har jeg kjent, hvis jeg ser tilbake 1 års tid. Jeg VET hvor utrolig vanskelig det er, for jeg har vært i gjennom det selv. Men, det beste er faktisk og finne noe annet(koselig og lysbetont) og ha fokus på.. Ikke fordi du blir lettere gravid av den grunn(for det tror jeg ingenting) på, men fordi du sparer deg selv for mye slitsom grubling og "stress" som det fører med seg..:)

Jo, bare hyggelig :)

Hehe, jeg bare vet hvor utrolig frustrerende det er og gå å kjenne på kroppen om noe skjer.. Etter sååå mange måneder med fokuset på symptomer har jeg erfart at det ofte er bare det ekstra fokuset som skaper "symptomene". Jeg har kommet dit hen at jeg ikke tenker så mye på det lenger og da kjenner jeg jo ingenting.. Om du skjønner tegninga ;)

Det har faktsik vært slik at jo mer jeg har tenkt på det, drømt om det og hatt fokus på det jo mer har jeg kjent, hvis jeg ser tilbake 1 års tid. Jeg VET hvor utrolig vanskelig det er, for jeg har vært i gjennom det selv. Men, det beste er faktisk og finne noe annet(koselig og lysbetont) og ha fokus på.. Ikke fordi du blir lettere gravid av den grunn(for det tror jeg ingenting) på, men fordi du sparer deg selv for mye slitsom grubling og "stress" som det fører med seg..:)

Ja helt sant! Det tror jeg veldig på :) leter du etter tegn til symptomer så klarer du å finne noe uansett. Helt klart! Så jeg skal prøve å slappe av. Pleier ikke tenke på det hele tiden, men var så annerledes følelse i magen tre dager etter EL, og nå har jeg litt ømme pupper (pleier ikke komme før mensen er der omtrent (mensen skal komme 12.februar), så er litt rart. Men jeg skal prøve å slappe av, og fokusere på andre ting feks :) det vil i vertfall hjelpe meg mye!

Tusen takk for du svarte meg :-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...