Anonym bruker Skrevet 31. januar 2015 #1 Skrevet 31. januar 2015 Noen som har laget det? Jeg skal bruke geisha sin risgrøt, men det er ikke samsvar mellom oppskriften der og oppskriften i heftet til ultra pro'en. Hvordan gjør dere det? Anonymous poster hash: 6a1e2...0c6
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2015 #2 Skrevet 31. januar 2015 Jeg bruker oppskriften på geisha grøtris. Koker vann og gryn i gryte til vannet er kokt inn, tilsetter salt og melk, gir det evnt et nytt oppkok hvis det skal gå litt fortere, setter inn i stekeovn i enten ultrapro eller jerngryte med lokk. Har aldri sjekket oppskriften til tupperware da, hva er forskjellen? Anonymous poster hash: 55124...ef3
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2015 #3 Skrevet 31. januar 2015 Jeg bruker oppskriften på geisha grøtris. Koker vann og gryn i gryte til vannet er kokt inn, tilsetter salt og melk, gir det evnt et nytt oppkok hvis det skal gå litt fortere, setter inn i stekeovn i enten ultrapro eller jerngryte med lokk. Har aldri sjekket oppskriften til tupperware da, hva er forskjellen? Anonymous poster hash: 55124...ef3 Oppskriften til tupperware er 3,5 dl grøteis og 12,5 dl melk. På din måte må en jo likevel bruke gryte til å koke inn vannet, trodde poenget var at en kunne lage det rett i ultra pro'en.. Anonymous poster hash: 6a1e2...0c6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå