Anonym bruker Skrevet 31. januar 2015 #1 Skrevet 31. januar 2015 Jeg/ vi har spist masse kylling, men pga kvaliteten (resistente bakterier) har jeg bestemt meg for å finne andre alternativer. Men trenger hjelp. Hva kan jeg ha istedenfor? Hvilken type skinke i pastasalat feks. Fisk er allerede i kostholdet Bruker mye fisk Anonymous poster hash: 65681...3da
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2015 #2 Skrevet 31. januar 2015 Akkurat i pastasalat bruker jeg enten spekeskinke eller bogskinke alt etter hva som frister. 😊 svin er generelt et godt alternativ til kylling i de fleste retter synes jeg. Anonymous poster hash: e192c...039
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2015 #3 Skrevet 31. januar 2015 Svin ja, men er det så mye bedre enn kylling? HI Anonymous poster hash: 65681...3da
Keiserpingvin Skrevet 31. januar 2015 #4 Skrevet 31. januar 2015 Pastasalat med reker eller krepsehaler er veldig godt synes jeg. Prøv å marinere de i olje med masse hvitløk og chili, og gi de en rask fres i stekepannen. Mmmmmm
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2015 #5 Skrevet 31. januar 2015 Svin ja, men er det så mye bedre enn kylling? HI Anonymous poster hash: 65681...3da Nei. Ikke sånn egentlig. Men det er jo heller ikke fisk. Sånn egentlig. Med mindre den er selvfiska. Veldig lite av levende ting blir så veldig bra miljømessig osv, når det produseres i stor skala. Man må bare velge hvor stor grad man skal bry seg om gifter, insektsmidler, bærekraftig utvikling, antisoppmidler, arbeidsmiljø osv osv osv. Og i hvor stor grad man skal la det påvirke valgene våre. (Jeg spiser alt, men ofte med "øynene lukket ". Og engasjerer meg utenom måltidene) Anonymous poster hash: e192c...039
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2015 #6 Skrevet 31. januar 2015 Svin ja, men er det så mye bedre enn kylling? HI Anonymous poster hash: 65681...3da Nei. Ikke sånn egentlig. Men det er jo heller ikke fisk. Sånn egentlig. Med mindre den er selvfiska. Veldig lite av levende ting blir så veldig bra miljømessig osv, når det produseres i stor skala. Man må bare velge hvor stor grad man skal bry seg om gifter, insektsmidler, bærekraftig utvikling, antisoppmidler, arbeidsmiljø osv osv osv. Og i hvor stor grad man skal la det påvirke valgene våre. (Jeg spiser alt, men ofte med "øynene lukket ". Og engasjerer meg utenom måltidene) Anonymous poster hash: e192c...039 Huff ja, det er ganske fælt egentlig. Men nå vrenger det seg inni meg når jeg skal spise kylling, får det ikke ned. HI Anonymous poster hash: 65681...3da
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2015 #7 Skrevet 31. januar 2015 Pastasalat med reker eller krepsehaler er veldig godt synes jeg. Prøv å marinere de i olje med masse hvitløk og chili, og gi de en rask fres i stekepannen. Mmmmmm NAM !!! Dette fikk jeg veeeeldig lyst på nå! HI Anonymous poster hash: 65681...3da
Iselilja Skrevet 31. januar 2015 #8 Skrevet 31. januar 2015 Varmtøkt laks, halloumi, feta, marinert hvitost, mozarella, kikerter, bønner, reker, spekeskinke med en god balsamico, masse muligheter
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2015 #9 Skrevet 31. januar 2015 Vegetar: kikerter, bønner, linser, rotfrukter. Godt og mettende. Eller kjøp kylling uten bakterier fra kvalitetsleverandører. Anonymous poster hash: 7eb9e...b86
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2015 #11 Skrevet 31. januar 2015 Stange kylling som du får på Rema er trygg! Koster mer men verdt det:-) Anonymous poster hash: f9de5...c00
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2015 #12 Skrevet 31. januar 2015 Stange kylling som du får på Rema er trygg! Koster mer men verdt det:-)Anonymous poster hash: f9de5...c00 Det er bra kvalitet på Stangekylling, men du kan ikke regne med at den er fri fra resistente bakterier. http://www.nationen.no/helga/den-friske-%E2%80%A8kyllingens-dod/ Anonymous poster hash: 5e509...469
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå