Gå til innhold

Alenemamma ønsker flere barn!

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er alenemamma, har ei datter på snart 8år. Jenta mi begynner å bli stor, og får flere tanker om at jeg faktisk ønsker flere barn. Jeg ble gravid som 17åring og har vært alene med ungen hele veien, husker hvor vanskelig og slitsom det var. Men nå som jeg er blitt voksen (26år) ønsker jeg meg ett barn til. Dattera mi ønsker seg selvfølgelig en søster eller en bror. 

Kjærlighets livet mitt er ........ eller jeg har ingen kjærlighets liv i det hele tatt :( 

Blir det dumt å bli alenemor igjen ? Er det flere alenemødre som har flere barn??? Vil gjerne høre deres

Erfaringer !!!

Anonymous poster hash: d20af...60a
Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144196371-alenemamma-%C3%B8nsker-flere-barn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjørt på??? Er jo en fordel å ha en mann da! Eller oppfordrer du henne til å lure en mann til sengs for å bli gravid? Utrolig umodent og dårlig gjort. Nei HI, vent til du finner deg en kjæreste, du er fortsatt ung!

Anonymous poster hash: 75c83...fcd

Kjørt på??? Er jo en fordel å ha en mann da! Eller oppfordrer du henne til å lure en mann til sengs for å bli gravid? Utrolig umodent og dårlig gjort. Nei HI, vent til du finner deg en kjæreste, du er fortsatt ung!

Hva med å dra til Danmark?:)

Anonymous poster hash: f0d42...b77

Hun sier vel ikke noe om å lure noen, hvor tar du det fra??? Regner med hun mener å dra til Danmark, selvsagt.

Anonymous poster hash: f2dc8...ba3

Annonse

Jeg er ikke alenemor så akkurat der har jeg ingen erfaring. Men vil du ikke vente noen år og se om du møter den rette? Vil tro det er lettere med kun ett. Særlig hvis han ønsker egne barn i tillegg. Du er fortsatt ung og har mange år igjen å lage barn på. Men hvis det er sånn at du vil være singel 'resten av livet' og ikke vil finne en mann så ville jeg dratt til Danmark nå.

Jeg er ikke alenemor så akkurat der har jeg ingen erfaring. Men vil du ikke vente noen år og se om du møter den rette? Vil tro det er lettere med kun ett. Særlig hvis han ønsker egne barn i tillegg. Du er fortsatt ung og har mange år igjen å lage barn på. Men hvis det er sånn at du vil være singel 'resten av livet' og ikke vil finne en mann så ville jeg dratt til Danmark nå.

Enig!

Jeg ville sett for meg at om du hadde truffet drømmemannen er sjansen større for at han ville "begi" seg ut på om du har bare ett barn, ikke to.

Men om det er slik at du tenker at du aldri ønsker å gå inn i et forhold, stiller det seg litt annerledes.

Bare så utrolig kjipt å treffe drømmemannen, men han ikke vil gå for dere fordi du allerede har to barn...?

Anonymous poster hash: d2e03...b47

Enig!

Jeg ville sett for meg at om du hadde truffet drømmemannen er sjansen større for at han ville "begi" seg ut på om du har bare ett barn, ikke to.

Men om det er slik at du tenker at du aldri ønsker å gå inn i et forhold, stiller det seg litt annerledes.

Bare så utrolig kjipt å treffe drømmemannen, men han ikke vil gå for dere fordi du allerede har to barn...?Anonymous poster hash: d2e03...b47

Om det er kjipt el ei er jo HI sit valg.

Anonymous poster hash: 57177...f2c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...