Anonym bruker Skrevet 31. januar 2015 #1 Del Skrevet 31. januar 2015 Hei! Kjøpte for 6 mnd tid siden en slik monitor av ei venninne. Hun hadde veldig lange sykluser. Min er derimot normal på 28 dager. Jeg innstilte den aldri da jeg ikke visste dette gikk ann. Men merket at den var litt treg, og at når jeg hadde en tidligere så begynte jeg testing fra dag 6. Nå derimot kommer ikke test tegnet opp før dag 9. Brukte den en månedstid i høst men droppa det pga dette. Tatt den i bruk nå denne mnd. Leste igår at den kan innstilles på normal igjen som vil passe min syklus best. Men nå er jeg så godt i gang denne mnd så tenkte prøve en mnd uten å innstille siden jeg da måttet vente en mnd på neste mens. Beklager mye forklaring men måtte bare få d frem for å komme til poenget Jeg er nå på Dag 10. Testet igår, lav fertilitet dag 9. Testet idag til middels fertilitet dag 10. Går den utfifra urintestene mine? Altså kan jeg stole på hvis jeg feks får høy fertilitet på dag 12 eller 13 som vil være normalt for meg utifra når eggløsningen vanligvis kommer? Dag 14. Eller er den innstilt på dagene utfifra hennes syklus slik at jeg ikke kan stole på at den er rett? Selvom jeg da hadde begynt på testing på Dag 9 slik hun gjorde og jeg hadde fått el på Dag 12 feks, ville den kunnet gå rett på høy fertilitet utfifra urintesten min da på dag 12 eller hadde d blir helt feil for monitoren og derfor ikke vært til å stole på..? Var ikke enkelt å forklare men håper noen skjønner hva jeg mener. Kunne såklart bare droppet denne mnd og venta til neste etter den er innstilt men d har jeg altså ikke gjort og spør derfor 😜 Anonymous poster hash: 8c9ce...2d9 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144196364-cb-fertilitetsmonitor-alltid-til-%C3%A5-stole-p%C3%A5/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå