Gå til innhold

Noen trøstende ord?

Anbefalte innlegg

Jeg har så sinnsykt lyst på barn, er så klar for det! Jeg og samboer kjøpte hus i november, vi stortrives! Har vært sammen i snart 8 år. Han vil vente, mens jeg ikke tenker på noe annet enn at vi skal stifte familie. Vi har god inntekt, ala 45000kr i mnd. Jeg trur hele problemet er at jeg er to år eldre, han er 22 og syns ikke det haster, jeg forstår det. Men er så livredd for at vi skal få problemer da dagen kommer. Kjenner desverre alt for mange som har probleme og trenger hjelp for å få barn.... Noen forslag? Eller skal jeg bare vente.. Han sier at vi skal vente til neste år...

Anonymous poster hash: b9ba2...f55

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144196315-noen-tr%C3%B8stende-ord/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjente meg veldig igjen i det du skriver her.

Jeg er 24 år. Og mannen er 24 år også. Jeg fikk han med til å prøve på barn i 2013. Nå har vi ei nydelig jente 1,5 år. Og er 4 mnd. På vei med nr. 2 :-)

Jeg hadde også veldig lyst på barn før min samboer var klar. Men måtte bare vente til han var klar for det. Vis ikke hadde det nok utover forholdet. Vi har vært sammen i 5 år.

Dere har jo alt på "stell" til å kunne få barn. Trygg økonomi og hus stabilt forhold++. Hva er grunnen til at han vil vente? :)

Jeg slutter bare på prevensjon jeg. Så vi brukte kun kondomer før vi skulle prøve. Æ mannen ble fort med etter jeg slutta:-p gikk vell 2-3 mnd så var han med. Klaffet på første forsøk!

Så du kan jo slutte med prevensjon tenker jrg;) å si at du vill ha tilbake en stabil syklus. Og at dere da må bruke kondomer) tok en god stund før syklusen ble stabil etter disse pillene!

Vet ikke om dette var noe til hjelp!

Men husker jeg bodde i denne baby bobla jeg også. Å det er så fælt når det er bare en som vill!

Følte jeg måtte mase lit jeg også altså.

Men nå angrer han ikke et sekund på at vi fikk barn i ung alder. Det mest fantastiske sm har skjedd han :)

Hei :) var ikke i helt samme situasjon, men kjenner følelsen av å ha utrolig lyst og allikevel måtte vente. Vi ventet noen år slik at han ble ferdig med studier. Da var jeg utrolig utålmodig når vi først kunne sette igang, men etterhvert klaffet det.

Jeg forstår veldig godt utålmodigheten din, men om han sier han vil prøve til neste år, så er han jo med, han vil bare ha litt ekstra tid. Og det er jo forståelig, det er tross alt litt forskjell på 22 og 24 år. Mitt tips er derfor å respektere hans ønske og heller nyte dette året før dere begynner å prøve.. Kanskje fra på noen reiser sammen? Drikke vin sammen, gjøre koselige ting. Et år går fort!!! :) lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...