Gå til innhold

Dyr som merker at noe er på gang

Anbefalte innlegg

Vi har 2 hunder som er veeeeldig pappa dalt, spesielt han eldste. Han skal aldri ligge hos meg, være med meg, eller se på meg omtrent hvis vi begge er hjemme.

Men plutselig for ca 2 uker siden ble alt forandret.

Han kunne ligge og stirre på meg i flere minutter, sånn ordentlig nistirring.. Også skulle han bare være med meg, ligge oppå meg og ved siden av meg, til og med være med på toalettet...  :ler:

Fikk en positiv test i går, men hatt en liten følelse av det i 4-5 dager.. 

Flere med merkelig dyr? :)

Fortsetter under...

Ja ene katten vår har lagt på magen min hver gang jeg har gått gravid. Ellers foretrekker hun å ligge oppi halsgropen min, så hun endrer tydelig atferd. Samme med hunden vi har nå. Hun pleier vanligvis å ligge helt i ro selv om vi reiser oss og vandrer rundt i huset, med mindre vi inviterer henne med oss (foring, tur etc). Nå ligger hun hele tiden oppetter meg, og hvis jeg reiser meg så er hun på bena hele tiden og følger etter meg (gjør ikke det med resten av familien) og hvis jeg går på do så står hun utenfor og piper. Så hun merker nok at noe er anderledes.

Annonse

Med eldste så var hunden vår veldig rar en kveld på hytta. Jeg måtte ut med henne et par ganger, hvor hun jagde skygger og var urolig. HUn roet seg ikke før foreldrene mine kom kl 02 på natten.  Dagen etter gikk vannet. Vi begynte å pakke og gjøre oss klare til å reise til sykehuset. Hunden som alltid var oppi bager og sto i døren om vi skulle reise, valgte for første gang å skygge banen, lå helt stille i sofaen, helt  klart hun skjønte alvoret. 

Da jeg ventet nr 2 gikk jeg over termin og hvis jeg gikk turer da med henne ville hun aldri gå langt fra hjem med bare meg på tur :) 

Søte gullet mitt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...