Anonym bruker Skrevet 30. januar 2015 #1 Del Skrevet 30. januar 2015 Hvilke symptomer har dere? Er dere ekstra tørste? hvordan kjennes livmortappen ut? Anonymous poster hash: 4707b...a01 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144196209-dere-som-nettopp-har-testet-positivt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2015 #2 Del Skrevet 30. januar 2015 Mensmurringer, veldig tørst, fryser lett, puppene føles ut som om de skal eksplodere, litt sure oppstøt og litt svimmel og uvel, samt mye sulten samtidig som jeg har dårlig matlyst. Livmortappen min lar jeg være i fred så det vet jeg ikke Anonymous poster hash: 028c9...3de Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144196209-dere-som-nettopp-har-testet-positivt/#findComment-146982775 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2015 #3 Del Skrevet 30. januar 2015 Ømme pupper spesielt utover dagen, tung pust når jeg går opp trapper eller anstrenger meg litt ekstra, litt strekk i livmorsområdet. Ingen mens ellers føler jeg meg ganske normal. Anonymous poster hash: 30d1f...4bf Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144196209-dere-som-nettopp-har-testet-positivt/#findComment-146982813 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Visu Skrevet 31. januar 2015 #4 Del Skrevet 31. januar 2015 Hei! Jeg skal gledelig fortelle deg om mine symptomer! Denne syklusen begynte jeg å tempe, ta eggløsningstester og notere ned symptomer. Jeg gjorde det for å overbevise meg selv om at man kan kjenne en hel haug med symptomer uten å være gravid, slik at jeg på den måten kunne sjekke disse "innbildte" symptomene neste gang jeg følte meg gravid i dpo-land. Slik gikk det imidlerid ikke, jeg VAR faktisk gravid denne gangen So, here it goes: 1dpo: Stikkinger nederst i magen, på begge sidene (aldri opplevd dette før). Såre brystvorter, tett nese om morgenen 2dpo: Stikkinger (samme som 1dpo), creamy utflod (pleier å ha lite av dette etter el), tappen er plassert medium høyt,er middels myk og lukket.Såre brystvorter, føler meg veldig varm til tider, tett nese på morgenen, kløe og en våt fornemmelse der nede, 3dpo: Forts. stikkinger begge sider, ømme bryster, såre brystvorter, halsbrann, varm til tider. 4dpo: Stikkinger begge sider, litt sterkere nå og én gang ganske sterkt på hø. side. Ømme bryster og såre brystvorter (bv), hals brann, veldig våt fornemmelse der nede og masse tykk og hvit utflod. Bisarre og levende drømmer (drømte at en hund prøvde å klore seg fast i magen min). 5dpo: Stikkinger på siden, litt kraftigere.Støl på hø. side av magen. Bisarre og levende drømmer. Ømme bryster og såre bv, forstoppet, oppblåst og creamy utflod. Tappen var høyt plassert, fast og lukket. 6dpo: Stikkinger på siden, ømme bryst og såre bv. Oppblåst, forstoppet, levende drømmer. Svettet veldig i søvne på morgenen, Veldig våte fornemmelse nedentil, creamy utflod.Tappen er plassert midt i, er myk og kjennes halvveis lukket/åpen. Tappen kjennes ganske myk ut, men med en slags har klump eller noe på siden. Kommer klar hvit væske ut av brystene hvis jeg klemmer på de. 7dpo:Ømme bryster, var i perioder,litt kvalm og svimmel innimellom, må tisse oftere. Våknet grytidlig og fikk ikke sove igjen. Kvalm av et glass vin. På kvelden kjennes det som om det er en sommerfugl inne i magen. Creamy utflod og tappen er lav, medium myk og lukket. 8dpo: Øm hvis jeg klemmer på høyre side av magen, vondt samme sted hvis jeg prøver å holde inn magen.Når jeg slipper opp igjen føler jeg en klypende følelse på innsiden av magen. Litt mensaktige smerter...ikke like kraftige og går fort over. Ømme bryster, stikking på siden, levende drømmer og trøtt. 9dpo: Brystene er mindre ømme og bv er ikke såre lengre. Støl nederst i magen, et par litt vondere stikk nederst på hø. side av magen. Tappen er høyt plassert, medium myk og lukket. Watery utflod.Litt kvalm, levende drømmer, varm og trett. 10dpo: POSITIV test på morgenen. Kjenner fornemmelser i magen jeg aldri før har kjent. Smerter, men ikke som menssmerter. Vondt i korsrygg, oppblåst, forstoppet, øm nede midt på magen, stikkinger og varm. 11dpo: De ømme brystene og bv er tilbake. Øm nede midt på magen, trett, kvalm, full av luft, forstoppet, oppblåst og vondt i korsrygg. 12dpo: Positiv digital CB på kvelden. Vondt i korsrygg, oppblåst, forstoppet, kramper i mage, tisser ofte, full av luft, irritabel, sover dårlig om natten, ømme bryster og bv, øm i magen og trett. 13dpo: Positiv urinprøve hos lege. Ømme bryst og bv, kvalm, irritabel, masse luft, ofte på do for å tisse, forstoppet, oppblåst og trett. 14dpo: Vondt i korsrygg, oppblåst, kramper i magen, forstoppet, tisser ofte, økt apetitt, irritabel, kvalm, varm, øm i magen og trett. PUh....det var det meste . Det jeg bet meg mest merke i av de tidl. symptomene var stikkingene og det at jeg følte meg så varm. Når det gjelder tørste så har jeg også vært sinnsykt tørst, men er ofte tørst, så vanskelig å si om det er ekstra ille nå. Ellers er jeg så klart veldig glad nå, har mer overskudd (selv om jeg er trett) og ser veldig lyst på fremtiden <3 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144196209-dere-som-nettopp-har-testet-positivt/#findComment-146984517 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ohana Skrevet 31. januar 2015 #5 Del Skrevet 31. januar 2015 Ømme pupper, strekker i livmor og mensmurringer som kommer og går, sover lettere og drømmer mye. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144196209-dere-som-nettopp-har-testet-positivt/#findComment-146984640 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå