Gå til innhold

Behov for bekreftelse på graviditet

Anbefalte innlegg

Skal nå være gravid i uke 12 i morgen. Svinger mellom å vite at jeg er gravid og bli usikker pga lite symptomer. Testet negativt i uke 4+4, men så positivt i ca uke 5. Hadde to uker med småblødninger. Har første legetime til uken. Har lyst på bekreftelse av lege før jeg offentliggjør det på jobb. Har sagt fra til sjefen da jeg jobber med smitte.

Flere som har hatt behov for bekreftelse før de offentliggjør eller selv begynner å tvile på om det er noe der?

Anonymous poster hash: a95c1...067

Anonymous poster hash: a95c1...067

Fortsetter under...

Har også slitt litt med det samme. Har symptomer som kommer og går. Kan være veldig kvalm en dag og nesten ikke merke noe dagen etter. Har vært på tidlig ultralyd og fikk se et bankende hjerte. Og fikk beskjed om at det var helt normalt. Er bare i uke 8 så venter foreløpig med å si det til alle (noen få som vet), men har også tenkt jeg vil ha en ny bekreftelse før alle får vite.

Ja jeg er som deg. Var gravid i høst, som endte med MA. Hadde da masse symptomer på graviditet hele tiden. Nå er jeg 9+6 og i grunn vært i normal form alle ukene. Kanskje noe mer trøtt enn vanlig og litt ømme bryster, men that's it. Føler derfor jeg trenger en bekreftelse denne gangen og har bestilt ul når jeg er 11+6. Når skal du til legen? Kan godt hende at han/hun finner hjertelyden med Doppler siden du er så langt på vei, og da får du jo en bekreftelse :)

Anonymous poster hash: 6fc17...0f2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...