Le&Lu♡ Skrevet 30. januar 2015 #1 Del Skrevet 30. januar 2015 Hei. Egentlig vet eg ikkje heilt ka eg lurer på, men er det noen som vet om pcos kan være årsak/del årsak til prematur? Evt om det er en sammenheng mellom pcos og morkakeløsning? Fikk påvist pcos som 16åring, har hatt ett svangerskap der eg ofte hadde høgt blodtrykk og protein i urinen. Fikk da en stor gutt langt over termin, frisk og rask. Ingen komplikasjoner. 😊 Mitt andre svangerskap var eg helt frisk og hadde ingen plager. Fikk derimot kraftig blødning i veke 23, og fødte en mini liten gutt timer etterpå (560 gram og 30cm). Han kjempet hardt for livet i nesten ett døgn, men vi mistet han 😢:'( Skulle egentlig ha hatt termin i morgen.... Fikk vite at eg hadde akutt morkakeløsning og at pcos ikkje hadde noe med det å gjøre. Men klarer likevel ikkje å legge det helt ifra meg... er det andre pcosere som har opplevd lignende? Eller som vet om pcos kan forårsake prematurefødsler? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144196141-pcos-og-prematur/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå