Evab Skrevet 30. januar 2015 #26 Skrevet 30. januar 2015 Jeg kjenner meg veldig igjen i det du skriver. Mannem min endra adferd på flere områder. Han trente fanatisk, ble opptatt av hvordan jeg så ut, drakk mer og valgte bort familien ofte. Han fortalte etter hvert at hans følelser for meg var endra. Han så på par rundt seg og synes de hadde noe vi ikke hadde. Vi var ikke kjærlige med hverandre, tok lite på hverandre og hadde sex ca en gang i måneden. Vi også hadde en ekstremt krevende liten unge som tok all min oppmerksomhet. Jeg hadde ikke tid til å ta vare på meg selv om mitt utseende og orket ikke å pleie forholdet. Boblen sprakk og han sa han vurderte å gå fra meg. Vi satt oss ned og snakket mye. Jeg gråt veldig. Vi har gått til samtaleterapi og det har hjulpet. Men det har nok hjulpet enda mer at vi har begynt å gjøre "kjæresteting" og hatt alenetid. Mer sex. Mer kos i armkroken. Jeg tror, selv om vi ikke er helt i mål, at vi skal klare det. Jeg tror også at han hadde ei 40- årskrise oppi det hele. Og at det var grunnen til at han forandret oppførsel. Kanskje mannen din evaluerer forholdet/ seg selv og konkluderer med at han vil noe annet/mer og ikke vet hvordan han skal få snakket med deg om det??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå