Anonym bruker Skrevet 29. januar 2015 #1 Skrevet 29. januar 2015 Vi skal reise til Palma Nova/Magaluf på Mallorca til sommeren. Skal bo på et hotell som heter Rosa del Mar. Er det noen her som har vært der nede? Hva bør vi se/oppleve? Er det noen spesielle restauranter vi bør spise på eller holde oss unna? Er det god mat der? Hvordan er prisnivået for mat i butikkene, solstoler/parasoller på stranda, is, mat på restaurantene? Hvordan opplevde dere oppholdet? Vil gjerne høre tips og inntrykk! :-) Anonymous poster hash: e120b...83f
Øyne som ser!! Skrevet 29. januar 2015 #2 Skrevet 29. januar 2015 (endret) Party rølpete med unge dritings briter. Drittplass totalt uten sjarm. Ville heller blitt hjemme enn å reist der. Maten er som i resten av Syden, neglisjert bteakfest og pommes frites. Prisen den samme. Håper ikke dere skal ha med barn, for det er absolutt en festplass. Endret 29. januar 2015 av Øyne som ser!!
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2015 #3 Skrevet 29. januar 2015 Party rølpete med unge dritings briter. Drittplass totalt uten sjarm. Ville heller blitt hjemme enn å reist der. Huff, da! Det lover ikke bra! Håper noen andre har andre opplevelser! Når var du der? Anonymous poster hash: e120b...83f
Øyne som ser!! Skrevet 29. januar 2015 #4 Skrevet 29. januar 2015 Party rølpete med unge dritings briter. Drittplass totalt uten sjarm. Ville heller blitt hjemme enn å reist der. Huff, da! Det lover ikke bra! Håper noen andre har andre opplevelser! Når var du der? Anonymous poster hash: e120b...83f For 3 år siden. Tror ikke det har blitt noe bedre, heller verre.
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2015 #5 Skrevet 29. januar 2015 Jeg tenkte mer på hvilken måned. Håper at det er litt roligere i juni når vi skal dit enn senere på sommeren... Anonymous poster hash: e120b...83f
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2015 #6 Skrevet 29. januar 2015 Min sønn på 20 år var der på guttetur for 2 år siden så jeg har også fått den oppfatningen av at det er et partysted og det sier han selv også. Og som en over nevner, fullt av fulle engelskmenn :) Anonymous poster hash: 153b8...81e
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2015 #7 Skrevet 29. januar 2015 Kjenner øya godt, skal du bare feste så er det rette plassen. Anonymous poster hash: 0fcc3...203
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2015 #8 Skrevet 29. januar 2015 Jeg og samboer var der alene når barnet var 3 år. Hun var hos faren sin. Vi bodde i Palma nova. Men hun kunne like gjerne vært med for det var veldig stille og rolig i palma nova. Magaluf var et steinkast unna så der dro vi inn annenhver kveld for å ta en fest. Men da var vi 22 og 23 år ☺☺☺ Vi var også i palma by. Samt et stort vannland rett i nærheten. Husker dessverre ikke hva det heter. Ellers slappet vi av på hotellet og på stranden. Palma nova var ikke noe partyhøl for 7 år siden men Magaluf var. Hva det er nå vet jeg ikke ☺ God tur ☺ Anonymous poster hash: 56790...189
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2015 #9 Skrevet 29. januar 2015 Takk for svar! Godt å høre at Palma Nova ikke var noe festested. Vi skal bo mellom Palma Nova og Magaluf, men skulle være langt nok unna til ikke å høre festestøyen. Flere erfaringer? Skal ha med barn, så håper at det er fint for dem der og ikke bare festing... Anonymous poster hash: e120b...83f
Håpet ble virkelighet! Skrevet 29. januar 2015 #10 Skrevet 29. januar 2015 Vi var i Palma Nova i september 2011, med mine foreldre, søster og 4 måneders gammel baby. Bodde på Star Tours Palmanova og hadde en super uke der. Vi visste faktisk ikke at vi bodde "vegg i vegg" med Magaluf før vi gikk en tur til høyre fra stranda istedenfor til venstre en kveld etter middag. Havnet midt i bargata og full sydenfres! De andre kveldene gikk vi mot Palma Nova og der var det mest restauranter og "coctailcafeer" uten for høy musikk. Spiste på endel helt greie restauranter, bla en kinesisk, ingen store matopplevelser, men helt greit! Var en rad med restauranter med utsikt mot stranda, der var det koselig!
Håpet ble virkelighet! Skrevet 29. januar 2015 #11 Skrevet 29. januar 2015 Vi tok lokalbussen inn til Palma by en kveld og det anbefales - nydelig by og god tapas!
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2015 #12 Skrevet 30. januar 2015 Godt å høre dere siste! Hvordan var prisnivået i Palma Nova? Hva kostet en middag på restaurant eller en pizza på formiddagen? Is? Mat i matbutikken? Anonymous poster hash: e120b...83f
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2015 #13 Skrevet 30. januar 2015 Ingen flere? Anonymous poster hash: e120b...83f
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2015 #14 Skrevet 30. januar 2015 Mellom palma nova og magaluf er vel litt vanskelig da det grenser til hverandre. Palma nova stranden er roligere enn magaluf stranden. Det er fint og koselige restauranter. Men det er også ett av Europas hotteste partysteder. Jeg har vært der 2 ganger når jeg var 19 og 20. Bodd både i palma nova og magaluf. Det er ikke ett sted for barn etter 20.00. Det er jo fullt mulig å dra på turer utenfor palma nova/Magaluf så blir sikkert veldig hyggelig. Anonymous poster hash: 63624...4ff
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2015 #15 Skrevet 30. januar 2015 Ok, det er sikkert på grensen, da. :-) Stranden heter Son Matias, vet du hvilken av dem det er? Ikke et sted for barn etter kl 20? Er det mye fyll og bråk så tidlig, altså? Tenkte vel egentlig å kunne være ute til ni-ti... Da burde vi kanskje valgt et annet reisemål? Anonymous poster hash: e120b...83f
Øyne som ser!! Skrevet 30. januar 2015 #16 Skrevet 30. januar 2015 Ok, det er sikkert på grensen, da. :-) Stranden heter Son Matias, vet du hvilken av dem det er? Ikke et sted for barn etter kl 20? Er det mye fyll og bråk så tidlig, altså? Tenkte vel egentlig å kunne være ute til ni-ti... Da burde vi kanskje valgt et annet reisemål? Anonymous poster hash: e120b...83f Ja, Alcudia f.eks. der skal vi i sommer. Sjekket du ikke hvilken plass det var før du bestilte?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå