Anonym bruker Skrevet 28. januar 2015 #1 Skrevet 28. januar 2015 Var i London ifjor, og har veldig lyst dra tilbake men også lyst prøve et annet sted. Må være noe å oppleve som er gøy for barn! Tar imot alle tips med stor takk. Bør forresten være i Europa;-) Anonymous poster hash: ca299...6eb
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2015 #2 Skrevet 28. januar 2015 Berlin er topp. Var der med 8-åring i fjor. Masse spennende å gjøre: Brandenburger Tor Berlinerdomen Fjernsynstårnet Kuppelen i Riksdagsbygningen East side gallery med rester av Berlinmuren. Båttur på elva To dyrehager Charlottenburg slott Shopping Elsker Berlin! Anonymous poster hash: 8e804...79e
ostepop123 Skrevet 28. januar 2015 #3 Skrevet 28. januar 2015 Ja, Berlin er super-barnevennlig. Den ene lekeplassen inne i Zoo er helt fantastisk, sche-vææær! Også er det masse, hyggelige, barnevennlige kaféer.
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2015 #4 Skrevet 28. januar 2015 Tror heller jeg ville reist til Amsterdam enn Berlin. Berlin har ikke noe egentlig sentrum, det er mer som flere sammensatte småbyer med mange sentrum. Store avstander, mye tid går med til å komme seg fra A til B (selv om kollektivtilbudet er bra, og taxi er billig). Amsterdam er mye mindre, og har det meste innenfor en halvtimes rolig spasertur. Lett å finne frem, det er enkelt å orientere seg langs kanalene. Masse fine museer, båtreise på kanalene, masse fint å se på overalt. Ikke trafikkert på samme måte som Berlin. Kafeer og små boder med spennende mat, fine utendørsmarkeder. Jeg liker både Berlin og Amsterdam, men ville valgt Amsterdam med barn. Anonymous poster hash: f7868...c51
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2015 #5 Skrevet 28. januar 2015 Vi elsker og Berlin. Begge barna ville flytte dit. Vi bodde rett ved Tiergarten, det er en stor park, veldig koselig og gå der. Man får leid båter man kan ro på et lite vann i parken. Så har de en enorm dyrepark der. Så var vi i et akvarie, Brandenburger Tor, Madame Tussaud, Mini legoland, Berlinerdom og båttur på elven og shopping. Fant og en stor lekeplass midt blant blokker. Anonymous poster hash: 03618...d08
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2015 #6 Skrevet 28. januar 2015 Kan legge til at jeg har aldri syntes det har vært enklere å reise rundt med togene, og veldig lett å finne ut av det. Tog går hele tiden, og går fort. Så veldig enkelt og raskt og komme seg rundt i Berlin. Anonymous poster hash: 03618...d08
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2015 #8 Skrevet 28. januar 2015 er det ikke en barbie greie i berlin? Det er i alle fall et karripølsemuseum Anonymous poster hash: f7868...c51
Twintipp og himmelblå Skrevet 28. januar 2015 #9 Skrevet 28. januar 2015 Sjekk om det er Escape the room i Berlin! Det hadde 8 åringen her elsket...
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2015 #10 Skrevet 28. januar 2015 Vi var nylig i København. Tivoli, Akvariet blå planet, shopping, båttur osv. Kosa oss skikkelig Anonymous poster hash: 2a36a...d02
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2015 #11 Skrevet 29. januar 2015 Vurderer også Berlin med min. Da vil vi dra ut til Tropical Islands et stykke utenfor også. Skal være en vilt stor badelandverden. Anonymous poster hash: f8e50...939
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2015 #12 Skrevet 4. februar 2015 Tusen takk for masse supre tips:-)) Blir antagelig en tur dit, så da har jeg mer spørsmål; hvordan er legoland der? Aldri vært i Danmark på legoland men i England var det supert! Kunne vært der dagevis:-) Og noen med anbefalinger angående hotell? Anonymous poster hash: ca299...6eb
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2015 #13 Skrevet 4. februar 2015 Berlin er topp med barn. Var der med 8-åring og 10-åring i fjor. I motsetning til hun over ville jeg foretrukket Berlin fremfor Amsterdam, Amsterdam ble litt trangt og hektisk for oss. Sier ja til alt over. Og vi var i tropical island, det bør dere få med dere. Og spis en lunsj på toppen av KaDeWe. Kan anbefale å bo i nærheten av parken friedrichshain. Der er det rolig, mye barn, flott park, hyggelige spisesteder og kort vei til Alexanderplatz. Ville ikke bodd nære warschauer strasse (vi bodde der) det er litt slitent klientell og en del festbråk. selv om det er spennende å dra til området for å se muren, broen etc. Anonymous poster hash: d594f...39f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå