Gjest enka23 Skrevet 28. januar 2015 #1 Skrevet 28. januar 2015 (endret) Hei jeg er en jente på 18 år, som skammer meg veldig over ting jeg har gjort i fortiden. La oss si at jeg er en av dem som drakk meg veldig full og gjorde dumme ting, slik som sex med folke jeg ikke kjenner eller folk jeg absolutt ikke burde hatt sex med.. jeg har ligget med 5 stykker til sammen ( 3 stykker på 2 måneder) og i tilegg hatt noen hendelser som kunne ha ført til sex men det gjorde ikke det. jeg skammer meg sånn over fortiden og har egentlig lært av det, men jeg klarer ikke å legge det bak meg. nå har jeg fått kjæreste og innser hvor mye jeg skulle vert foruten disse hendelsene,, fy som jeg skulle ønske jeg kunne gå tilbake i tid å endre på mye av dette jeg sliter også over hva folk tenker om meg om de synes jeg er en tøs,, alle vet ikke alt jeg har gjort men er livredd for at mange skal finne ut av det osv.. Håper at når jeg blir eldre at jeg klarer å se at jeg var ung og dum og kan le av det.. men akuratt nå skammer jeg meg og føler meg dum ovenfor kjæresten selvom han ikke vet alt i alle detaljer.. føler meg som en hore. Noen som har tips til hvordan jeg kan legge fortiden bak meg,, og ikke tenke at den skal plage kjæresten min ? Endret 28. januar 2015 av enka23
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2015 #2 Skrevet 28. januar 2015 For å være ærlig, det var ikke ille... jeg hadde vel hatt 20 stk innen jeg var 20. Fortid er fortid. Og alle har en fortid. Se på det som erfaring og kunnskap. Anonymous poster hash: 695e4...aef
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2015 #3 Skrevet 28. januar 2015 Sliter med det samme, enda jeg "kun" rota skikkelig med litt for mange gutter i tenårene... Har hatt sex med ni stk totalt og er 35 år. Dette plager meg ofte, selvom jeg vet det ikke er ille. Så, jeg har ingen råd, annet enn prøv å ikke være for hard mot deg selv. Hvis du endrer kurs nå, så er det ikke ille når du ser tilbake om noen år! Anonymous poster hash: 282ab...738
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2015 #4 Skrevet 28. januar 2015 Jeg hadde 7 stk før jeg fylte 15... Da traff jeg heldigvis mannen min, og vi har vært sammen siden. Du er ikke tøs. Ikke engang litt. Anonymous poster hash: 2bff7...8bf
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2015 #5 Skrevet 28. januar 2015 Samboern min lå seg gjennom 30 jenter før han var 20, syns ikke du har noe å bekymre deg over Anonymous poster hash: ea2ba...30a
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2015 #6 Skrevet 28. januar 2015 Du kan ikke endre fortid Glem det. Kast tankene vekk Anonymous poster hash: 67bef...fb2
Gjest enka23 Skrevet 28. januar 2015 #7 Skrevet 28. januar 2015 Du kan ikke endre fortid Glem det. Kast tankene vekk Anonymous poster hash: 67bef...fb2 hvordan gjør jeg det ?
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2015 #8 Skrevet 28. januar 2015 Du kan ikke endre fortid Glem det. Kast tankene vekk Anonymous poster hash: 67bef...fb2 hvordan gjør jeg det ? Med en gang tankene kommer så si stopp til deg selv Tenk på noe annet Og ikke minst. Tilgi deg selv. Ingen er perfekt Alle gjør vi feil Anonymous poster hash: 67bef...fb2
Marriet Skrevet 28. januar 2015 #9 Skrevet 28. januar 2015 (endret) Du må bare bestemme deg. Du får ikke gjort noe til eller fra, men sørg for å være det menneske du vil være fra idag og fremover. Det du har gjort er heller ikke ille. Jeg tror det er temmelig vanlig at mange har en periode i livet hvor man gjør ting man muligens ikke står like mye inne for senere. Og min periode var garantert verre enn din og jeg skulle selvsagt ønske jeg kunne endret på en del, men samtidig er jeg det menneske jeg er idag nettopp på grunn av hva jeg har gjort og erfart. La fortid være fortid, lev her og nå og jeg repeterer: du må bare bestemme deg Endret 28. januar 2015 av Marriet
Gjest enka23 Skrevet 28. januar 2015 #10 Skrevet 28. januar 2015 Du må bare bestemme deg. Du får ikke gjort noe til eller fra, men sørg for å være det menneske du vil være fra idag og fremover. Det du har gjort er heller ikke ille. Jeg tror det er temmelig vanlig at mange har en periode i livet hvor man gjør ting man muligens ikke står like mye inne for senere. Og min periode var garantert verre enn din og jeg skulle selvsagt ønske jeg kunne endret på en del, men samtidig er jeg det menneske jeg er idag nettopp på grunn av hva jeg har gjort og erfart. La fortid være fortid, lev her og nå og jeg repeterer: du må bare bestemme deg Takk for svar dere er snille ! Eneste som plager meg er liksom hvor mye kjæresten min bør få vite av min fortid ?
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2015 #11 Skrevet 28. januar 2015 Si det til kjæresten din nøyaktig som det er. Det bør han tåle om han er noe å samle på. Anonymous poster hash: ba4fc...091
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2015 #12 Skrevet 28. januar 2015 En hore vil nok ofte trenge 5 i løpet av et døgn, så si nå ikke at du er det ;-) Jeg var også ganske vill i den alderen og mye mer vill enn det du var, men jeg har lært av det. Jeg har skjønt at jeg nok var ute etter bekreftelse hele tiden og gikk nok litt for langt noen ganger......det å flørte gav meg et kick, men var ikke alltid like flink til å si nei.Spør han så kan du nå fortelle det, men ellers ville jeg ha ventet med det. Han har val også en fortid?Når du får fikset ditt eget syn på deg selv vil du se at det der er i grunn ikke så gale. Anonymous poster hash: 0b848...dad
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2015 #13 Skrevet 28. januar 2015 Jeg kjenner meg igjen i tankene dine, selv om jeg er 20 år eldre enn deg. Hadde en partner til jeg var 25 og etter det tok det helt av. Passerte vel 100 partnere en gang på begynnelsen av 30-årene. Har gjort mye dumt, men falt til ro med mann og barn for noen år siden. Tenker at jeg kanskje ikke hadde vært så glad for det jeg har nå dersom jeg ikke hadde opplevd deg jeg har. Føler også at jeg ikke trenger å finne ut at gresset er grønnere på den andre siden, slik som mange venninner gjør når de har kommet opp i voksen alder. Gjort er gjort og spist er spist, men det er det som har gjort meg til den jeg er. Anonymous poster hash: bf526...1cb
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2015 #14 Skrevet 28. januar 2015 Sliter med det samme, enda jeg "kun" rota skikkelig med litt for mange gutter i tenårene... Har hatt sex med ni stk totalt og er 35 år. Dette plager meg ofte, selvom jeg vet det ikke er ille. Så, jeg har ingen råd, annet enn prøv å ikke være for hard mot deg selv. Hvis du endrer kurs nå, så er det ikke ille når du ser tilbake om noen år! Anonymous poster hash: 282ab...738 Hallo-jeg er under 30 og har ikke tall på antall sexpartnere! Godt over 40 minst .. Anonymous poster hash: f8110...3d7
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2015 #15 Skrevet 28. januar 2015 Jeg er 25 år og har hatt sex med 26 stk (tror jeg). Ikke tenk på det. Jeg "horer" fortsatt rundt, men ikke i byen jeg bor i. Anonymous poster hash: eeb96...eb1
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2015 #16 Skrevet 28. januar 2015 Klisjeen 'Det er bedre å angre på noe du gjorde enn noe du ikke gjorde' passer her. Tenk om kjæresten du har nå er mannen du ender opp med - tenk hvor kjipt det hadde vært å ikke ha noen erfaring med andre når du sitter der som 35-åring med barn og hele pakka. Man må jo ha levd litt! Anonymous poster hash: 1460e...03b
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2015 #17 Skrevet 28. januar 2015 Jeg har hatt sex med 17 æsj !!!! Klint og rotet med HAR IKKE TALL Legg det bak deg Anonymous poster hash: 67bef...fb2
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2015 #18 Skrevet 28. januar 2015 Hei jeg er en jente på 18 år, som skammer meg veldig over ting jeg har gjort i fortiden. La oss si at jeg er en av dem som drakk meg veldig full og gjorde dumme ting, slik som sex med folke jeg ikke kjenner eller folk jeg absolutt ikke burde hatt sex med.. jeg har ligget med 5 stykker til sammen ( 3 stykker på 2 måneder) og i tilegg hatt noen hendelser som kunne ha ført til sex men det gjorde ikke det. jeg skammer meg sånn over fortiden og har egentlig lært av det, men jeg klarer ikke å legge det bak meg. nå har jeg fått kjæreste og innser hvor mye jeg skulle vert foruten disse hendelsene,, fy som jeg skulle ønske jeg kunne gå tilbake i tid å endre på mye av dette jeg sliter også over hva folk tenker om meg om de synes jeg er en tøs,, alle vet ikke alt jeg har gjort men er livredd for at mange skal finne ut av det osv.. Håper at når jeg blir eldre at jeg klarer å se at jeg var ung og dum og kan le av det.. men akuratt nå skammer jeg meg og føler meg dum ovenfor kjæresten selvom han ikke vet alt i alle detaljer.. føler meg som en hore. Noen som har tips til hvordan jeg kan legge fortiden bak meg,, og ikke tenke at den skal plage kjæresten min ? Så lenge kjæresten din ikke er kongelig, burde ikke dette være noe problem Anonymous poster hash: 5711e...7a2
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2015 #19 Skrevet 28. januar 2015 Seriøst det er ikke noe å tenke å en gang.. Men forstår hvordan du har det. Den følelsen av panikk og du tror den aldri kommer til å forsvinne. Har hatt den et par ganger i løpet av mitt liv og trodd jeg aldri kom til å bli kvitt disse tankene. men de forsvinner.. Nå når jeg ser tilbake så er det ikke viktig i det hele tatt. selv om jeg husker det som verdens undergang da. Så ikke bekymre deg, det kommer til å gå over!! Om et år, kanskje før, så tenker du ikke på det lenger. Kjæresten din trendier ikke vite noe om fortiden din. Ser ikke poenget i at han skal vite detaljer om det. Kommer ingenting godt ut fra å grave i hverandres fortid. Prøv å tenk at om du ikke hadde hatt disse ubetydelige erfaringene og møtt kjresten om jomfru, så hadde du ikke visst hvor mye bedre det er med kjæresten. Om du skjønner.. Du slipper å bekymre deg for om "gresset er grønnere på andre siden", for du vet at det ikke er det. Anonymous poster hash: 8fee3...3f7
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2015 #20 Skrevet 28. januar 2015 Jeg tror hver og en som svarer her har noe da angrer på og skulle ønske de kunne ta tilbake.Inkludert meg selv! Men ta det som er slags erfaring.Hadde jeg møtt mannen min mange år før jeg gjorde, så hadde det ikke vært "meg" om du skjønner?Om noen år så er jeg sikker på at dette ikke er noe du tenker over lengre Jeg synes absolutt ikke det var mange!Jeg vet om mange som kan 3 og 4 doble det der.Ikke tenk på det Anonymous poster hash: 23a50...513
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2015 #21 Skrevet 28. januar 2015 Jeg har i perioder "ligget rundt".. Er litt inne i en sånn nå faktisk. Men panikken grep meg for en tid tilbake og jeg bestemte meg for å kutte ned.. Jeg er 36 og tenker om panikken at den går over. Det med sexen er min hemmelighet og jeg kan ha kontroll over den og hvordan jeg vil leve i fremtiden. Ikke engste deg. Det går over og kjæresten din trenger ikke vite noen ting. Anonymous poster hash: eb2a7...b84
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2015 #22 Skrevet 28. januar 2015 Jeg har det motsatt. Har kun hatt 3 partnere. 2 av de var faste forhold og et ons Kunne ønske jeg hadde flere... Anonymous poster hash: e1803...90b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå