Anonym bruker Skrevet 28. januar 2015 #1 Skrevet 28. januar 2015 Ja sånne hermetikk bokser man har minimais i lake............. Jeg ser noen mnimais er ikke i lake, er de sunnere? Anonymous poster hash: d0ebc...3ba
MarianeA Skrevet 28. januar 2015 #2 Skrevet 28. januar 2015 En åpnet hermetikkboks som blir stående vil raskt få smak av boksen, så jeg pleier å heller eventuelle rester over i plastboks. Den tåler noen dager i kjøleskap. Mais er vel sunt, med og uten lake vil jeg tro. Dog inneholder de endel karbohydrater og er ikke anbefalt stort inntak av hvis man slanker seg.
Ladybird2014 Skrevet 28. januar 2015 #3 Skrevet 28. januar 2015 Putt maisen over i ein plastboks i staden, hermetikkboksen er ikkje bra å oppbevare i (når den er opna).
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2015 #4 Skrevet 28. januar 2015 Virkelig ikke bra å spise noe som har stått i åpnet hermetikkboks. Det er mange tungmetaller som går over i maten. Det gjør det i små mengder uåpnet også, men mye mye mere når den er åpnet. I alle barnehager for eks er det ikke lov til å oppbevere makrell i tomat i boksen til neste dag. Unntaket for dette er om hermetikkboksen har et tynt hvitt plastlag inni. Anonymous poster hash: 1c228...776
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2015 #5 Skrevet 28. januar 2015 Oi, det var jeg ikke klar over. det er jo så mange minimaiser i en slik boks, selv om jeg kjøper av de minste boksene. Så det kastes mye mat da. Og det liker jeg ikke. Men ok, ha dem over i plastboks i steden. Med laken da? Anonymous poster hash: d0ebc...3ba
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2015 #6 Skrevet 28. januar 2015 Til det lukter funky? Anonymous poster hash: 68350...e94
Roheryn Skrevet 28. januar 2015 #7 Skrevet 28. januar 2015 Min bror har lært meg at man aldri skal oppbevare åpnet hermetisk mais. Noe om at den gjærer eller noe? -Jeg er ikke sikker på hvorfor, men han pleier ikke å være kresen på sånt til vanlig så jeg regner med det er noe i det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå