Gå til innhold

Hvilke vanlige typiske 70/80 og 90-tallsnavn veit du ikke om noen små i dag som heter???

Anbefalte innlegg

Hvilke kunne du eventuelt funnet på å bruke sjøl, for å bruke noe som ikke er så vanlig i dag???'

Bare nysgjerrig.

Sjøl må jeg si at jeg ikke kjenner til/ veit om noen små barn som heter Linda, Lene, Hege, Mette, Tone, Gry, Heidi, Camilla, Anette, Jeanette, Rune, Kjetil, Stian, Robert, Stig, Kenneth, Remi, Roger, Øystein, Morten (det er de navna jeg kommer på nå)  Derimot veit jeg om/kjenner til små barn som heter Thomas, Øyvind, Silje. (alle jeg husker i farta)

Dette er alle navn som var veldig mye brukt da jeg vokste opp. I min generasjon. Jeg er 81 modell..

Sjøl kunne jeg i dag fint funnet på å bruke: Lene, Tone, Hege, Kjetil, Stian, Øyvind og Øystein.

Fortsetter under...

Av de jeg gikk i klasse med kjenner jeg i dag barn under 10 år som har samme navn som:

Øyvind, Stian, Marius, Andreas, Håkon, Sindre, Petter, Thomas, Lars og Henrik. Nina, Cathrine og Malin.

Kjenner ingen barn med navn som: Kim Andre, Morten, Martin, Vidar, Halvard, Frode og Øystein. Synne, Anett, Trine, Lene, Ann Kristin, Gry, Ida, Line, Tonje og Mette.

Kunne brukt selv: Marius, Petter, Thomas, Martin. Synne.

Venner på min alder som heter ting barn ikke heter i dag:

Hege

Monica

Trude

Bente

Hilde

Tone

Jannicke

Torunn

Lene

Gro

Av disse synes jeg Tone og Torunn ville passet på barn i dag også.

Anonymous poster hash: c1698...562

Annonse

Kjenner ingen små som heter Wenche, Randi, Tove, Tone, Elin, Lise, Camilla, Silje, Anette, Trude, Heidi, Linda, Monica, Jeanette eller Ann-Kristin.. eller Morten, Stig, Frode, Frank, Pål, Knut, Arne, Kent, Øyvind eller Leif

Men vet om små (under 10 år ca) som heter Stian, Martin, Thomas, Lars, Per, Iver, John, Olav, Ole, Vegard, Hanne, Elisabeth, Stine, Marte, Hege, Kine, Helene, Line og Pia. 

De jeg vet om på barn under 15 år, er Anniken, Lene x2, Anette, Line, Ida x2, Tone, Hege, Marius, Thomas, Martin, Synne, Silje, Tonje x3, Monica, Kine, Hilde, Anne, Kim Andre, Mikael, Camilla x2, Hanne, Per, Stian, Ole, Iver, Vegard, Stine, Marte x2, Helene,

Jeg glemte Wenche og Nils...

Wenche er forøvrig et navn jeg fint kunne brukt i dag

Kunne du? Jeg heter Wenche og har alltid tenkt at det er et litt kjipt navn.

Litt Wenche Foss og Myhre. Litt mye av alt.

Anonymous poster hash: 7fb26...cb9

Camilla har jeg hatt flere jenter som heter i barnehagejobbing de siste 10 årene. Hege, Monica, Linda, Marianne har jeg ikke møtt på.

Har en liten Heidi selv!

Anonymous poster hash: 0fe31...65b

Jeg kjenner en liten Laila. Det er det ikke mange små som heter. Har aldri hatt sansen for det navnet, men på en så søt liten jente som henne passer det så bra! 

Kjenner også en liten Kjersti.  :Nikke:

Anonymous poster hash: ed3b8...443
  • 2 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...